خرید میلگرد و تیرآهن در بورس کالا با بهترین قیمت + نحوه عرضه در بورس آهن

4.5/5 - (17 امتیاز)

خرید میلگرد و تیرآهن در بورس کالا با بهترین قیمت + نحوه عرضه در بورس آهن

خرید میلگرد از بورس کالا

میلگرد بورسی و تیرآهن بورسی دو محصول فولادی مهم در بورس کالا به شمار می‌روند. زیرا این دو مقطع در صنایع مختلف به ویژه ساخت و ساز در حجم‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید و فروش تیراهن و میلگرد از بورس کالا، همانطور که برای سهامداران سود شیرینی فراهم می‌کند، معامله‌ای کم ریسک خواهد بود.

۴.۵/۵ - (۱۷ امتیاز)

احتمالا با شنیدن اسم بورس شما هم در ابتدا خرید و فروش ها و صحبت‌های اخیر درباره سهام مختلف به نظرتان بیاید که به دلیل پراهمیت شدن بورس در ماه‌های گذشته به ویژه با توجه مقررات جدیدی که وزارت صمت در نظر دارد، کاملا منطقی است.

در این مطلب با این بورس بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید تا خرید میلگرد بورسی، تیرآهن بورسی و خرید از آیرومارت را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید میلگرد بورسی و تیرآهن بورسی از آیرومارت

خرید مستقیم میلگرد از بورس کالا

چرا باید به جای خرید از بورس، از آیرومارت تیرآهن و میلگرد بخریم؟ حتی اگر شما کد بورسی داشته باشید، برای خرید میلگرد و تیرآهن بورسی، با محدودیت‌هایی روبرو می‌شوید.

در بورس کالا، شما ملزم به خرید حجم مشخصی از مقاطع مورد نیاز هستید. در بورس کالا، تناژ مشخصی به عنوان حداقل خرید مشخص می‌شود. با توجه به این قانون، همه مصرف‌کنندگان امکان انجام معاملات بورسی را نخواهند داشت.

ضمن اینکه، ممکن است مصرف‌کننده به برخی سایزهای قرار گرفته در سبد میلگرد یا تیرآهن نیاز نداشته باشد اما مجبور به خرید آن شود. از طرفی، تاریخ عرضه و تحویل کالاهای خریداری شده توسط کارخانه و بورس کالا مشخص می‌گردد. بنابراین ممکن است زمان تحویل آن مطابق با خواسته خریدار نباشد.

پیشرو صنعت نفت آسیا (آیرومارت)، انواع میلگرد و تیرآهن اصفهان را با توجه به نیاز مشتری و در هر زمانی، تامین می‌کند. محدودیت‌های خرید میلگرد و تیرآهن از بورس در خرید از آیرومارت وجود ندارد.

قیمت پایه میلگرد و تیرآهن آیرومات، همان قیمت بورس است که نسبت مقاطع در بازار آزاد، ارزان‌تر است. قراردادهای خرید میلگرد و تیرآهن بورسی از آیرومارت به صورت نقدی و اعتباری بسته می‌شوند.

قرارداد خرید تیراهن و میلگرد بورسی از آیرومارت، جزئیات دیگری نیز دارد که برای اطلاع از آن‌ها بهتر است با کارشناسان مجموعه از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس حاصل نمایید و راهنمایی‌های لازم را از ایشان بخواهید.

 

بورس کالا چیست؟

شاید از مهم‌ترین سوالاتی که می‌توان پرسید این است که بورس کالا چیست؟ چرا تشکیل شده است؟ چه هدفی دارد؟

جواب این پرسش‌ها می‌تواند حقایق مختلفی را درباره بازارهای موجود در یک کشور مشخص کند.

اگر از روش‌های نوین و کارآمد برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده نشود، تلاش‌هایی که در صنایع مختلف پتروشیمی، کشاورزی و … می‌شود، به نتیجه نخواهد رسید.

بازار این محصولات همواره با محدودیت‌ها و مشکلات مختلفی روبرو بوده است. واسطه‌گری بی‌حد، عدم شفافیت معاملات و نبود اطلاعات و داده‌های مورد تایید برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری در بازار کالا باعث ایجاد اختلال در نظام اقتصادی یک کشور می‌گردد.

بورس کالا عبارت است از بازاری هدفمند و منظم که تعداد بسیاری از عرضه‌کنندگان، کالای خود را معرض فروش قرار می‌دهند. عرضه میلگرد در بورس کالا یکی از علل تشویق افراد به داد و ستد در بورس است.

این کالاها پس از بررسی کارشناسی از نظر قیمت‌گذاری، به خریدارانی که تقاضای آن را ثبت کرده‌اند، فروخته می‌شود. به طور معمول اکثریت این محصولات عرضه شده، خام و غیرفرآوری‌شده هستند مانند فلزات، پنبه و محصولات پتروشیمی.

با وجود مزایایی چون نرخ مناسب کالا و تضمین کیفیت آن، محدودیت‌هایی که برای خریدار وجود دارد از جمله حجم مشخص شده برای خرید، تامین کالا از بورس کالا را مشکل می‌کند. به عنوان مثال خرید باید بیش از ۲۰، ۱۱۰ یا ۲۲۰ تن باشد، در غیر این صورت تایید نمی‌شود.

این محدودیت برای خرید میلگرد و تیرآهن بورسی نیز وجود دارد. با چنین شرایطی، صنایع و خریداران ممکن است مجبور شوند بیش از نیاز خود، معامله داشته باشند.

برای حل این مشکل می‌توان به تامین‌کنندگان معتبری چون آیرومارت مراجعه کرد. آیرومارت تمام مقاطع فولادی را در سبد خریدی متناسب با نیاز صنایع و با قیمت بورسی، عرضه می‌کند.

نحوه خرید میلگرد و تیرآهن بورسی

خرید و فروش میلگرد از بورس

در بورس کالا، گریدهای مختلفی از میلگرد، عمدتا به صورت سبد توزیع می‌شود و معاملات هم به صورت نقدی و هم به صورت سلف، انجام می‌شود. سلف درواقع به نوعی معامله اشاره دارد که ابتدا پول کالا دریافت شده و سپس با فاصله‌ای گاها چند ماهه، کالا تحویل دادع می‌شود.

هرکدام از انواع مقاطع طویل را می‌توان از بورس کالا تهیه نمود. حال این سوال به وجود می‌آید که چطور می‌توان از بورس کالا خرید کرد؟ اگر شما بازرگان باشید، کد اقتصادی داشته باشید و بتوانید کد بورس کالا دریافت کنید، می‎‌توانید از شرکت‌های مختلف در بورس، میلگرد یا تیرآهن خریداری نمایید.

ورق فولادی، تنها کالایی است که در بورس به صورت بهین یابی به فروش می‌رسد. یعنی شما باید تولیدکننده یا نوردکار باشید تا بتوانید ورق فولادی، اسلب و بیلت را خریداری نمایید. اما مقاطع طویل مانند تیرآهن و میلگرد ساده و آجدار را هر بازرگانی می‌تواند خرید کند، به شرطی که کد بورس کالا داشته باشد.

برای دریافت کد بورس کالا هم شرایطی لازم است. شما باید یک شرکت حقوقی یا حقیقی باشید که کد اقتصادی داشته باشید. همچنین جواز صنف مورد نظر را داشته باشید و در آن صنف فعال باشید.

در خرید انواع محصولات فولادی از بورس، خرید توسط کارگزار انجام می‌شود، نه فرد.
بورس کالا قیمت پایه هر محصول را تعیین می‌کند. در ادامه، این رقابت بین خریداران و وجود عرضه و تقاضا است که قیمت نهایی را رقم میزند.
در ادامه نحوه خرید تیرآهن و میلگرد بورسی را به طور مجزا توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید تیرآهن بورسی

خریداران محصولات بورسی مثل خریداران میلگرد، تیرآهن و دیگر مقاطع فولادی، به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. کسانی که از نوسانات بازار هراسان هستند و به دنبال خریدی مطمئن و مقطوع می‌گردند.
  2. کسانی که بالعکس گروه اول به دنبال کسب سود از طریق نوسان‌گیری هستند.

تیرآهن بورسی خریداران زیادی دارد. یکی از دلایل آن استفاده از انواع تیرآهن و هاش در صنعت ساختمان و جاده‌سازی کشور و دیگری کمبود برخی سایزهای آن است.

تغییرات در بازار بورس کالا و ایجاد نوسانات باعث می‌شود، عدم آشنایی به خرید تیرآهن در بورس ریسک، افراد را افزایش دهد. قیمت تیراهن بورس با قیمت آزاد تیرآهن متفاوت است.

اگر با مراحل استعلام قیمت تیرآهن در بورس آشنا نیستید، با همکاران ما در بخش بازرگانی آیرومارت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید اطلاعات مربوط به قیمت تیرآهن در بورس کالا امروز را از همکاران ما در واحد بازرگانی آیرومارت جویا شوید.

نحوه خرید میلگرد از بورس کالا

میلگرد یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی در ایران است. استفاده از میلگرد آجدار و گاها ساده در پروژه‌های عمرانی، آن را به یکی از پرتقاضاترین محصولات بخش آهن آلات تبدیل کرده است.

به همین دلیل و همچنین به دلیل تفاوت عرضه کنندگان در این بورس، تغییرات قیمت میلگرد در بورس کالا به طور معمول در چند ماهه گذشته مشاهده می‌شود. به عنوان مثال، در شکل زیر می‌توانید نمودار قیمت میلگرد در بورس کالا برای معاملات ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ ذوب آهن را مشاهده نمایید. این نمودار برای سبد میلگرد مخلوط این شرکت آماده شده است.

اگر قصد خرید میلگرد بورس کالا یا استعلام قیمت میلگرد بورس آهن را دارید با مشاوران بخش بازرگانی آیرومارت تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای خرید میلگرد را می‌توانید بررسی نمایید.

شما برای خرید میلگرد از بورس کالا، موظف به تعیین مسئول و پیمان‌کار حمل بارتان و آدرس دقیقی از محل تخلیه آن هستید. همچنین به عنوان خریدار باید اثبات کنید خرید شما به دلیل نیازتان برای مصرف نهایی برای مثال در ساخت یک ساختمان است.

این عمل برای عدم ایجاد واسطه‌گری و احتکار کالا توسط بورس صورت می‌گیرد. پس از پیگیری‌های کارگزار خرید در تایید و ارسال سفارش شما، حواله فروش صادر خواهد شد.

مراحل آماده سازی و ارسال نیز پس از آن صورت می‌گیرد. در صورتی که درباره نحوه خرید میلگرد از بورس کالا را دارید نیز می‌توانید با کارشناسان ما در آیرومارت تماس حاصل فرمایید.

مراحل خرید میلگرد و تیرآهن از بورس کالا

نحوه خرید تیرآهن از بورس کالا

حال که با نکات مربوط به قیمت تیرآهن و قیمت میلگرد در بورس کالا را آشنا شدید باید با مراحل خرید را بشناسید تا کمترین ریسک را در فرآیند مربوط به آن متحمل شوید.

در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام هرگونه معامله در بازار بورس کالا و بالطبع برای خرید میلگرد از بورس کالا به ثبت نام و اخذ کد معاملاتی (کد بورسی) نیاز دارید.

برای دریافت این کد پس از تکمیل فرم‌های درخواست در یک شرکت کارگزاری، مدارک مورد نظر را ارائه می‌دهید. پس از انجام فرایند دریافت کد شما به عنوان یک عضو و معامله‌گر بورس کالا شناخته می‌شوید.

در نظر داشته باشید عرضه‌کننده برای کالاهای داخلی و ۳ روز قبل برای محصولات صادراتی، اطلاعات عرضه خود را منتشر می‌نماید. برای مثال شما می‌دانید قیمت میلگرد کوثر اهواز و سبد میلگرد ارائه شده آن چه ویژگی‌هایی دارد.

در هر بار خرید از بورس کالا شما موظفید فرم درخواست خرید را تکمیل و برای کارگزار مربوطه ارسال نمایید. برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه مدارک لازم برای احراز کاربرد محصول خریداری شده باید ارائه گردد.

ابتدا درخواست خرید توسط شما ثبت می‌گردد. سپس کارگزار امکان خرید شما را بررسی می‌نماید و با تولیدکننده وارد مذاکره می‌شود. پس از تایید اولیه کارگزار ۱۰ درصد از مبلغ خریدتان را باید به حساب کارگزار واریز نمایید. این مبلغ تضمینی برای خرید شما و جهت کسر کارمزدهای گفته شده در ادامه مطلب درصورت کنسل شدن خریدتان است.

توجه داشته باشید که در فرم باید حداکثر مبلغ قابل پرداخت توسط شما برای خرید ارائه شود. پس از تعیین قیمت سبد میلگرد در بورس کالا و نهایی شدن خرید، اطلاعات مورد نیاز توسط کارگزار برای شما ارسال می‌گردد. سپس تا ۳ روز کاری برای تسویه حساب به شما مهلت داده می‌شود.
توجه کنید عدم پرداخت بعد از این مهلت، منجر به جریمه تا ۱۰ روز کاری پس از آن و سپس لغو معامله و کسر جریمه‌های مربوط به آن از شما می‌شود.

تعیین قیمت نهایی تیرآهن و میلگرد در بورس

با در نظر گرفتن عرضه و تقاضا ۳ حالت اصلی اتفاق می‌افتد که تعیین کننده قیمت نهایی معامله می‌شود:

  • در حالت اول عرضه از تقاضا بیشتر است. این حالت ممکن است تولیدکننده را به کاهش قیمت آهن در بورس کالا برای فروش بیشتر ترغیب نماید. گرچه ممکن است در مقابل کاهش قیمت مقاومت اتفاق بیافتد.
  • در حالت دوم عرضه و تقاضا یکسان‌اند. در این حالت معاملات اتفاق می‌افتد و جریان عادی خود را طی می‌کند. یا تقاضا کمی از عرضه بالاتر است که در این صورت برای عدم ایجاد رقابت درخواست افزایش عرضه به تولید کننده ارسال می‌شود.
  • در حالت سوم تقاضا فاصله زیادی از میزان عرضه دارد که در این حالت برای خرید بین کارگزاران رقابت اتفاق می‌افتد و ارائه محصول براساس قیمت پیشنهادی صورت می‌پذیرد.

کارمزدهای خرید میلگرد و خرید تیرآهن از بورس

  • ۰٫۱۸ درصد از ارزش معامله برای کارگزار
  • ۰٫۰۶ درصد برای ارزش معامله کارمزد شرکت بورس کالا
  • ۰٫۰۴ درصد برای ارزش معامله کارمزد سازمان بورس و اوراق بهادار

چند نکته که باید قبل از خرید تیرآهن و میلگرد بورسی بدانید

  • کارگزاران خرید و فروش در این بورس محدود هستند و تعداد کمی دارند.
  • کارگزاران در واقع واسطه‌ای بین سفارش خرید شما و درخواست فروش تولیدکنندگان هستند.
  • برای تسویه خرید خود تنها ۳ روز کاری فرصت دارید. پس از آن تا ۱۰ روز به ازای هر روز ۰.۲۵ درصد از مبل معامله جریمه خواهید شد. پس از آن معامله فسخ و مبلغ کارمزد کارگزار فروشنده نیز از پیش پرداخت شما کسر خواهد شد.
  • زمان عرضه مقاطع فولادی مانند تیرآهن و میلگرد از ساعت ۱۰:۳۰ است.

گفتگوی زنده: عرضه و تقاضای تیرآهن در بورس کالا

در ویدئو زیر از سری گفتگوهای اینستاگرامی آیرومارت، نحوه خرید تیرآهن از بورس کالا شرح داده شده است.

برای میلگرد نیز به همین طریق می‌توانید عمل کنید. در حقیقت با تماشای این آموزش، با خرید میلگرد از بورس نیز آشنا شدید.

تیرآهن کارخانه ذوب آهن در بورس کالا

بیش از ۵۰۰ هزار تن از ۶۰۰ هزار تن تیرآهن عرضه شده در بورس کالا، متعلق به شرکت ذوب آهن اصفهان است. این مساله بیانگر اهمیت جایگاه این تولیدکننده در میان دیگر عرضه‌کنندگانی چون فولاد البرز ایرانیان، مجتمع فولاد ظفر بناب و … است. به بیانی دیگر ذوب آهن اصفهان در قیمت بازار آزاد حکم یک تعیین کننده را دارد.

میزان عرضه‌ تیرآهن کارخانه ذوب آهن در فروردین ماه سال ۹۹ با توجه به تعطیلات نوروزی کاهش یافت. البته این کاهش با افزایش عرضه در اردیبهشت ماه جبران شد.تا انتهای مهرماه شاهد افزایش میزان تقاضا و روند صعودی نرخ ارز بودیم. که این مساله باعث افزایش قیمت پایه عرضه در حوزه تیرآهن شده بود.

از آبان ماه و با شدت یافتن بیماری کرونا، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در پی آن کاهش نرخ ارز، کارخانه ذوب آهن دست به افزایش عرضه زد. هرچند میزان تقاضا تقریبا دو برابر عرضه بود.

در ادامه، برای راهنمایی بیشتر شما توضیحاتی در خصوص بورس کالا ذکر شده‌است. جهت آشنایی با جزئیات بازار بورس کالا با ما همراه باشید.

نماد میلگرد و نماد تیرآهن در بورس

در بورس کالا، معاملات مربوط به میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع فولادی نماد مخصوص خود را دارند. این نمادها با توجه به کارخانه تولیدکننده، مشخصات کالا و انبار آن مشخص می‌شوند. به عنوان مثال، نماد میلگرد در بورس کالا، با توجه به سبد میلگرد عرضه شده و نوع کارخانه، با استفاده از اطلاعات زیر تعیین می‌گردند:

  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۲۴: مجتمع فولاد صنعت بناب
  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۳۲ – A3: فولاد آذربایجان
  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۳۲ – A3: صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه
  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۳۲ – A3: صبا فولاد زاگرس
  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۳۲ – A3: آذر فولاد امین
  • سبد میلگرد ۱۴ تا ۲۸ – A3: مجتمع فولاد خراسان
  • سبد میلگرد مخلوط: ذوب آهن اصفهان
  • سبد میلگرد مخلوط: مجتمع فولاد ظفر بناب
  • سبد میلگرد مخلوط: جهان فولاد سیرجان
  • سبد میلگرد مخلوط: فولاد روهینا جنوب

نماد تیرآهن در بورس کالا نیز مشابه با نماد میلگرد، بر اساس انبار و اطلاعات زیر تعیین می‌شود:

  • سبد تیرآهن نیمه سنگین سایز ۲۰ تا ۳۰: ذوب آهن اصفهان
  • سبد تیرآهن نیمه سنگین سایز ۲۰: مجتمع فولاد ظفر بناب
  • سبد تیرآهن نیمه سنگین سایز ۲۰: کارخانه فولاد البرز ایرانیان
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۴: گروه صنایع فولاد صبح پارسیان
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۴: مجتمع ظفر بناب
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۴: کارخانه فولاد البرز ایرانیان
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۶: کارخانه جهان فولاد غرب
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۴ تا ۱۸: مجتمع ذوب آهن اصفهان
  • سبد تیرآهن متوسط سایز ۱۴ تا ۱۸: گروه ملی صنعتی فولاد ایران

خرید میلگرد و تیرآهن از بورس کالا

بورس کالا در ایران

به منظور تحقق اهداف برنامه سوم و چهارم توسعه که مطابق با آن‌ها شورای عالی بورس مسئول راه‌اندازی و توسعه بورس‌های کالایی در ایران شناخته شده بود. بورس فلزات در شهریور ۱۳۸۲ (نخستین بورس کالایی در ایران) و بورس کالای کشاورزی در شهریور ۱۳۸۳ آغاز به فعالیت کردند.

بر مبنای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و با تصویب شورای عالی بورس، شرکت بورس کالای ایران در آذر ۱۳۸۵ با درهم آمیختن بورس فلزات و کشاورزی تشکیل شد و پس از پذیره‌‌نویسی و برگزاری مجمع عمومی، از مهر ۱۳۸۶ کار خود را زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار آغاز کرد.

بورس کالا برای مقابله با چه مشکلاتی ایجاد شد؟

قوانین حاکم بر بورس توسط نهادهای مربوطه در این شرکت اجرا می‌گردد. هدف از ایجاد این بورس کمک به بازار سنتی در رفع نیاز بازار داخلی هر کشور و یاری کردن تولیدکنندگان به عرضه راحت‌تر محصولاتشان است. موارد زیر، از جمله مزایای تشکیل این سازمان به شمار می‌رود:

  • نوسانات کاذب قیمت محصولات ناشی از ارتباط نامشخص و نامناسب میان عرضه و تقاضا
  • مدیریت ریسک ضعیف و محافظت از نوسانات آتی قیمت پایین
  • فقدان یک نظام قیمت گذاری شفاف بر پایه تعادل میان عرضه و تقاضا و نیاز بازار
  • نبود یک سیستم اجرایی و ناظر بر حسن انجام تعهدات طرفین معامله
  • عدم وجود یک سیستم جمع آوری، پردازش و تحلیل اطلاعات و آمار تولید، واردات، صادرات و مصرف در جهت اطلاع رسانی به بازار و تصمیم گیری مطلوب
  • عدم هماهنگی میان بخش‌های تولیدی و بازرگانی در زمینه واردات، صادرات و بازار مصرف نهایی

با چنین اهدافی، انواع محصولات به بورس کالا راه یافت. امروزه می‌توان بسیاری محصولات از جمله مقاطع فولادی را از بورس خریداری کرد. بازار خرید میلگرد و خرید تیرآهن از بورس، یکی از پرطرفداران حوزه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

ارکان شرکت بورس کالای ایران

ارکان شرکت بورس کالای ایران (سهامی عام) عبارتند از:

  • مجامع عمومی
  • هیات مدیره
  • مدیر عامل
  • بازرس/حسابرس

شرکت توسط هیات مدیره‌ای غیرموظف، مرکب از هفت شخص که توسط مجمع عمومی عادی با توجه به اساسنامه، قانون تجارت و مقررات برای مدت دو سال انتخاب می‌گردند، اداره می‌شود.

چه محصولاتی در بورس کالا عرضه می‌شوند؟

بورس کالا عموما جایگاهی مطمئن برای عرضه محصولات خام و فرآوری نشده است. تولیدکنندگان از سراسر ایران محصولاتی از قبیل مقاطع فولادی، برنج، گندم و محصولاتی از این دست را در این بازار به فروش می‌رسانند.

وجود نهادهای نظارتی و اجرای قوانین ضروری برای اجرای داد و ستدی مطمئن و همچنین شفافیت مالی موجود در بازار بورس کالا مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود متمایل کرده است.

مقاطع فولادی اعم از شمش و سبدهای میلگرد و تیرآهن در هر هفته در بورس کالا عرضه می‌شوند. نظارت دقیق و قوانین حاکم بر کارگزاری‌ها در خرید و فروش باعث می‌شود، هر دو طرف معامله در شفافیت کامل مالی عملیات خود را انجام دهند. شما می‌توانید عرضه محصولات فولادی و دیگر موارد قابل عرضه در بورس کالا را در سایت ime.co.ir مشاهده نمایید.

در نمایش عرضه هر یک از محصولات باید به اطلاعات مندرج کاملا دقت کنید. در کنار تمامی اطلاعات عرضه به چند ردیف دقت بیشتری نمایید. مکان تحویل محصول در محاسبه هزینه باربری و حمل بسیار موثر است و قیمت نهایی شما را مشخص می‌نماید.

در این بین کارگزار نیز برای پیگیری خرید و درخواست آن معرفی شده که مراحل اجرای درخواست شما را پیگیری می‌نماید. از طرفی شما براساس میزان نیاز خود مقطع فولادی مورد نظرتان را مطالبه می‌نمایید. اما خریدها براساس حداقل میزان فروش که در قسمت عرضه نمایش داده می‌شود ثبت می‌گردد.

اکنون که اطلاعات شما در رابطه با میلگرد بورسی و تیرآهن بورسی افزایش پیدا کرد، امیدواریم در معاملات خود دقت بیشتری به خرج دهید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید میلگرد از بورس کالا حتما با افراد با تجربه مشورت کنید.

کارشناسان ما در بازرگانی آیرومارت پس از سال‌ها تجربه آماده ارائه هرگونه خدمات فروش در حوزه مقاطع فولادی هستند. برای ارتباط با کارشناسان آیرومارت و استعلام قیمت میلگرد سیرجان، ذوب آهن و … می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس حاصل فرمایید.

اگر شما نیز نکاتی درباره خرید تیرآهن و میلگرد از بورس کالا می‌شناسید یا با مسائل مربوط به عرضه میلگرد در بورس کالا برخورد داشته اید، در قسمت نظرات سایت آیرومارت با ما درمیان بگذارید.

ادمین

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4.5/5 - (17 امتیاز)

  1. ابوالقاسم ابراهیم پور
    آذر ۱۲, ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲
    سلام عالی بود.
    1. صالح رسولی
      آذر ۱۶, ۱۳۹۹ ۰۸:۵۲
      سلام سپاس از نظرتون
  2. مهدی
    مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱۳:۲۰
    باقی کالاها رو از بورس نمی شه خرید؟
    1. آیرومارت
      مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۳:۰۳
      سلام. امکان خرید تمامی محصولات فولادی برای اشخاص حقوقی وجود دارد. در صورتی که شخص حقیقی هستید، با استفاده از کد بورسی خود، می‌توانید برای خرید میلگرد و تیرآهن اقدام فرمایید.
  3. Faraz
    مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹
    سلام، پس یک شخص حقیقی میتونه از بورس کالا آهن آلات بخره؟
    1. آیرومارت
      مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۶
      سلام. به محصول مورد نیاز شما بستگی دارد. در صورتی که محصول مورد نظر شما ورق، شمش و بیلت باشد، نمی‌توانید از بورس کالا خرید کنید. اما شخص حقیقی می‌تواند با استفاده از کد بورسی میلگرد و تیراهن مورد نیاز خود را از بورس خریداری کنید.
  4. مهندس یاراحمدی
    مهر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۶:۰۹
    ویدئوی راهنمای خرید میلگرد بورسی واقعا جامع و کامل بود. ممنون از شما
    1. آیرومارت
      مهر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۷:۱۴
      سلام روز خوش. ممنون از لطف شما. مطالب بورسی آیرومارت را در سایت و اینستاگرام مجموعه دنبال کنید.
  5. جمالی
    آبان ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۵:۰۸
    خیلی عالی نحوه خرید میلگرد از بورس کالا توضیح داده شد. متشکر. واقعا قیمت میلگردی که از شما خریده میشه با قیمت میلگرد بورس یکسانه؟
    1. آیرومارت
      آبان ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۷:۱۲
      سلام وقت بخیر. بله آیرومارت میلگرد و تیرآهن بورسی را با همان قیمت، برای شما تامین خواهد کرد.
  6. زهرا رضوی
    بهمن ۵, ۱۴۰۱ ۱۴:۴۱
    سلام ببخشید مزیت خرید از آیرومارت چیه چون من قیمت گرفتم از سایتای مختلف قیمت شما پایینتر بود میخوام ببینم فرق دیگه ای هم داره؟ ممنون
    1. آیرومارت
      بهمن ۵, ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴
      سلام. وقت شما بخیر. آیرومارت انواع مقاطع فولادی برندهای مختلف رو با بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسونه. قیمت میلگرد میانه و سایر برندها رو از صفحه این کالاها می‌تونید استعلام بگیرید.
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.