شرکت نیکان پروفیل اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

شرکت نیکان پروفیل اصفهان

کارخانه نیکان پروفیل اصفهان تولید کننده انواع پروفیل با مقطع مستطیلی و غیر مستطیلی است. این مجموعه مقاطع فولادی مورد نیاز برای ساخت سازه‌ای مستحکم را تامین می‌کند. کارخانه پروفیل نیکان اصفهان نه‌تنها مقاطع تولیدی را به بازار داخل عرضه می‌کند، بلکه در زمینه صادرات کالا نیز فعالیت دارد. در ادامه این مقاله انواع پروفیل با مقطع غیر مستطیلی، قوطی و لوله‌های تولیدی توسط این مجموعه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در این میان، نباید از خطوط برش‌کاری ورق فلزات نیکان پروفیل غافل شد. با آیرومارت همراه باشید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

درباره شرکت نیکان پروفیل اصفهان

آغاز کار مجموعه نیکان پروفیل به سال ۱۳۷۴ باز می‌گردد. شرکت نیکان پروفیل با دسترسی عالی در شهرک صنعتی جی اصفهان واقع شده است. این شرکت در سال ابتدایی فعالیت خود تولید پروفیل‌های فولادی و برش ورق را آغاز کرد. در همان سال، تولید ۷۰۰۰ تن پروفیل باز و ۱۳۰۰۰۰ تن خدمات برش ورق را برای خود به ثبت رساند. با به راه افتادن مجموعه ماشین سازی نیکان پروفیل در سال ۱۳۸۲، تولید پروفیل مجموعه به ۸۰۰۰ تن ظرفیت رسید.

با اضافه شدن خطوط ۳ اینچ و خط تولید دستگاه Z، محصولات تولیدی کارخانه صنعتی نیکان پروفیل با تنوع بالاتری روانه بازار شدند. به مرور زمان و رسیدن به سال ۱۳۸۶-۸۷، کارکنان و رقیبان شاهد تولید بیش از ۷۰۰۰۰ تن پروفیل فولادی بودند. شرکت نیکان پروفیل اصفهان، سه زیر مجموعه نیکان پروفیل، نیکان نورد اسپادانا و نیکان صنعت اژیه را در اختیار دارد.

تولید ۲۵ نوع محصول به کمک یک تیم دلسوز، مجرب و متعهد ۱۰۰ نفره، از افتخارات نیکان پروفیل است. محصولات شرکت پروفیل نیکان در صنایع مختلف نفت، گاز، ساختمان‌سازی و پروژه‌های صنعتی استفاده می‌شوند.
شرکت نیکان پروفیل اصفهان، مسیر خود را با هدف افزایش کیفیت محصولات طراحی کرده و بر اساس استانداردهای حوزه صنعت فولاد و توجه به جدول وزن مقاطع فولادی مقاطع خود را تولید می‌کند. روش و تجهیزات تولید بر قیمت پروفیل نیکان تاثیرگذار است.
مدیران گروه صنعتی نیکان پروفیل، با برنامه‌ریزی دقیق خود درصدد افزایش کیفیت محصولات، تامین و رونق بازار داخلی و ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان کشور عزیزمان هستند. محصولات نیکان پروفیل را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

شرکت نیکان پروفیل

پروفیل غیر مستطیلی

محصولات تولیدی کارخانه نیکان پروفیل

کارخانه نیکان پروفیل اصفهان محصولاتی متنوع از جمله پروفیل درب و پنجره، چارچوب‌های معمولی و فرانسوی، نبشی، لوله، زهوار، سپری، قوطی و ستونی عرضه می‌کند.

انواع قوطی و پروفیل نیکان

کارخانه پروفیل نیکان انواع پروفیل ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹ را در دسته مقاطع ساختمانی تولید می‌کند. پروفیل ۵۰۷ به نام پروفیل سپری، ۵۰۸ به نام پروفیل دو لبه و پروفیل ۵۰۹ با عنوان پروفیل یک لبه شناخته می‌شود.
نیکان پروفیل عرضه‌کننده سه نوع چارچوب فولادی نگین، فرانسوی و معمولی است. چهارچوب فرانسوی نیکان پروفیل با ضخامت متنوع بر اساس استاندارد JIS G3131،G3132 ، DIN 2395 ساخته می‌شود. هدف استفاده از این مقطع افزایش استحکام سازه است. معمولا چهارچوب فرانسوی با ضخامت ۲ میلی‌متر در ساخت و ساز کاربرد دارد.

زهوار تولید شده توسط نیکان پروفیل با طول ۶ متر با هدف ثابت نگه داشتن شیشه و پانل تولید و عرضه می‌شود. نیکان پروفیل زهوار های تولید شده را با فریم خاص خود در ابعاد و اندازه‌های گوناگون طراحی می‌کند.
قوطی سبک و قوطی نیمه سنگین از جمله مقاطع دیگر تولیدی توسط این مجموعه است که در ساخت دوچرخه، صنایع مبلمان، صنعت لوازم خانگی، خودروسازی و … کاربرد دارند.
ستونی، از ورق‌های نورد گرم تولید می‌شود و با سطح مقطعی مربعی و مستطیلی در صنعت و ساختمان‌سازی به‌کار می‌رود. قوطی ستونی با هدف افزایش استحکام و سبکی سازه در اسکلت‌ها استفاده می‌شود. پروفیل ستونی نیکان در طول ۱۲ متر با استفاده از ورق گرید ST37 تولید می‌شود. شایان ذکر است که نیکان پروفیل برای تولید انواع مقاطع فولادی، قوطی، ستونی و … استانداردهای روز دنیا را در نظر دارد.

در این شرکت، برای تولید انواع پروفیل با توجه به نیاز مشتریان، ضخامت‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود.
نبشی نیکان پروفیل از پرکاربردترین مقاطع در صنعت و ساختمان‌سازی است. ساخت انواع نبشی با استفاده از ورق فولادی انجام می‌شود. از نبشی شرکت صنعتی نیکان پروفیل در ساخت خرپا، سازه‌های LSF، قاب‌های فلزی در صنعت خودرو و دکل‌های انتقال استفاده می‌شود.

شرکت نیکان پروفیل

شرکت نیکان پروفیل تولید کننده انواع پروفیل

لوله کارخانه نیکان پروفیل اصفهان

در گروه لوله، نیکان پروفیل عرضه‌کننده انواع لوله صنعتی، لوله داربستی، لوله مبلی، لوله گازرسانی و لوله آب‌رسانی است.
در تولید لوله داربستی نیکان پروفیل از ورق فولادی گرید ST37 و استاندارد JIS G3444 استفاده می‌شود. لوله داربستی ۲/۱۱ اینچ نیکان، در دو ضخامت ۲ و ۲.۵ تولید و عرضه می‌گردد.
با اتصال انواع لوله داربستی نیکان یا لوله نمره ۵ به یکدیگر، سازه داربست ساخته می‌شود. اتصال لوله‌ها به یکدیگر با استفاده از بست‌های مخصوص انجام می‌شود.
سازه داربست برای کنترل نقاط کور و مشکل در هنگام ساخت یا تعمیرات سازه ایجاد می‌شود. در برخی موارد، سازه داربست، به عنوان تکیه‌گاه سازه به‌کار می‌رود. از لوله داربستی در برج‌های دیده‌بانی غرفه‌های نمایشگاهی و رمپ‌های اسکی نیز استفاده می‌شود.

قیمت محصولات نیکان پروفیل اصفهان

همانند دیگر مقاطع تولیدی توسط برندهای مختلف داخلی، قیمت پروفیل ستونی،سپری و … نیکان به عوامل مختلفی وابسته است. کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی، کیفیت ساخت و تجهیزات، سیاست‌های داخلی و خارجی ارزی، میزان عرضه و تقاضا در بازار و در دسترس بودن مواد اولیه از مهم‌ترین عوامل موثر هستند.
با توجه به تنوع محصولات و تحرکات شدید بازار مقاطع فولادی، اطلاع از قیمت پروفیل نیکان و انتخاب کالا با توجه به نیاز کاری اهمیت بسیاری دارد. اگر قصد خرید لوله و پروفیل را دارد، با آگاهی از قیمت امروز پروفیل نیکان خرید شما با اطمینان بالاتری انجام خواهد شد.

آیرومارت، عرضه سریع باکیفیت‌ترین پروفیل نیکان

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، عرضه کننده انواع مقاطع فولادی مورد نیاز در صنایع مختلف است. ردپای فولاد در اغلب صنایع دیده می‌شود. از صنعت ساختمان سازی گرفته تا حمل و نقل آبی، تجهیزات نظامی، معماری داخلی، صنایع خانگی و … همگی به فولاد نیازمند هستند.

آیرومارت با اطلاع از نیاز صنایع مختلف به مقاطع باکیفیت فولادی، امکان تهیه بهترین انواع میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی، ناودانی و … را فراهم آورده است. از طرفی، انجام عملیات مختلف برشکاری، خمکاری و جوشکاری روی مقاطعی چون لوله و ورق استیل توسط این مجموعه صورت می‌گیرد. جهت استعلام قیمت انواع پروفیل از جمله قیمت پروفیل z، قیمت پروفیل ساختمانی، پروفیل مبلی و … به صفحه هر یک از این مقاطع در وبسایت آیرومارت مراجعه نمایید.

آیرومارت، با کمک کارشناسان مجرب خود مشتریان را راهنمایی می‌کند تا بهترین محصول مورد نیاز خود را در بهترین شرایط بازار خریداری کنند. از طرفی، مشتریان می‌توانند از طریق وبسایت این مجموعه یا تماس با کارشناسان از طریق شماره تلفن ۴۵۳۰۶-۰۲۱ از قیمت لوله و دیگر مقاطع مطلع شوند.

 

رویا سبزعلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (4 امتیاز)

  1. پورولی
    شهریور ۲۸, ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶
    محصولات نیکان پروفیل هم قیمت و کیفیت مناسبی دارند
    1. آیرومارت
      شهریور ۲۹, ۱۴۰۰ ۱۶:۴۳
      سلام و وقت بخیر ممنون از نظر شما، قیمت پروفیل را روزانه در سایت آیرومارت مشاهده کنید.
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.