قیمت میلگرد نیشابور امروز

فیلتر براساس:
نام کالا واحد فروش سایز حالت استاندارد محل بارگیری برند تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
میلگرد 16 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 16 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 18 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 18 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد ۱۲ آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 12 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 14 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 14 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 20 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 20 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 22 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 22 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 25 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 25 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 28 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 28 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 32 آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 32 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260
میلگرد 10آجدار A3 نیشابور شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 10 شاخه A3 کارخانه نیشابور ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 26600 29260

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

میلگرد نیشابور، مطابق با استانداردهای ملی ۳۱۳۲ و با سایزهای متنوع از ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر توسط کارخانه فولاد خراسان تولید می‌شود. این میلگرد با سطح مقطع آجدار دقیقاً مطابق با نیازهای فنی پروژه‌های بزرگ و کوچک طراحی شده‌ است.

برای خرید میلگرد نیشابور، آیرومارت این امکان را فراهم می‌آورد که با‌توجه‌به قیمت میلگرد نیشابور امروز، انتخابی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت داشته باشید. این مقطع فولادی با تنوع و انعطاف‌پذیری که در سایز و ویژگی‌های فنی خود دارد، پاسخگوی نیازهای متفاوت در صنایع ساختمانی و مهندسی است.

بررسی مشخصات فنی میلگرد نیشابور از نظر سایز و استاندارد

میلگرد نیشابور در سه نوع اصلی میلگرد آجدار مارپیچ، میلگرد ساده و میلگرد آجدار جناغی تولید می‌شوند. میلگردهای A1 و A2 نیشابور براساس استاندارد روسی و در گریدهای KSC تولید شده‌اند. میلگردهای A3 نیز از جمله بهترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند.

از نظر سایز، میلگردهای نیشابور در ابعاد 10 تا 32 میلی‌متر در بازار به فروش می‌رسند. میلگرد سایز 16، به دلیل کاربرد گسترده‌تر، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ به همین دلیل استعلام قیمت میلگرد ۱۶ نیشابور از طرف مهندسان، زیاد انجام می‌شود.

خواص مکانیکی میلگرد نیشابور، از جمله حداقل تنش تسلیم و حداقل مقاومت کششی، برای دو نوع میلگرد آجدار مارپیچ و آجدار جناغی متفاوت است. به‌عنوان مثال، حداقل مقاومت کششی برای میلگرد آجدار مارپیچ 500 N/mm2 و برای میلگرد آجدار جناغی 600 N/mm2 است. همچنین حداقل تنش تسلیم برای میلگرد آجدار مارپیچ 240 N/mm2 و برای میلگرد آجدار جناغی 400 N/mm2 است.

آشنایی با کاربردهای میلگرد کارخانه فولاد خراسان (نیشابور)

میلگرد نیشابور در بتن به‌عنوان فولاد تقویت‌کننده کاربرد دارد. استفاده از میلگرد ksc در سازه‌ها موجب استحکام و تقویت بتن در ساختمان می‌شود. از‌این‌رو میزان ساخت‌وساز در کشور همواره روی قیمت میلگرد نیشابور در تهران و شهرستان‌ها اثر‌گذار خواهد بود. وابستگی بازار به تعداد پروژه‌ها روی قیمت میلگرد میانه امروز نیز تاثیر می‌گذارد.

میلگرد نیشابور به‌عنوان یکی از مقاطع بادوام بازار برای تقویت اولیه در استفاده می‌شود. این محصول برای مقاومت برابر بارهای موضعی و محدود کردن ترک‌ها و فشارهای ناشی از دما نیز بهره می‌برند.

معرفی عوامل موثر بر قیمت میلگرد نیشابور امروز

فروش میلگرد نیشابور تحت تاثیر نوسانات قیمتی این محصول قرار دارد؛ باتوجه‌به نوسان دائم قیمت‌ها، بررسی نمودار قیمت میلگرد نیشابور پیش از خرید در برآورد هزینه پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است. با آگاهی از علل افزایش یا کاهش قیمت میلگرد نیشابور، می‌توان برای خرید در بهترین زمان ممکن برنامه‌ریزی کرد.

از جمله مهم‌ترین عوامل تغییرات قیمت میلگرد KSC عبارتند از:

  • تغییرات نرخ ارز
  • میزان عرضه و تقاضا
  • شرایط سیاسی روز دنیا
  • استاندارد میلگرد
  • سایز میلگرد
  • حمل و نقل و باربری

همه عوامل مذکور برای تولیدکنندگان مختلف مقاطع فولادی صدق می‌کنند. برای مثال قیمت روز میلگرد اصفهان نیز در بازه‌های زمانی مختلف یکسان نیست.

بررسی تاثیر وزن و قیمت میلگرد نیشابور بر یکدیگر

وزن میلگرد نیشابور یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت روز میلگرد نیشابور است. به‌طور مثال، وزن میلگرد 20 نیشابور که به‌طور‌معمول ۱۲ متر طول دارد، مطابق استانداردهای جهانی 29.39 کیلوگرم است و قیمت‌گذاری ‌آن بر این اساس صورت می‌گیرد. شما می‌توانید وزن و قیمت میلگرد نیشابور در طول ۶ متر را نیز در این صفحه محاسبه کنید.

اهمیت خرید میلگرد نیشابور با‌توجه‌به علامت انحصاری کارخانه

تولیدکننده‌های مختلف مثل کارخانه میلگرد نیشابور، برای شناسایی محصول، روی هر شاخه میلگرد نام انحصاری و اختصاری کارخانه یا کالا را درج می‌کنند. با این کار، استعلام قیمت میلگرد نیشابور امروز و خرید این محصول در مشهد و تهران و خرید نهایی با خیال آسوده انجام می‌شود. همان‌طور که اشاره شد علامت اختصاری آرماتورهای نیشابور KSC است.

حرف اول این نام اختصاری به کارخانه تولیدکننده یعنی فولاد خراسان مربوط می‌شود. حرف دوم نشان‌دهنده محصول تولیدی کارخانه میلگرد نیشابور، یعنی استیل یا در اصلاح عام فولاد است.

حرف آخر نیز کمپانی یا شرکت بانی تولید و عرضه به بازار این محصولات را مشخص می‌کند. توجه به نام اختصاری میلگرد در بازار بسیار حائز‌اهمیت است. برای مثال، اگر با استعلام قیمت میلگرد شاهین بناب یا میلگرد فولاد خراسان تصمیم به خرید گرفتید، نام انحصاری محصول را حتماً بررسی کنید.

خرید میلگرد نیشابور با قیمت بورس کالا و خدمات ثانویه در آیرومارت

آیرومارت، از شرکت‌های بازرگانی فعال در حوزه آهن‌آلات است که قیمت میلگرد نیشابور را مشابه بورس عرضه می‌کند. ما با تجربه فراوان در زمینه خرید میلگرد نیشابور و سایر برندهای این مقطع فولادی، از طریق ارائه خدمات بارگیری و ارسال بار در تلاشیم تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید کند.

امکان ثبت سفارش برای خرید میلگرد نیشابور هم به‌صورت اینترنتی و هم از طریق تماس با کارشناسان فروش آیرومارت برای مشتریان گرامی فراهم شده است. شما پس از استعلام قیمت روز میلگرد نیشابور می‌توانید این محصول را در تناژ دلخواه، همراه با خدمات جانبی نظیر برشکاری از آیرومارت سفارش دهید.

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت، بیش از سه دهه است که در بازار آهن آلات فعالیت دارد. آیرومارت با برخورداری از زیرساخت‌های لازم از جمله انباری به مساحت ده هزار متر مربع، آماده ارسال سریع انواع مقاطع فولادی به سراسر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید، با شماره 02145306 تماس حاصل فرمایید

بیشتر بخوانید
1 چگونه می‌توانم وزن میلگرد نیشابور را محاسبه کنم؟

وزن میلگرد نیشابور براساس یک فرمول استاندارد محاسبه می‌شود و معمولاً اطلاعات مربوط به وزن در جدول وزن میلگرد ذکر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به این جدول و مطابقت دادن اطلاعات محصول با جدول، وزن دقیق میلگرد مورد نیاز خود را تعیین کنید.

2 میلگرد نیشابور در چه سایزهایی توسط آیرومارت عرضه می‌شود؟

میلگرد آجدار نیشابور در استاندارد A3 و در اندازه‌های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ میلی‌متر از آیرومارت قابل خریداری است.

3 تفاوت میلگرد ساده و آجدار نیشابور در چیست؟

میلگرد ساده نیشابور به دلیل سطح صاف و یکنواخت خود بیشتر در پروژه‌هایی که نیاز به چسبندگی کمتر دارند، استفاده می‌شود؛ در حالی که میلگرد آجدار با سطح دارای شیارها و برآمدگی‌ها برای پروژه‌هایی که نیاز به چسبندگی بیشتر و استحکام بالاتر دارند، مناسب است.

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.