معروف‌ترین تولیدکنندگان پروفیل در ایران کدام اند؟

4/5 - (23 امتیاز)

معروف‌ترین تولیدکنندگان پروفیل در ایران کدام اند؟

تولیدکنندگان-لوله-و-پروفیل

تولیدکنندگان پروفیل به واسطه کاربرد گسترده این مقطع فولادی در صنایع مختلف، در سراسر ایران مشغول فعالیتند. درواقع می‌توان گفت نیاز کشور به این مقطع، تا حد بسیار زیادی در داخل، برطرف می‌شود.

۴/۵ - (۲۳ امتیاز)

برای بسیاری افراد این سوال ممکن است مطرح شود که اصلا پروفیل چیست؟ کلمه پروفیل، از معادل انگلیسی آن یعنی profile گرفته شده که به معنی مقاطع است. درواقع این کلمه به انگلیسی، همه مقاطع فولادی مانند نبشی، ناودانی، تیرآهن و … را در برمی‌گیرد.

اگر برای خرید پروفیل اقدام کرده باشید، حتما نام قوطی را نیز شنیده‌اید. در بازار ایران، پروفیل‌های چهارگوش توخالی با نام قوطی شناخته می‌شوند. قوطی درواقع به معنی پروفیل‌های مربع یا مستطیل شکل است که از فرمینگ ورق تولید می‌گردد.

پروفیل‌ها در ابعاد، جنس و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند. همین عوامل اختلاف قیمت قیمت پروفیل استیل و قیمت پروفیل گالوانیزه را توجیه می‌کند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پروفیل، کارخانه تولیدکننده آن است که علاوه بر قیمت، کیفیت را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این مطلب سعی داریم تا در خصوص برخی از معروف ترین تولیدکنندگان پروفیل در استان‌های مختلف و محصولات هرکدام، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع دسته‌بندی‎‌های پروفیل

انواع مختلف پروفیل در ایران قابلیت تولید دارد و با مراجعه به بازار، شما با تنوع بسیار بالایی از این مقطع مواجه خواهید بود. از این‌رو و به جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول، لازم دانستیم تا مختصری درباره انواع پروفیل صحبت کنیم.

پروفیل با توجه ویژگی‌های مختلف آن، در گروه‌های متفاوتی دسته‌بندی می‌شود. به عنوان مثال از نظر نوع طراحی، در دو دسته باز و بسته و از نظر استحکام و جنس، در دو گروه توپر و توخالی قرار می‌گیرد.

اما مهم‌ترین دسته‌بندی پروفیل‌ها بر اساس نوع کاربرد آن‌هاست. مطابق با این معیار، می‌توان این مقطع را در دو گروه اصلی پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی جای داد.

به پروفیل‌های صنعتی که اغلب، استحکام، ابعاد و ضخامت بالاتری نسبت به نوع ساختمانی دارند، اصطلاحا پروفیل ستونی نیز گفته می‌شود.

قیمت پروفیل صنعتی در بسیاری موارد، به دلیل وزن بالاتر آن، بیشتر از قیمت پروفیل ساختمانی است. قیمت انواع پروفیل نظیر قیمت z را به روز و آپدیت شده از آیرومارت استعلام بگیرید.

توزیع استانی تولید پروفیل در ایران

با توجه به نمودار توزیع استانی تولیدکنندگان پروفیل در ایران، مشاهده می‌شود که تولید این مقطع فولادی تقریبا در سه استان تهران، مرکزی و اصفهان متمرکز شده است.

در واقع این سه استان، بیشترین تولیدات پروفیل فولادی را با اختلاف نسبتا زیادی نسبت به سایر استان‌ها، به خود اختصاص داده‌اند. همین موضوع ما را بر این داشت تا به معرفی معروف ترین تولیدکنندگان پروفیل در این سه استان بپردازیم.

تولیدکنندگان پروفیل فولادی در ایران

توزیع استانی تولید پروفیل در ایران

ویدئوی زیر حاوی اطلاعات جامعی درباره تولیدکنندگان پروفیل در ایران است. این اطلاعات که توسط کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه فروش پروفیل در بازرگانی فولاد  آیرومارت تهیه شده، می‌تواند راهنمای مناسبی در مسیر خریدتان باشد.

لیست تولیدکنندگان پروفیل تهران

بیشترین تولیدکنندگان پروفیل فولادی در ایران، در استان تهران متمرکز شده‌اند. ظرفیت تولید انواع پروفیل در این استان، بیش از ۱.۵ میلیون تن در سال است. در ادامه با مهم‌ترین کارخانه های پروفیل سازی تهران آشنا خواهید شد.

تولیدکنندگان پروفیل ایران

تولیدکنندگان پروفیل فولادی در تهران

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

این کارخانه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و پروفیل به روش‌های سرد و گرم آغاز کرد. محصولات این کارخانه شامل لوله‌‌های سیاه و سفید آب، لوله‌های صنعتی و گاز، گاردریل، پروفیل‌های مربع و مستطیل، پروفیل درب و پنجره است.

شرکت لوله و پروفیل صابری

شرکت پروفیل سازی صابری، در سال ۱۳۸۷ و در شهرک صنعتی عباس آباد تاسیس شد. این مجموعه با ظرفیت سالانه حدود ۵۰۰ هزار تن، در تولید انواع لوله و پروفیل، توانسته جایگاه مناسبی را درمیان کارخانه های تولیدکننده پروفیل کسب کند.

محصولات این شرکت عبارتند از:

  • قوطی مربع و مستطیل در ضخامت‌های ۱ تا ۱۴ میلی‌متر
  • چارچوب
  • پروفیل طرح دار
  • پروفیل در و پنجره

شرکت نورد و لوله یاران

کارخانه نورد و لوله یاران در سال ۱۳۸۲ و با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۵ هزار تن، آغاز به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۳ و در پی اجرای طرح توسعه کارخانه، ظرفیت تولید این مجموعه به ۳۰۰ هزار تن در سال، افزایش یافت.

در حال حاضر، شرکت پروفیل سازی یاران به تولید انواع پروفیل‌های ساختمانی باز و بسته و انواع لوله‌های صنعتی و ساختمانی می‌پردازد.

صدرا پروفیل کاوه

شرکت صدرا پروفیل کاوه با برند تجاری فولاد موحد، فعالیت خود در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل‌‌های فولادی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. بیش از ۷۰ درصد این مجموعه با قطعات و دستگاه‌های داخلی تجهیز شده است.

در حال حاضر، صدرا پروفیل کاوه با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰ هزار تنی، پاسخگوی بخشی از نیاز بازار به انواع قوطی و لوله است.

کارخانه کیان پرشیا

اگر به دنبال یک کارخانه پروفیل شمس آباد هستید، کیان پرشیا، یکی از این کارخانه‌ها است. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. پروفیل کیان پرشیا در انواع زیر جای می‌گیرد:

  • قوطی‌های مربع ساختمانی
  • قوطی‌های مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • پروفیل‌های درب و پنجره
  • پروفیل z

از دیگر محصولات کارخانه کیان می‌توان به لوله‌های گازرسانی، آب رسانی و لوله اسپیرال اشاره کرد.

تولیدات این شرکت، علاوه بر رفع نیازهای داخلی، به کشورهایی چون ترکمنستان، تاجیکستان، عراق و دیگر کشورهای منطقه صادر شده و در پروژه‌های عمرانی این کشورها مورد استفاده قرار گرفته است.

گروه صنعتی تهران شرق

کارخانه پروفیل تهران شرق در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید انواع لوله و پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی و همچنین ساخت اسکلت‌های فلزی پیش‌ساخته، آغاز به فعالیت کرد. محصولات این کارخانه تولید پروفیل آهن عبارتند از:

  • مقاطع باز
  • لوله‌های صنعتی و ساختمانی
  • پروفیل در و پنجره و چهارچوب
  • پروفیل مربع و مستطیلی
  • لوله‌های مناسب برای رزوه شدن
  • پروفیل z

لوله و پروفیل تهران شرق، علاوه بر بازار داخل، به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود.

شرکت جهان پروفیل پارس

کارخانه جهان پروفیل در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با تکیه بر بیش از ۲۵ سال تجربه در تولید مصنوعات فولادی صنعتی و ساختمانی و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب از شرکت‎‌هایی مانند فولاد مبارکه و تولیدکنندگان معتبر خارجی، همواره در تلاش برای ارائه کیفیت مناسب و کسب رضایت مشتری بوده است .

از محصولات کارخانه جهان پروفیل پارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مفتول در طول‌های ۱ تا ۶ میلیمتر، جهت مصارف صنعتی و ساختمانی
  • انواع لوله گاز بر اساس استاندارد API 5L در سایز ۱۴ تا ۲۴ اینچ
  • لوله‌های صنعتی بر اساس استاندارد DIN 2394
  • قوطی‌های مربع بر اساس استاندارد DIN 2395 و در ابعاد و ضخامت‌های مختلف
  • قوطی‌های مستطیل
  • پروفیل‌های فرم‌دار صنعتی با کاربرد وسیع در صنایع خودروسازی و ساختمانی
  • انواع لوله مبلی در سه ضخامت ۸، ۰.۹ و ۱ میلیمتر
  • پروفیل Z
  • نبشی بال مساوی ۲ تا ۱۰ میلیمتر با ضخامت ۱۰ میلیمتر
  • ناودانی در سایزهای ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیمتر و با ضخامت ۲ تا ۱۰ میلیمتر
  • پروفیل در و پنجره

ارائه سبدی متنوع از محصولات فولادی توسط این کارخانه، آن را به یکی از تامین‌کنندگان بزرگ مقاطع لوله و پروفیل در ایران تبدیل نموده و پروفیل جهان را در زمره برندهای معروف این محصول قرار داده است.

شرکت جهان پروفیل از معدود تولیدکنندگان قوطی‌های ۶۰*۶۰ و ۸۰*۸۰ در ایران است. کاربرد اصلی این محصول، در صنعت، مربوط به ماشین‌آلات کشاورزی می‌شود.

لیست کارخانه های پروفیل سازی اصفهان

پس از تهران، استان اصفهان به عنوان پیشگام در تولید انواع پروفیل شناخته می‌شود. گرچه اغلب تولیدکنندگان پروفیل فولادی در استان اصفهان، ظرفیت تولید کمتر از صدهزار تن دارند، اما در مجموع، حجم تولیدی این استان بسیار قابل توجه است. در ادامه درباره چند کارخانه پروفیل اصفهان بحث خواهد شد.

کارخانه های تولیدکننده پروفیل ایران

تولیدکنندگان پروفیل اصفهان

شرکت فولاد گستر حداد کچو

ساخت کارخانه فولاد گستر حداد در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز شد و در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری کامل رسید. این کارخانه در شهرک صنعتی بزرگ رازی در شهرضا واقع شده است. مجموعه فولاد گستر با تولید روزانه حدود ۱۵۰۰ تن انواع لوله و پروفیل، پاسخگوی بخشی از نیاز کشور در تامین این مقاطع است.

در حالت کلی، تولیدات کارخانه حداد، علاوه بر پروفیل، شامل انواع لوله فولادی و مفتول می‌گردد.

شرکت تعاونی فولاد علویجه

فاز اول این کارخانه در سال ۷۴ در شهرک صنعتی علویجه با ظرفیت ۱۲۰۰۰ تن پروفیل به احداث رسید. در سال ۷۷، فاز دوم کارخانه با هدف افزایش ظرفیت به ۴۲۰۰۰ تن راه اندازی شد. در سال ۸۵ با راه اندازی خط تولید جدید، ظرفیت این مجموعه به ۲۰۰ هزار تن در سال افزایش یافت.

این کارخانه با تولید لوله‌های صنعتی، قوطی‌های مستطیل و مربع، پروفیل درب و پنجره و پروفیل باز، از برترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل کشور محسوب می‌شود.

شرکت نیکان پروفیل اصفهان

راه اندازی کارخانه پروفیل نیکان اصفهان، به سال ۱۳۷۴ بازمی‌گردد. این مجموعه دارای شش خط تولید پروفیل و دو خط برشکاری ورق آهن است که به تولید بیش از ۲۵ نوع محصول فولادی، با ظرفیت تولید سالانه ۷۰ هزار تن می‌پردازد.

قوطی و پروفیل نیکان شامل موارد زیر می‌شود:

  • انواع پروفیل در ضخامت‌های ۲ و ۲.۵
  • پروفیل ستونی در سایز ۱۴*۱۴

علاوه‌بر این، مجموعه نیکان پروفیل، محصولاتی مانند ورق، میلگرد ساده و آجدار، تیرآهن، لوله، نبشی، ناودانی، توری و سیم را نیز تولید می‌کند. در مقاله شرکت نیکان پروفیل اصفهان، اطلاعات جامع‌تری از این کارخانه در دسترس است.

کارخانه لوله و پروفیل آپادانا

کارخانه فولاد آپادانا در اصفهان، در سال ۱۳۸۳، با هدف تولید انواع لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی، آغاز به کار کرد.

در حال حاضر شرکت فولاد آپادانا با تولید انواع پروفیل در محدوده ضخامتی ۲ تا ۴ میلی‌متر و در کیفیت مناسب، از تولیدکنندگان معروف پروفیل ایران محسوب می‌شود. تولیدات این مجموعه با طول‌های ۶ و ۱۲ متری در بازار موجودند.

لیست کارخانه های پروفیل سازی ایران

تولیدکنندگان پروفیل فولادی استان اصفهان، یزد، کرمان، شرق و شمال شرقی

شرکت نورد و لوله پروفیل سپاهان

شرکت سپاهان از سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوله و پروفیل دقیق و فوق دقیق مشغول به کار است. پروفیل سپاهان شامل موارد زیر می‌شود:

  • پروفیل درب و پنجره شامل سپری، لنگه دری و چهارچوبی
  • زهوار و چهارچوب فلزی
  • پروفیل‌های Z و L
  • پروفیل ریلی
  • پروفیل بیضی شکل
  • انواع قوطی مربع و مستطیل شکل

تمامی پروفیل‌های ذکر شده، در ضخامت‌های بالاتر از ۱.۵ میلی‌متر تولید می‌شوند.

در حال حاضر، شرکت پروفیل سپاهان در زمینه تولید لوله‌های درز مخفی، لوله‌های مانیسمان (بدون درز) از جنس کربن استیل و آلیاژهای فولادی دیگر نیز فعالیت دارد. محصولات این کارخانه در بویلرها، مبدل‌‌های حرارتی و صنایع خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت به فلز سپاهان

شرکت بهفلز در سال ۱۳۸۸، در شهرک صنعتی مورچه خورت تاسیس شد. این شهرک، در ۵۰ کیلومتری شمال اصفهان و در مجاوت جاده ترانزیتی اصفهان- تهران، واقع شده است.

مجموعه به فلز با حفظ و همچنین بهبود مستمر کیفیت تولیدات خود، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند. از محصولات کارخانه به فلز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قوطی‌های مستطیلی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف
  • لوله‌های صنعتی تحت استانداردهای DIN 2440 و DIN 2441
  • قوطی‌های مربعی
  • پروفیل باز شامل گاردریل، چهارچوب‌های فلزی و پروفیل Z

کارخانه های تولید پروفیل در استان مرکزی

از جمله مراکز صنعتی و فعال در حوزه فولادسازی و مقاطع مختلف فولادی استان مرکزی است. ظرفیت تولید پروفیل در این استان به اندازه‌ای است که نام آن در میان سه استان اول تولید پروفیل به چشم می‌خورد.

برای آشنایی با برترین تولیدکنندگان پروفیل فولادی استان مرکزی، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لیست تولیدکنندگان پروفیل در ایران

تولیدکنندگان پروفیل فولادی استان مرکزی، همدان و خوزستان

مجتمع صنایع فولاد هیربد زرندیه

مجموعه فولاد هیربد در قالب دو مجتمع صنایع فولاد هیربد زرندیه و صنایع ذوب امید آریان زرندیه، مشغول به فعالیت است. کارخانه هیربد، یکی از کامل‌ترین خطوط تولید مقاطع فولادی را در کشور دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی مامونیه واقع در شهرستان زرندیه استان مرکزی، آغاز به فعالیت کرد.

ظرفیت تولید کارخانه فولاد هیربد، ۲.۵ میلیون تن در سال است که یک میلیون تن از آن مربوط به تولید لوله، پروفیل و قوطی می‌شود که انواع آن‌ها در لیست زیر آمده است:

  • لوله‌های صنعتی و داربستی
  • لوله‌های مبلی
  • لوله‌گاز خانگی در سایزهای ۱/۴ تا ۴ اینچ
  • قوطی‌های مربع صنعتی و ساختمانی
  • قوطی‌های مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • پروفیل‌های فرم‌دار صنعتی
  • پروفیل درب و پنجره
  • مقاطع باز شامل پروفیل نبشی، ناودانی، چهارچوب در و پروفیل Z

این محصولات فولاد هیربد، در کیفیت‍‌های بسیار مطلوبی تولید شده و به بازارهای داخلی و حتی خارجی، عرضه می‌گردند.

سایر محصولات فولاد هیربد شامل انواع میلگرد آجدار و ساده از سایز ۸ تا ۵۰ میلی‌متر، انواع شمش فولادی (آلیاژی و غیرآلیاژی) و محصولات ماشین‌سازی می‌شود.

نورد و پروفیل ساوه

مجموعه کارخانجات نورد و پروفیل ساوه فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ با ظرفیت تولیدی ۵۰ هزار تن در سال آغاز کرد.

محصولات این کارخانه با روش ERW (جوش القایی با فرکانس بالا) و در سه فاز تولید شده و شامل موارد زیر می‌شوند.

  • پروفیل‌های درب و پنجره
  • پروفیل‌های فرم‌دار صنعتی
  • قوطی‌های مربع مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • لوله‌‌های فولادی گاز خانگی و آب رسانی
  • لوله‌های صنعتی
  • لوله‌های فولادی گاز شبکه

کارخانه ساوه با ظرفیت تولید بیش از دو میلیون تن در سال، از بزرگ ترین تولیدکنندگان پروفیل و لوله در کشور محسوب می‌شود.

شرکت آریا صنعت دلیجان

کارخانه لوله و پروفیل آریا صنعت در سال ۱۳۸۲ در شهرک صنعتی راونج استان مرکزی تاسیس شده است. این مجموعه با در اختیار داشتن ۱۶ خط تولید لوله و پروفیل، سالانه ۴۲۵ هزار تن از این محصولات را تولید و روانه بازار می‌کند.

انواع پروفیل آریا شامل موارد زیر می‌شود:

  • سپری (پروفیل دو لبه ۵۰۷)
  • کلافی (پروفیل یک لبه ۵۰۹)
  • لنگه دری (پروفیل ۵۰۸)
  • پروفیل کف پهن فرانسوی و معمولی
  • قوطی در سایزهای مختلف

هرچند کارخانه آریا صنعت به عنوان یک کارخانه پروفیل سازی در کشور مطرح است، اما علاوه‌بر تولید پروفیل، محصولاتی مانند لوله ۱۱۴ را نیز تولید می‌کند.

تولیدکنندگان پروفیل در شمال و شمال غربی کشور

علاوه بر تولیدکنندگان پروفیل فولادی ایران در سه استان تهران، اصفهان و مرکزی که درباره آن‌ها صحبت شد، در سایر استان‌ها نیز تولید پروفیل قوطی صورت می‌گیرد. شمال و شمال غربی کشور از جمله مناطقی‌اند که در زمینه تولید انواع پروفیل فولادی فعالیت می‌کنند.

لیست تولیدکنندگان پروفیل فولادی در ایران

تولیدکنندگان پروفیل فولادی شمال و شمال غربی ایران

شرکت پارس فلز گیلان

در بازار آهن آلات، حتما با نام پروفیل گیلان مواجه شده‌اید. پروفیل گیلان، محصول تولیدی کارخانه پارس فلز است. این شرکت باوجود نوپا بودن، با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن لوله و پروفیل و ارائه کیفیت مناسب، جایگاه مطلوبی را در بازار کسب نموده است.

گروه کارخانجات مهر سهند

کارخانه فولاد مهر سهند، یکی از شرکت های تولیدکننده پروفیل در شمال غربی کشور است. این مجموعه در سال ۱۳۸۸ در ۳۰ کیلومتری شمال غرب شهر تبریز، شهرک صنعتی سلیمی، فعالیت خود را آغاز نمود.

ظرفیت تولید سالانه این مجموعه به حدود ۳۲۰ هزار تن انواع لوله و پروفیل می‌رسد. کارخانه مهر سهند، محصولات بسیار متنوعی را در سایزها و انواع مختلف از مقاطع فولادی، تولید و به بازار عرضه می‌‍کند. برخی از محصولات این کارخانه شامل:

  • تیرآهن IPE در سایزهای ۱۴ تا ۲۰
  • میلگرد در گستره سایزی ۸ تا ۳۲ میلیمتر
  • لوله‌های صنعتی و جدار چاهی
  • سیم مفتول
  • ورق شیت در ضخامت‌های ۱.۵ تا ۳ میلیمتر
  • انواع لوله سنگین و سبک در سایزهای مختلف
  • پروفیل‌های قوطی ستونی مطابق با استاندارد ملی ۱۷۰۰۳-۱ و ۱۷۰۰۳-۲
  • پروفیل فرم‌‍دار صنعتی
  • پروفیل گالوانیزه
  • قوطی ۴۰*۴۰
  • پروفیل درب و پنجره مطابق با استاندارد ملی ۷۳۳۶ و ۷۳۳۸
  • قوطی مستطیلی
  • پروفیل زد سوله (Z)

مجموعه مهر سهند امکان تولید پروفیل‌های سفارشی را در شکل‌های بسیار متنوع، مطابق با نیاز مشتریان فراهم نموده است.

شرکت لوله و پروفیل آریاوا

کارخانه پروفیل آریاوا در استان قزوین و کیلومتر ۱۴ جاده بوئین زهرا واقع شده است. این مجموعه در سال ۱۳۶۱ آغاز به کار نمود و در حال حاضر با تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن انواع لوله و پروفیل، از کارخانه‌های معروف این حوزه محسوب می‌شود.

استعلام قیمت پروفیل از آیرومارت

قیمت پروفیل c، قیمت پروفیل ستونی، گالوانیزه و … با توجه به جنس، ابعاد و ضخامت، متفاوت بوده و تحت تاثیر عواملی مانند قیمت ورق (به عنوان ماده اولیه)، میزان عرضه و تقاضا در بازار و نوسانات نرخ ارز در داخل کشور، تغییر می‌کند. گاهی اوقات این تغییرات بسیار سریع و حتی روزانه رخ می‌دهد.

اگر قصد خرید پروفیل را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید پروفیل را مطالعه نمایید. درصورتی‌که به راهنمایی بیشتر و مشاوره فنی و تخصصی نیاز داشتید، کارشناسان آیرومارت، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره خرید به شما هستند. برای این کار فقط کافیست با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

فایل PDF تولیدکنندگان پروفیل فولادی در ایران را از طریق لینک زیر می‌توانید دانلود کنید:

دانلود PDF اطلس تولیدکنندگان پروفیل در ایران

ادمین

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4/5 - (23 امتیاز)

  1. آهن فروش
    آبان ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۵:۰۳
    با سلام وقتتون بخیر لطفا یک مقاله در مورد این که برای شروع یک ساختمان ۱ طبقه به چه میزان میلگرد و مصالح فولادی نیاز داریم هم یک مقاله منتشر کنید. ممنون
    1. آیرومارت
      آبان ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۶:۵۷
      سلام وقت بخیر. در مقاله روش محاسبه میلگرد مورد نیاز ساختمان به این موضوع پرداخته شده است.
      1. SL
        فروردین ۲۵, ۱۴۰۱ ۰۹:۲۲
        درود بر شما خدا قوت اگه ممکنه لطف کنید اطلاعاتی از تولیدکنندگان میلگرد و لوله هم بزارید سپاسگزارم
        1. آیرومارت
          فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
          سلام وقت بخیر. در اطلس فولادی آیرومارت، می‌توانید به راحتی اطلاعات تمام تولیدکنندگان فولاد را بر حسب مقطع، مطالعه نمایید.
  2. بهزاد رحیمیان
    بهمن ۴, ۱۴۰۱ ۱۳:۵۳
    سلام کیفیت تولیدات کارخانه پروفیل اصفهان خوب هست؟
    1. آیرومارت
      بهمن ۵, ۱۴۰۱ ۱۶:۱۷
      سلام. وقت شما بخیر. پروفیل اصفهان، پروفیلی با کیفیت مناسب محسوب میشه. برای استعلام قیمت پروفیل ساختمانی و صنعتی برندهای مختلف به صفحه این کالاها مراجعه نمایید.
  3. محمدسی یائی
    آذر ۷, ۱۴۰۲ ۰۷:۵۶
    سلام میخواستم لوازم‌های نورخطی را مستقیم ازکارخانه خرید کنم لطفا راهنمائی فرمائید
    1. آیرومارت
      آذر ۷, ۱۴۰۲ ۰۹:۴۳
      سلام؛ لطفا با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنن
021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.