قیمت میلگرد میانه امروز

فیلتر براساس:
نام کالا واحد فروش سایز حالت استاندارد محل بارگیری برند تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
میلگرد 14 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 14 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25020 27522
میلگرد 16 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 16 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25020 27522
میلگرد 20 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 20 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25050 27555
میلگرد 28 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 28 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25050 27555
میلگرد 32 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 32 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25050 27555
میلگرد 22 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 22 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25140 27654
میلگرد 25 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 25 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25140 27654
میلگرد 18 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 18 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25230 27753
میلگرد 12 آجدار A3 میانه شاخه ۱۲ متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 12 شاخه A3 کارخانه میانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ 25550 28105

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

شرکت فولاد میانه یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع میلگرد در کشور محسوب می‌شود. میلگرد میانه یکی از محصولات پرطرفدار این کارخانه در بازار است که تنوع و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارد. قیمت میلگرد میانه برای هر نوع از این محصولات متفاوت است. در این مطلب، محصولات پرفروش کارخانه فولاد میانه و همچنین عوامل مؤثر روی قیمتش را بررسی کرده‌ایم.

میلگرد میانه، محصولی از کارخانه خوش‌نام فولاد آذربایجان

کارخانه فولاد آذربایجان در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن فولاد شروع به کار کرد. این شرکت تولیدکننده میلگرد آجدار و ساده و همچنین تسمه، نبشی و ناودانی فولادی است. فولاد آذربایجان مجهز به خط نورد گرم است و همین امر روی قیمت به روز میلگرد تولیدشده در این کارخانه تأثیر دارد. این مجموعه با تولیدات با کیفیت خود توانسته از معتبرترین تامین‌کنندگان مقاطع فولادی و از قطب‌های اقتصادی مهم در شمال غرب کشور باشد.

کارخانه فولاد آذربایجان در شهرستان میانه و در مجاورت ایستگاه راه‌آهن قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب این کارخانه از مزایای آن به شمار می‌رود. به دلیل نزدیکی به ایستگاه راه آهن، بارگیری از این کارخانه به آسانی صورت می‌گیرد. حمل‌ونقل راحت‌تر روی قیمت میلگرد میانه به روز تأثیر گذاشته است. به نظر می‌رسد که قیمت روز میلگرد میانه بدین ترتیب مناسب‌تر باشد. محصولات مجموعه فولاد میانه به خارج از کشور صادر می‌شود. فولاد آذربایجان برای دسترسی به مسیر بین‌المللی، یک جاده اختصاصی به طول ۶ کیلومتر احداث کرده‌ است.

توجه به علامت فولاد آذربایجان، روش شناسایی میلگرد میانه

هر کارخانه فولادی علائم خاصی روی بدنه محصولاتش حک می‌کند. علامت انحصاری کارخانه، شناسنامه هر محصول به شمار می‌آید. نشان اختصاصی برای همه برندها وجود دارد. برای مثال، اگر پس از استعلام قیمت میلگرد امیرکبیر امروز تصمیم به خرید گرفتید، باید به نشانه انحصاری محصول توجه کنید. علامت میلگرد میانه FF است که به‌صورت برجسته بر روی بدنه تولیدات کارخانه فولاد آذربایجان درج می‌شود. آیرومارت امکان بازرسی بار پیش از خرید را برای شما فراهم می‌آورد تا با بررسی بار خود، از اصالت آن و حک شدن علامت انحصاری FF روی آن مطمئن شوید. قیمت میلگرد میانه در این صفحه و از جدول بالا قابل مشاهده است.

تأثیر تنوع وزن، استاندارد و اندازه روی قیمت میلگرد میانه

میلگرد میانه با تنوع کم‌نظیر عرضه می‌شود. کارخانه فولاد آذربایجان انواع میلگرد ساده و آجدار را تولید و روانه بازار مقاطع فولادی می‌کند. این مقاطع بر اساس استاندارد ملی ISIRI 1332 دارای سه نوع A1، A2 و A3 است. هرکدام از استانداردها سختی و انعطاف‌پذیری خاصی دارند. این تنوع در خواص روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارد؛ حتی قیمت میلگرد کوثر اهواز امروز نیز در استاندرهای مختلف، متفاوت است.

انواع میلگرد آجدار میانه در طول 12 متر و سایزهای 10 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شود. خریداران برای تهیه سایزهای مختلف باید مبلغ خاصی بپردازند. برای مثال، قیمت روز میلگرد کارخانه میانه در سایز 16 با 32 متفاوت است. قیمت میلگرد ۱۶ میانه به‌خاطر محبوبیت این محصول، دائماً استعلام می‌شود. قیمت‌ها در بازار به‌صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند. یک عامل دیگر در تنوع محصولات و حتی قیمت میلگرد میانه امروز وزن است. اندازه‌های مختلف میلگرد، قیمت خاص خود را دارند. می‌توانید قیمت میلگرد ۱۶ و 14 را مقایسه نمایید.

جدول وزن، موثر بر قیمت میلگرد میانه

به طور معمول، قیمت میلگرد میانه به صورت کیلویی اعلام می‌شود و برای محاسبه قیمت، وزن هر شاخه را باید در قیمت هر کیلوی آن ضرب کرد تا قیمت میلگرد میانه شاخه‌ای محاسبه شود. در جدول زیر می‌توانید وزن هر شاخه میلگرد میانه را مشاهده نمایید:

جدول وزن میلگرد میانه
سایز وزن (کیلوگرم)
12 11
14 14.5
16 19
18 24
20 29.5
22 36
25 46.5
28 58
32 75

قیمت میلگرد میانه لحظه ای، وابسته به عوامل مختلف

قیمت میلگرد میانه امروز در بازار نیز همانند دیگر مقاطع فولادی به عوامل مختلفی وابسته است. تأثیرپذیری از فاکتورهای مختلف را می‌توان در قیمت میلگرد درپاد تبریز هم مشاهده کرد. برخی از این عوامل حین تولید و برخی دیگر در حین خریدوفروش بر قیمت لحظه ای میلگرد تأثیر می‌گذارند. مواد اولیه و تجهیزات تولید میلگرد میانه فقط بخشی از فاکتورهای تأثیرگذار به شمار می‌روند.

شمش فولادی، ماده اولیه تولید در کارخانه آذربایجان است. دسترسی به این کالای مهم، خلوص و کیفیتش از عوامل موثر بر نرخ میلگرد میانه محسوب می‌شوند. قیمت کالا پس از تولید نیز تحت‌تأثیر عوامل مختلف تغییر می‌کند. قیمت میلگرد میانه امروز همچون دیگر مقاطع فولادی ابتدا در بورس کالا تعیین می‌شود. نرخ بازار آزاد، بر اساس رقم پایه مشخص‌شده در بورس تغییر می‌کند.

بهای دلار، شرایط بازار داخلی و تحریم‌های خارجی نیز به نوبه خود بر قیمت خرید تأثیر می‌گذارند. ارسال بار و هزینه‌های حمل‌ونقل به محل تخلیه، واردات مواد اولیه چون سنگ آهن و وزن بار، موجب نوسان روزانه قیمت میلگرد میانه خواهد شد.

نحوه خرید میلگرد میانه از کارخانه به صورت مستقیم

استعلام قیمت میلگرد میانه امروز از تولیدکننده دشوار نیست؛ اما در خرید از کارخانه آذربایجان محدودیت وجود دارد. برای خرید مستقیم میلگرد از کارخانه به‌صورت مستقیم باید از روش خاصی پیروی کنید. علت این امر، محدودیت‌های اعمالی کارخانه برای خریدهای زیر 20 تن است. از سوی دیگر کارخانه میانه یکی از عرضه‌کنندگان مقاطع فولادی در بورس است. بنابر قوانین بورس کالا، امکان خرید در تناژ دلخواه و همچنین سبد مقاطعی متناسب با نیاز مشتری وجود ندارد.

مشتری باید سبد ارائه شده توسط کارخانه در تناژ مشخص را بخرد. بهترین راه، خرید از مراکز فروش معتبر در کشور است. بازرگانی فولاد آیرومارت با تکیه بر سال‌ها تجربه مدیران و تخصص کارشناسان فروش، انواع میلگرد را عرضه می‌کند. آیرومارت مشکل محدودیت وزنی خرید را برطرف کرده است و شما می‌توانید این کالا را در هر تناژی از آیرومارت بخرید. برای این کار کافی است پس از بررسی قیمت روز میلگرد میانه برای سفارش اقدام کنید. همین روش برای استعلام قیمت میلگرد شاهین بناب و خرید این کالا یا محصولات دیگر کاربرد دارد.

خرید میلگرد میانه با بهترین قیمت و ارسال به آدرس دلخواه با آیرومارت

میلگرد میانه یکی از محصولات پرطرفدار در بازار است که با تنوع در سایز و استاندارد عرضه می‌شود. قیمت میلگرد میانه امروز در بازار را در آیرومارت مشاهده کنید و بلافاصله سفارش خرید بدهید. بازرگانی آیرومارت به مشتریان کمک می‌کند تا به‌سهولت و از هر نقطه‌ای در ایران، میلگرد میانه را تهیه کنند.

برای ثبت سفارش کافی است به صورت آنلاین یا تلفنی اقدام کنید. برای استعلام قیمت آنلاین میلگرد میانه و همچنین قیمت میلگرد جهان فولاد سیرجان، می‌توانید از کانال تلگرام هم استفاده کنید. در تمامی این مراحل می‌توانید با کارشناسان آیرومارت به شماره 45306-021 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید
1 هزینه باربری خرید میلگرد میانه چقدر است؟

هزینه باربری به عوامل مختلفی چون تناژ سفارش شده و فاصله محل بارگیری از محل تخلیه وابسته است.

2 تناژ قابل خریداری میلگرد میانه از آیرومارت چقدر است؟

شما می‌توانید میلگرد میانه را در هر تعداد و وزنی که نیاز دارید از آیرومارت خریداری کنید.

3 قیمت میلگرد میانه چه مواقعی آپدیت می‌شود؟

شما می‌توانید جهت استعلام قیمت به روز میلگرد میانه، به وبسایت آیرومارت یا کانال تلگرام این مجموعه مراجعه نمایید. امکان استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی نیز وجود دارد.

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.