قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه

5/5 - (1 امتیاز)

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه از آن‌جایی اهمیت می‌یابد که این نوع ورق یکی از مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی است. فولاد، یکی از پرکاربردترین فلزات ساختمانی به شمار می‌رود که مقاومت و عمر بالایی دارد. با این حال، اگر به خوبی پوشش داده نشود، رطوبت باعث خرابی و از دست رفتن آن خواهد شد. گالوانیزه کردن ورق، یکی از راه‌های افزایش مقاومت به خوردگی آن در شرایط آب و هوایی مختلف است که باعث می‌شود طول عمر ورق افزایش یابد. از این رو، ورق گالوانیزه یکی از انواع مقاطع پرکاربرد به شمار می‌رود. در این مقاله، درباره نحوه محاسبه قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه بحث خواهیم کرد. با آیرومارت همراه باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه

قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه

با انجام چند محاسبه ساده می‌توان قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه را نیز محاسبه کرد. در حقیقت، بر اساس فرمول زیر می‌توان وزن یک ورق گالوانیزه با ابعاد دلخواه را محاسبه کرد:

وزن ورق گالوانیزه = ۱۰۰۰/(چگالی (کیلوگرم بر متر مکعب) × ضخامت (میلی‌متر) × عرض (متر) × طول (متر))

در این فرمول، چگالی آهن باید برابر با ۷۸۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب قرار گیرد. به این ترتیب می‌توان وزن هر متر مربع ورق گالوانیزه با ضخامت دلخواه را حساب نمود. در واقع این فرمول برای جدول وزن ورق گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال فرض کنید ورقی با طول و عرض یک متر و ضخامت ۳ میل دارید، وزن آن به صورت زیر تعیین می‌شود:

(کیلوگرم) ۲۳.۶۲ = ۱۰۰۰/(۷۸۰۰ × ۳ × ۱ × ۱)

بنابراین زمانی که ورق گالوانیزه کیلویی چند را داشته باشد می‌توانید قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه با ضخامت مشخص را حساب کرد.

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه

قیمت هر کیلو ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه کیلویی و یا بر اساس شیت مشخص می‌شود. با در دست داشتن قیمت وزن هر کیلو ورق گالوانیزه می‌توان قیمت هر شیت ورق را محاسبه کرد. از طرفی، استعلام قیمت روز بسیار مهم است چرا که قیمت ورق گالوانیزه به دلیل عوامل مختلفی، نوسان بسیاری دارد. از جمله این عوامل می‌توان به تغییر قیمت سنگ آهن، قیمت جهانی فلز روی، قیمت ارز و عرضه و تقاضا اشاره کرد. از آن‌جایی که روی فلز پوشاننده سطح فولاد است، قیمت فلز روی در تعیین قیمت ورق گالوانیزه مهم است.

در صفحه قیمت ورق گالوانیزه می‌توانید قیمت این مقطع را به صورت روزانه مشاهده نمایید و اقدام به خرید کنید. هر محصول با تمام مشخصات در این صفحه آورده شده است.

قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل

همانطور که پیش از این محاسبه کردیم، می‌توان قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل را محاسبه کرد و با آن برای خرید ورق گالوانیزه به این ضخامت اقدام کرد. ورق با ضخامت ۳ میل، از پرتقاضاترین انواع ورق گالوانیزه در بازار است که خریداران زیادی دارد. بنابراین قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل به طور پیوسته از ما درخواست می‌شود. اگرچه ضخامت این ورق از ۱ شروع می‌شود و حتی ورق‌های با ضخامت ۱۰ میل هم تولید می‌شود. شما می‌توانید ورق گالوانیزه قیمت مناسب با ضخامت‌های مختلف را در وبسایت آیرومارت ببینید.

قیمت ورق گالوانیزه ۳ میل نیز همانند قیمت دیگر مقاطع از جمله قیمت ورق سیاه افت و خیز‌های زیادی دارد و مطابق با عواملی که پیش از این ذکر شد، قیمت آن متغیر خواهد بود.

شما می‌توانید جهت استعلام قیمت هر متر مربع ورق گالوانیزه، قیمت ورق گالوانیزه ۶۰، قیمت ورق گالوانیزه ۵۰ و سایر ورق‌های فولادی به صفحه هر یک از این مقاطع در وبسایت آیرومارت مراجعه کنید. استعلام قیمت به صورت اینترنتی و با شماره‌گیری ۰۲۱۴۵۳۰۶ نیز امکان‌پذیر است.

مرضیه آلکلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.