بهترین رنگ برای فلزات و ورق های رنگی

4/5 - (9 امتیاز)

بهترین رنگ برای فلزات و ورق های رنگی

بهترین رنگ برای فلزات و ورق های رنگی

برای رنگ آمیزی فلزات باید از بهترین روش‌ها استفاده کرد. این امر در وهله اول ظاهر فلز را زیبا می‌کند و در درجه دوم مقاومت آن را در برابر رطوبت و اکسیژن بالا می‌برد. فلزات رنگی معمولاً در صنایعی مثل ساختمان‌سازی، در ساخت لوله‌های شهری و در پوشش کشتی استفاده می‌شوند. اما در این بخش باید به فکر بهترین رنگ برای فلزات و ورق باشید تا این مشکلات از بین بروند.
رنگ‌های سنتی، مقاومت لازم در برابر تغییرات آب‌وهوایی را ندارند؛ بنابراین برای پوشاندن فلزات و ورق استیل، باید از رنگ‌های مخصوص فلز استفاده کنید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بهترین رنگ برای فلزات و انواع ورق‌ها را به شما معرفی کنیم.

۴/۵ - (۹ امتیاز)

لیست بهترین رنگ ها برای فلزات و ورق

انتخاب بهترین نوع رنگ برای آهن و ورق از دو نظر حائز اهمیت است؛ شکل ظاهری و عدم آسیب به فلز اولیه. برای این کار از یکی از انواع رنگ زیر می‌توان استفاده کرد:

رنگ اکریلیک

اکریلیک یک‌رنگ نسبتاً محبوب برای فلزات محسوب می‌شود و می‌تواند از سازه‌های فلزی در برابر خوردگی محافظت کند. این رنگ‌ها ماندگاری بالایی دارند و ترک نمی‌خورند.

این پوشش رنگ حتی در دماهای بالا نیز استحکام خود را از دست نمی‌دهد، بنابراین می‌توان اکریلیک را برای رنگ‌آمیزی رادیاتورهای گرمایشی نیز به کار برد.

این ترکیب رنگی غیرقابل‌احتراق است و بوی نامطبوعی ندارد. در نتیجه می‌توان از آن برای رنگ فلزات تزئینی در منزل استفاده کرد. رنگ اکریلیک برای فلز می‌تواند تا ۸ سال عمر مفید داشته باشد و از خوردگی آن جلوگیری کند.

قیمت رنگ اکریلیک باتوجه‌به نوع برند، کیفیت، حجم، نوع رنگ مشخص می‌شود.

رنگ رزینی الکید

رزینی الکید عمدتاً برای فلزات مناسب است و این رنگ برای رنگ‌آمیزی ورق گالوانیزه قیمت مناسب نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای رنگ‌آمیزی سایر سطوح فلزی در داخل و خارج ساختمان به کار می‌رود. ساختار آن به‌گونه‌ای است که با چسبندگی بالا به فلزات می‌چسبد.

این ترکیب قابل‌اشتعال است، در نتیجه نباید در وسایل گرمایشی یا وسایلی که در دمای بالا کار می‌کنند، استفاده شود. انواع ورق گالوانیزه رنگی را با کد رنگ ورق گالوانیزه شناسایی می‌کنند.

رنگ روغنی

همان‌طور که از اسم این رنگ پیداست، بر پایه خشک‌کننده روغنی بوده و از روغن‌های طبیعی گرفته می‌شود. این رنگ فقط در محیط‌های بسته به کار می‌رود، زیرا در صورت استفاده در فضای باز، به دلیل تابش آفتاب از بین می‌رود و ترک می‌خورد. از طرفی نمی‌تواند فلز را در برابر رطوبت و باران محافظت کند.

این رنگ عمدتاً برای تزئین استفاده می‌شود و ظاهر نسبتاً زیبایی به فلز می‌دهد. از این رنگ برای رنگ‌آمیزی لوازم منزل استفاده می‌کنند. فراموش نکنید که تغییرات زیاد باعث آسیب رسیدن به رنگ‌روغن می‌شود. عواملی مانند برند، حجم، کیفیت و نوع رنگ در قیمت رنگ روغنی تأثیرگذار است.

رنگ مناسب برای فلز

 

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی که کف‌پوش نیز نامیده می‌شود، اجرای آسانی دارد و مواد تشکیل‌دهنده آن به‌خوبی شناخته شده‌اند. این کف‌پوش حاوی فنل A است که یک ماده سخت‌کننده محسوب می‌شود. برای سخت‌شدن اپوکسی از دو نوع سخت‌کننده به اسم‌های پلی‌آمید و پلی آمین استفاده می‌کنند. درصد سختی هر یک از این سخت‌کننده‌ها متفاوت است و بسته به نوع کاربرد فلز به کار می‌رود.

رنگ اپوکسی در برابر رطوبت هوا کاملاً مقاوم است و از اکسید آهن جلوگیری می‌کند. استفاده از رنگ اپوکسی سطح فلز را جلا می‌دهد و از چسبیدن گردوغبار به آن جلوگیری می‌کند. پوشش اپوکسی تمیزکردن فلزات را بسیار آسان می‌کند و نیاز به مواد شوینده گران‌قیمت را از بین می‌برد.

این رنگ‌ها چسبندگی یا ویسکوزیته فلزات را افزایش داده و در نتیجه به‌راحتی به سطوح دیگر می‌چسبند.

البته این رنگ کاملاً سمی است و نباید لوازم‌خانگی را با آن رنگ‌آمیزی کرد. اما رنگ فلزات، برای سطوح خارجی فلزیِ با دمای بالا، بسیار مناسب است، زیرا اپوکسی در دماهای بالا استحکام خود را حفظ می‌کند.

قیمت رنگ اپوکسی نیز تحت‌تأثیر برند، کیفیت، نوع رنگ و حجم آن متفاوت خواهد بود.

رنگ چکشی

این رنگ شامل پودرهای اپوکسی، آلکیدی، اکریلیک و شیشه پودر شده و آلومینیوم می‌شوند. سطح فلزی که از طریق رنگ چکشی رنگ‌آمیزی شده است، بافتی خشن و چکشی دارد. این رنگ دارای طیف گسترده‌ای از کیفیت‌ها و بافت‌های مختلف است.

ورق های رنگی چون ورق شیروانی، کاربرد بسیاری در ساختمان سازی دارند. بنابراین، قیمت ورق شیروانی از جمله سوالات پرتکرار مشتریان و ساختمان سازان است.

رنگ پلی یورتان

این رنگ‌ها مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارند و بر پایه پلی ایزوسیانات ساخته می‌شوند. پلی ایزوسیانات، رزین اکریلیک را سخت می‌کند.

این رنگ ظاهری براق و یکنواخت دارد و ویسکوزیته آن عالی است. رنگ پلی‌یورتان سریعاً خشک می‌شود و در برابر نفوذ مواد شیمیایی، بازی و اسیدی مقاوم است.

از این رنگ برای رنگ‌آمیزی سطوح فلزی بین پل‌های عابر پیاده، کشتی‌ها، ماشین‌آلات، تجهیزات کشاورزی، رنگ‌آمیزی قطعات خودرو و سکوهای نفتی استفاده می‌شود.

برای اجرای این رنگ بسته به نوع کاربرد می‌توانید از برس، غلتک، اسپری هوا یا اسپری بدون هوا استفاده کنید. این رنگ قابل‌اشتعال است، بنابراین باید دور از حرارت و در ظرف مخصوص نگهداری شود.

نحوه رنگ آمیزی فلز

ما تا این بخش به بررسی رنگ مناسب برای فلزات پرداختیم. ولی جهت دریافت بهترین نتیجه باید بدانید ورق رنگی چیست و طریقه رنگ‌آمیزی صحیح را یاد بگیرید. فرایند رنگ‌آمیزی با آماده‌سازی سطح فلز و انتخاب رنگ مناسب آغاز می‌شود. در نتیجه برای شروع باید سطح فلز را باتوجه‌به مراحل زیر آماده کنید:

آموزش رنگ آمیزی فلز

ساختار فلز را شناسایی کنید

برای انتخاب رنگ مناسب ابتدا باید متریال فلز را مشخص کنید. فلزات را می‌توان به دو نوع، فلزات آهنی یا غیرآهنی تقسیم کرد. مثلاً استیل به‌عنوان فلز آهنی قابلیت رنگ‌پذیری دارد.

برای تولید ورق استیل رنگی باید از رنگ مناسب استفاده کرد. ازآنجایی‌که فولاد گالوانیزه با یک‌لایه روی پوشانده می‌شوند، باید رنگی را به کار ببرید که با ساختار فلز تناسب دارد.

سطح را آماده کنید

در فرایند رنگ کردن فلزات، آماده‌سازی سطح از اهمیت بالایی برخوردار است. مانند هر سطحی، فلز نیز می‌تواند آلوده، دارای زنگ‌زدگی و روغن باشد.

به دلیل این ناخالصی رنگ به‌خوبی به سطح فلز نمی‌چسبد، بنابراین باید قبل از رنگ‌آمیزی آنها را از بین ببریم.

روغن رایج‌ترین نوع آلودگی به شمار می‌رود و احتمال دارد که بر روی ورق وجود داشته باشد که وجود آن روی سطح، موجب کاهش کیفیت رنگ‌آمیزی و درنتیجه افت قیمت ورق رنگی می‌شود.

در نتیجه باید روغن را با کمک حلالی مانند الکل دناتوره از روی سطح فلز جدا کنیم. معمولاً خوردگی در فلزات آهنی یافت می‌شود که می‌توان آنها را با کمک یک برس سیمی از سطح فلز جدا کرد. در نهایت گردوغبار سطح فلز را با یک‌پارچه مرطوب پاک کنید.

آستر بزنید

از یک‌لایه نازک رنگ به‌عنوان آستر استفاده کنید و منتظر بمانید تا خشک شود.

سطح را رنگ کنید

بعد از خشک‌شدن آستر، نوبت به رنگ‌کردن فلز می‌رسد. برای رنگ‌هایی که پایه آنها آب است، برس‌هایی با الیاف مصنوعی مانند نایلون یا پلی‌استر به کار می‌روند. برای رنگ‌های آلکیدی از برس‌هایی با الیاف طبیعی استفاده می‌شود.

نحوی اجرای رنگ اپوکسی فلز

رنگ اپوکسی یک نوع رنگ محبوب و مقاوم برای رنگ‌آمیزی فلزهاست. برای اجرای رنگ اپوکسی بر روی فلز، به دو ماده اساسی نیاز دارید: رزین اپوکسی و عامل اتصال.

نحوه اجرای رنگ اپوکسی فلز به شرح زیر است:

پاکسازی و آماده‌سازی سطح فلز

برای اجرای رنگ اپوکسی بر روی فلز، باید سطح فلز را بادقت پاک کرد. این کار بهتر است با استفاده از مواد شوینده، مانند الکل، بنزین یا روغن‌موتور انجام شود. پس از پاک‌سازی، باید فلز خشک شود.

مخلوط کردن رزین اپوکسی و عامل اتصال

برای اجرای رنگ اپوکسی بر روی فلز، باید رزین اپوکسی و عامل اتصال را با هم مخلوط کنید. معمولاً نسبت مخلوط‌کردن رزین و عامل اتصال به‌صورت مساوی است. این کار باید در یک زمان مناسب انجام شود و بهتر است از ابزارهای مناسبی مانند میکسر استفاده کنید.

رنگرزی فلز با رزین اپوکسی

پس از مخلوط‌کردن رزین اپوکسی و عامل اتصال، می‌توانید روی فلز رنگ اپوکسی را ریخته و با استفاده از برس، برای پوشش‌دادن به سطح فلز از آن استفاده کنید. پوشش باید به طور یکنواخت و بدون ایراد صورت گیرد. پس از پوشش‌دادن به فلز، آن را به مدت حداقل ۲۴ ساعت خشک کنید.

فرایند تصفیه

پس از خشک‌شدن رنگ اپوکسی، باید سطح آن را با کاغذ سنگ‌زنی یا دیسک سنگ‌زنی برای تصفیه و صیقلی کردن آن تمیز کنید. در این مرحله، می‌توانید برای به‌دست‌آوردن یک سطح صاف و براق‌تر، از کاغذ سنگ‌زنی باکیفیت بالا استفاده کنید.

پوشش نهایی

پس از تصفیه سطح، می‌توانید به‌عنوان پوشش نهایی از روکش اپوکسی استفاده کنید. برای این کار، می‌توانید روکش را روی سطح رنگ اپوکسی ریخته و با استفاده از برس، برای پوشش‌دادن به سطح فلز از آن استفاده کنید. پس از پوشش‌دادن به فلز، آن را به مدت حداقل ۲۴ ساعت خشک کنید.

تمیز کردن و نگهداری

پس از خشک‌شدن روکش نهایی، باید سطح را با یک‌پارچه نرم و خشک تمیز کنید. سپس از فلز به شکل مناسب نگهداری شود.
در نهایت، با اجرای مراحل بالا، می‌توانید رنگ اپوکسی را بر روی فلزهای مختلف اعم از آهنی، آلومینیومی، مسی و … اجرا کنید.

همچنین، رنگ اپوکسی مقاومت بالایی در برابر خوردگی، رطوبت، حرارت و اشعه UV دارد و می‌تواند ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر داشته باشد.

نحوه اجرای رنگ کردن فلزات

اسپری رنگ برای فلز

از جمله روش‌های رایج رنگ کردن فلزات، استفاده از اسپری است. اسپری رنگ یک روش سریع، آسان و ارزان برای رنگ‌آمیزی فلزات است که می‌توان به‌راحتی در منزل انجام داد.

اما برای اجرای درست این روش، باید اطلاعات و مراحل زیر را رعایت کنید:

پاک کردن سطح فلز

برای اجرای رنگ اسپری، باید ابتدا سطح فلز را از هرگونه آلودگی، روغن و زنگ پاک کنید. می‌توانید از یک‌ پارچه نرم و خشک، صابون ملایم و آب استفاده کنید. سپس، سطح را با یک پارچه خشک تمیز و به‌خوبی خشک کنید. تمیز بودن سطح فلز پیش از رنگ آمیزی بسیار مهم است چرا که قیمت ورق رنگی وابسته به کیفیت آن است.

استفاده از پرایمر

پس از پاک‌کردن سطح فلز، می‌توانید از یک پرایمر برای ایجاد روکش پایدارتر استفاده کنید. پرایمر بهترین راه برای افزایش ماندگاری رنگ و کاهش خوردگی است. بعد از اعمال پرایمر، آن را به مدت حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بگذارید تا خشک شود.

انتخاب رنگ اسپری

باید به یادداشت که برای فلزات، بهترین نوع رنگ اسپری، رنگ اسپری فلزی است. این نوع رنگ دارای خواص ضدزنگ و مقاومت بالا در برابر خوردگی و حرارت است. قبل از اسپری‌کردن، باید اسپری رنگ را به‌خوبی به هم بزنید.

اسپری کردن رنگ

پس از انتخاب رنگ اسپری، می‌توانید رنگ را بر روی سطح فلز اسپری کنید. برای این کار، اسپری را بافاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر از سطح فلز قرار داده و به‌صورت متوالی و با حرکات طولی و عرضی، رنگ را به طور یکنواخت بر روی سطح اسپری کنید. بعد از هر اسپری، حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا رنگ خشک شود و سپس، اسپری‌کردن را تکرار کنید تا رنگ روکش کامل شود.

پوشش دهی کامل

بعد از اسپری‌کردن رنگ به طور کامل، باید تمامی نقاط را بررسی کرده و از روی هر نقطه‌ای که رنگ نگرفته است، دوباره رنگ اسپری کنید تا پوشش کامل حاصل شود.

خشک کردن

پس از اسپری‌کردن رنگ، باید حداقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید تا رنگ به‌خوبی خشک شود. سپس می‌توانید از سطح فلز برای کاربردهای مختلف استفاده کنید.

به‌عنوان یک نکته، باید به‌خاطر داشت که برای اسپری‌کردن رنگ بر روی فلزات، بهتر است در فضایی با خروجی هوای مناسب و با استفاده از ماسک و کفش‌های مخصوص ایمنی انجام شود. همچنین، باید برای جلوگیری از آتش‌سوزی، از اسپری‌کردن در نزدیکی آتش و دودهای قوی پرهیز کرد.

اسپری کردن رنگ

رنگ طلایی براق برای فلز

رنگ طلایی براق برای فلز، به‌عنوان یکی از رنگ‌های محبوب و جذاب در صنایع مختلف مانند جواهرسازی، ساخت تجهیزات الکترونیکی، ساخت اشیاء دکوری و تزیینی و صنایع خودروسازی استفاده می‌شود.

رنگرزی طلایی برای فلز به روش‌های مختلف انجام می‌شود. در هر یک از این روش‌ها، فلز پس از پاک‌سازی مناسب، در یک حوض حاوی ماده رنگرزی قرار می‌گیرد و از طریق فرایندهای شیمیایی، رنگ به طور یکنواخت روی سطح فلز نشسته و بعد از خشک‌شدن، به‌صورت پوششی بر روی فلز باقی می‌ماند.

استفاده از رنگ براق برای فلز، به آن زیبایی و جذابیت خاصی می‌بخشد و همچنین می‌تواند به محافظت فلز در برابر خوردگی و خش کمک کند.

برای حفظ بهترین رنگ طلایی برای فلز نیز، می‌توان از روش‌های مناسبی مانند پاک‌سازی مرتب و استفاده از روش‌های مناسب برای تمیزکردن آن استفاده کرد.

کدام مقاطع فولادی قابل رنگ‌کردن هستند و چه مزایایی دارند؟

تقریباً تمامی مقاطع فولادی قابل رنگ‌کردن است، اما برخی از آنها، به دلیل خصوصیات خاص خود، برای رنگ‌کردن، مناسب‌ترند.

فولاد زنگ‌نزن با اضافه‌کردن آلیاژهایی مانند نیکل و کروم به فولاد، تقویت شده است و از خوردگی و زنگ‌زدگی جلوگیری می‌کند. این فولاد به دلیل مقاومت بالای خود در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی، برای کاربردهایی که به‌عنوان نمونه در زیر آب یا در شرایط مرطوب قرار می‌گیرند، مثل شیرآلات، تجهیزات پزشکی و تجهیزات صنایع شیمیایی و دارویی بسیار مناسب است.

مقاطع فولادی زنگ‌نزن شامل انواع ورق استیل ۳۰۴، استیل ۳۱۶، ورق استیل ۴۳۰ و غیره می شود که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. از جدیدترین تکنیک های رنگ آمیزی این ورق فرآیند PVD یا لایه نشانی با بخار فیزیکی است. کیفیت این فرایند روی قیمت ورق استیل ۳۰۴ و دیگر ورق ها تأثیرگذار است.

فولاد گالوانیزه به دلیل پوششی از فلز روی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی آن، مقاومت بیشتری در برابر عوامل خارجی دارد. همچنین، باتوجه‌به ظاهر زیبایی که این پوشش روی به فولاد بخشیده، برای کاربردهایی مانند درب و پنجره، تجهیزات باغبانی و نظایر آن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به‌طورکلی، رنگ‌آمیزی فولاد به دلیل زیبایی بخشیدن به سطح فلز، افزایش مقاومت به خوردگی و زنگ‌زدگی، و بهبود ویژگی‌های ضدخوردگی و حفاظت از سطح فلز، اهمیت دارد.

از دیگر مزایای رنگ‌آمیزی فولاد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حفاظت از فلز در برابر آفتاب، باران، برف، و جوشش شیمیایی
  2. بهبود مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی
  3. ایجاد یک‌لایه حفاظتی در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی، سایش و خط‌وخش
  4. ایجاد ظاهری جذاب و زیبا برای فلز
  5. بهبود دوام و طول عمر فلز و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم

برای رنگ‌آمیزی فلز، روش‌های مختلفی مانند رنگ اپوکسی، رنگ پودری، اسپری رنگ، رنگ داغ و رنگ کوره‌ای وجود دارد. اما در هر روش رنگ‌آمیزی، باید ابتدا سطح فلز را به طور کامل تمیز کرد و پس از آن، رنگ‌های مناسب باتوجه‌به نوع کاربرد و شرایط زیستی فلز انتخاب شوند. همچنین، استفاده از روش‌های صحیح و مناسب در رنگ‌آمیزی فلز، می‌تواند به بهبود مقاومت فلز و طول عمر آن کمک کند.

مقاطع فولادی قابل رنگ کردن

فواید رنگ کردن فلزات

رنگ کردن فلزات از روش‌های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف است که از رنگ مخصوص نقاشی روی فلز برای این کار استفاده می شود. در زیر فواید این فرایند برای فلزات را بررسی می‌کنیم:

زیبایی بخشی

رنگ کردن فلزات می‌تواند به آن‌ها ظاهری جذاب و زیبا ببخشد. این امر در تزئینات ساختمانی، تولید تزئینات دکوراتیو و اشیای هنری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مقاومت در برابر خوردگی

با رنگ کردن فلزات با روش‌های مختلف، می‌توان از خوردگی آن‌ها جلوگیری کرد. رنگ کردن فلزات با روش آنودایز کردن، این قابلیت را در آلومینیوم، منیزیم و تیتانیوم افزایش می‌دهد. آنودایز آلومینیوم از روش‌های مرسوم رنگ کردن این فلز است.

نشان‌دادن خاصیت‌های مختلف فلزات

رنگ کردن فلزات به‌وسیله روش‌های مختلف، می‌تواند خاصیت‌های آن‌ها را نشان دهد. به‌عنوان‌مثال، رنگ سبز برای مس، رنگ زرد برای کادمیوم و رنگ سرخ برای آهن استفاده می‌شود.

محافظت در برابر اشعه‌های UV

رنگ کردن فلزات با روش‌های خاص، می‌تواند آن‌ها را در برابر اشعه‌های UV محافظت کند. این قابلیت در ساخت و تولید محصولات نظامی، صنعتی و هوافضا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

باتوجه‌به فواید متعددی که رنگ کردن فلزات دارد، می‌توان گفت که این فرایند در بسیاری از صنایع بسیار پرکاربرد است.

شناسایی

رنگ کردن فلزات می‌تواند برای شناسایی آن‌ها مفید باشد. به‌عنوان‌مثال، در صنایع خودروسازی و هوافضایی، از رنگ‌های خاص برای شناسایی بخش‌های مختلف از فلزات استفاده می‌شود.

کاهش انعکاس نور

رنگ کردن فلزات می‌تواند به کاهش انعکاس نور آن‌ها کمک کند. این قابلیت در صنعت تولید تجهیزات نظامی، مخازن مواد شیمیایی و تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهبود مقاومت الکتریکی

رنگ کردن فلزات با روش‌های خاص، می‌تواند به بهبود مقاومت الکتریکی آن‌ها کمک کند. این قابلیت در تولید محصولات الکترونیکی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مقاومت در برابر خش‌ها

رنگ کردن فلزات با روش‌های خاص، می‌تواند به افزایش مقاومت آن‌ها در برابر خش کمک کند. این قابلیت در تولید تجهیزات و محصولاتی مانند دستگاه‌های جراحی و صنایع دفاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کل، رنگ کردن فلزات یک فرایند پرکاربرد و مهم در صنایع مختلف است که می‌تواند به زیبایی بخشی، محافظت، شناسایی، بهبود خصوصیات و مقاومت فلزات در برابر خش و خوردگی و همچنین کاهش انعکاس نور کمک کند.

ورق گالوانیزه رنگی، ورق شادولاین و غیره از جمله ورق های رنگی است که در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر این سوال برای شما مطرح می شود که ورق شادولاین چیست، در سایت آیرومارت آن را دنبال کنید.

فواید رنگ کردن فلزات

خرید انواع فلزات و ورق های رنگی از آیرومارت

همان‌طور که مشاهده کردید، انواع رنگ مخصوص فلزات برای رنگ‌آمیزی فلز و ورق‌ها به کار می‌روند؛ بنابراین نحوه خرید ورق رنگی باکیفیت به همه اینها بستگی دارد.
شما در آیرومارت می‌توانید به بهترین و باکیفیت‌ترین انواع ورق دسترسی داشته باشید. همچنین قیمت روزانه انواع ورق رنگی همچون قیمت ورق آلومینیوم رنگی را در سایت این شرکت مشاهده نمایید.

جهت استعلام قیمت انواع ورق ها از جمله قیمت ورق شیروانی، گالوانیزه، رنگی و کلیه مقاطع فولادی از جمله قیمت میلگرد ۱۴، تیرآهن، لوله، نبشی و دریافت اطلاعات بیشتر، کافیست با شماره ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید به سایت آیرومارت سر بزنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 

منبع: paintcity

زینب نصیریان

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4/5 - (9 امتیاز)

  1. انتظامی
    اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۴
    برای رنگ آمیزی فلزات زنگ نزن و استیل باید کار خاصی انجام داد یا همین که با قلمو رنگ بزنی رنگ رو سطح ثابت میمونه ؟
    1. آیرومارت
      اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰
      سلام وقت بخیر. برای رنگ آمیزی استیل از روش‌های شیمیایی، اسپری های مخصوص رنگ استنلس استیل و … می‌توان استفاده کرد. مثلا ورق استیل رنگی با روش pvd رنگ آمیزی می‌شود. اگر خودتان قصد رنگ آمیزی استیل را دارید بهتر است اسپری های رنگ مخصوص این فلزات را تهیه کنید و به راحتی رنگ آمیزی کنید.
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.