نحوه تولید ساندویچ پنل

5/5 - (2 امتیاز)

نحوه تولید ساندویچ پنل

ساندویچ پانل

از ساندویچ پانل برای ساخت دیواره سوله و پوشش سقف استفاده می‌شود. این محصول متشکل از دولایه ورق و یک لایه عایق میانی از جنس پلی اورتان است، از این‌رو عایق‌های صوتی و حرارتی خوبی به‌شمار می‌روند. در ویدیو زیر نحوه تولید ساندویچ پانل برای شما به نمایش گذاشته شده است. ساندویچ پانل بر اساس نوع کاربرد به دو نوع دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند و در ساخت بیمارستان، مدارس، سردخانه، سوله، سقف کاذبه، انبار، کارخانجات و مناطق مسکونی استفاده می‌شوند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

در این ویدیو مراحل ساخت ساندویچ پانل را مشاهده خواهید کرد.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل

برای تولید ساندویچ پانل از دو روش کانتینیوز یا پیوسته و دیسکانتینیوز یا غیرپیوسته استفاده می‌شود. در روش اول مواد اولیه یعنی ورق گالوانیزه و چسب فوم، وارد دستگاه شده و در نهایت محصول با اندازه دلخواه خارج می‌گردد. اما در روش دوم تولید به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود. به این معنا که برخلاف روش پیوسته که ورود مواد از یک طرف دستگاه و خروج محصول آماده از طرف دیگر دستگاه اتفاق می‌افتد؛ در این روش هر قسمت جداگانه تولید و به بخش بعدی منتقل می‌شود. به بیان دقیق‌تر خطوط تولید از یکدیگر جدا هستند.

روش غیرپیوسته خود به دو صورت پلی‎یورتان و پلی استارین انجام می‌گیرد. در روش پلی یورتان، ورق‌ها ابتدا با دستگاه، برش داده می‌شوند. در مرحله بعد، طوری که وسط آنها خالی باشد، در قالب قرار می‌گیرند . سپس بین دو لایه با فوم پلی‌یورتان پر می‌شود. در نهایت فوم، با گرم و سرد شدن، خشک و از قالب خارج می‌شود و محصول نهایی آماده می‌گردد.
اما در فرایند تولید ساندیچ پانل به روش پلی‌استارین، پس از آنکه ورق گالوانیزه و فوم پلی‌استارین به اندازه دلخواه برش داده شدند، با چسب به هم چسبانده، پرس و در نهایت خشک می‌شوند.

همچنین در صورتی که می‌خواهید در خصوص هزینه ساخت سوله بدانید می‌توانید بر روی لینک هزینه ساخت سوله کلیک نمایید.

پریسا خاتمی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.