قیمت میلگرد کویر کاشان امروز

فیلتر براساس:
نام کالا واحد فروش سایز حالت استاندارد محل بارگیری برند تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
میلگرد 8 آجدار A2 کویر کاشان 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 8 شاخه A2 کارخانه کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد 8 آجدار A3 کویر کاشان 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 8 شاخه A3 کارخانه کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد 10 آجدار A3 کویر کاشان 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 10 شاخه A3 کارخانه کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد 12 آجدار A3 کویر کاشان 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 12 شاخه A3 کارخانه کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف ساده A1 سایز 5.5 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 5.5 کلاف A1 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف ساده A1 سایز 6.5 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 6.5 کلاف A1 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف ساده A1 سایز 8 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 8 کلاف A1 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A2 سایز 8کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 8 کلاف A2 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A3 سایز 8 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 8 کلاف A3 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A2 سایز 10 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 10 کلاف A2 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A3 سایز 10 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 10 کلاف A3 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A2 سایز 12 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 12 کلاف A2 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس
میلگرد کلاف آجدار A3 سایز 12 کویر کاشان قیمت میلگرد كيلوگرم 12 کلاف A3 کاشان کویر کاشان ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ تماس تماس

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

کارخانه میلگرد کویر کاشان؛ معرفی محصولات

مجتمع فولاد کویر کاشان، یکی از تولیدکنندگان میلگرد کشور است که انواع سایزها و استانداردها را تولید می‌کند. باتوجه‌به کاربرد بالای این مقاطع در صنایع مختلف به‌ویژه صنعت ساختمان‌سازی، قیمت میلگرد امروز کویر کاشان، موردتوجه خریداران قرار می‌گیرد.

فعالیت کارخانه فولاد کویر کاشان در ابتدا با انجام معاملات بین‌المللی شروع شد و پس از گذشت دو سال، این کارخانه فعالیت صنعتی خود را آغاز کرد.

همچون دیگر مقاطع فولادی، قیمت میلگرد کویر کاشان نیز تحت‌تأثیر عوامل بسیاری قرار می‌گیرد. نوسانات شدیدی که در بازار و در طول دوره‌های زمانی مختلف رخ می‌دهد بر قیمت میلگرد فولاد کویر کاشان اثر می‌گذارد. آنچه اهمیت دارد، خرید میلگرد کاشان در موقع مناسب است. با تحلیل شرایط فعلی و پیش‌بینی بازار در آینده، می‌توانید با برنامه‌ریزی هر چه‌بهتر، میلگرد کویر کاشان قیمت روز را خریداری کرده و متحمل ضرر و زیان نشوید.

البته، فراموش نکنید که انتخاب یک شرکت بازرگانی معتبر و انتخاب کالا دقیقاً متناسب با نیازی که دارید، از مهم‌ترین نکات حین خرید میلگرد کاشان به شمار می‌روند. در ادامه، در خصوص این موارد بحث خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تمامی کارخانه‌های تولید میلگرد به صفحه خرید میلگرد در سایت آیرومارت مراجعه کنید.

محصولات صنعتی و محصولات ساختمانی کارخانه فولاد کویر کاشان

مهم‌ترین محصولات فولاد کویر کاشان در دودسته محصولات صنعتی و محصولات ساختمانی جای می‌گیرد. اگر قصد خرید میلگرد از کارخانه میلگرد کاشان را دارید، ابتدا باید بدانید کدام سایز و کدام استاندارد برای کار شما مناسب‌تر است. انتخاب اشتباه شما می‌تواند بر قیمت میلگرد کویر کاشان و هزینه پروژه نیز اثر بگذارد.

انواع سایز میلگرد کارخانه فولاد کویر کاشان دچار نوسانات لحظه‌ای بازار می‌شوند. به همین دلیل، استعلام قیمت میلگرد ۱۶ امروز کویر کاشان و دیگر سایزها دقیقاً پیش از خرید انجام می‌شود. در هر بار استعلام قیمت، ممکن است پیش‌فاکتوری با قیمت‌های جدید صادر شود.

میلگرد کویر کاشان 40 یکی از تولیدات نادر در کشور است. این کارخانه با تولید این کالا به ساختمان‌سازی و کاهش مصرف میلگرد در بتن کمک کرد. در ادامه به تفکیک، به بررسی هرکدام از کالاهای تولید شده توسط کارخانه فولاد کویر کاشان پرداخته‌ایم.

معرفی انواع میلگرد کارخانه فولاد کاشان؛ از قیمت میلگرد a4 کویر کاشان تا میلگرد 16

بخشی از تولیدات کارخانه کویر کاشان در ساخت و توسعه ساختمان‌ها و سازه‌ها کاربرد دارند. کیفیت این محصولات بسیار بالاست، از جوش‌پذیری خوبی برخوردارند و در برابر فشار و تنش، مقاومتی عالی نشان می‌دهند. توجه داشته باشید که وزن میلگرد کویر کاشان بر قیمت نهایی آن تأثیر‌گذار است؛ به‌عنوان‌مثال، قیمت میلگرد سایز 8 کاشان به دلیل وزن پایین‌تر، از قیمت میلگرد 16 کویر کاشان کمتر است. در ادامه، ویژگی هر یک از این تولیدات و کاربردهای آن‌ها بررسی شده است.

تولید میلگرد A2 و A3 براساس استاندارد‌های ملی

دسته‌ای از محصولات کارخانه فولاد کویر کاشان به تولید دو نوع میلگرد A2 و A3 با کاربرد ساختمانی اختصاص‌یافته است. این دو نوع میلگرد بر اساس استاندارد ملی 3123 تولید می‌شوند.

میلگرد A2 کویر کاشان به‌عنوان میلگرد نیمه‌خشک و نیمه نرم شناخته شده و ظاهر آن به‌صورت آجدار و عمدتاً آج فنری شکل است. این میلگرد برای خاموت بسیار مناسب است و تا حد ممکن نباید روی آن عملیات جوشکاری انجام شود.
از طرف دیگر میلگرد A3، دارای تنش جاری ۴۰۰۰ و تنش گسستگی ۶۰۰۰ است. در صورت ارائه فشار بالاتر تا حدود ۱۴ درصد تغییر شکل خواهد داشت. این میلگرد به‌عنوان میلگرد خشک و ترد شناخته می‌شود و در زاویه‌های تند کاربرد کمی دارد.

قیمت میلگرد فولاد کویر کاشان در استانداردهای مختلف به دلیل تفاوت در نوع تولید و ترکیب شیمیایی، متفاوت است.

میلگرد A4؛ معرفی و بررسی قیمت میلگرد a4 کویر کاشان

در کارخانه فولاد کویر کاشان میلگرد با پیشرفت تکنولوژی نورد و ارائه اتوماسیون در سطح بالا، در کنترل درجه حرارت و سرعت سردکردن دستاوردهای مهمی را کسب کرده‌اند. از سوی دیگر، وجود سیستم ترمکس، این امکان را به وجود آورده تا از شمش‌هایی با کربن معادل پائین، بتوان میلگرد آج ۵۲۰ و بالاتر را با قابلیت جوش‌پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوب همراه با داکتیلیتی مناسب تولید نمود.

از آنجا که سازمان ملی استاندارد ایران همگام با استانداردهای معتبر جهانی گام برمی‌دارد، در بازنگری جدید، میلگردهای آجدار ۵۰۰ و ۵۲۰ را تصویب نمود. به همین دلیل کارخانه فولاد کاشان توانست آنها را تولید و ارائه کند. در نتیجه مجتمع فولاد کویر که از ابتدای تأسیس در جهت تولید میلگردهای آجدار با استحکام بالا فعالیت کرده است، با تصویب استانداردهای جدید، تولید انبوه میلگرد آجدار ۵۲۰ را آغاز کرد. هرگز استعلام قیمت میلگرد a4 کویر کاشان را پیش از خرید فراموش نکنید. این میلگرد در تمامی سایزها قابل تهیه است.

سهم مهم میلگرد ۴۰ کویر کاشان در مصرف میلگرد در بتن

یکی دیگر از محصولات کارخانه میلگرد کاشان میلگرد 40 کویر کاشان است. این میلگرد نیز سهم مهمی در کاهش مصرف میلگرد در بتن داشته و می‌تواند در عین بالابردن توان سازه، وزن آن را به‌خوبی کنترل کند. لازم به توضیح است که این محصول نیز دارای مقاومت کششی بالا است. قیمت میلگرد 40 کویر کاشان به دلیل داشتن وزن بالاتر از دیگر انواع، بیشتر است.

میلگرد ساده کویر کاشان، در انواع سایز‌ها

میلگرد ساده به دو شکل شاخه و کلاف و در انواع سایز به بازار مقاطع فولادی عرضه می‌شود. میلگرد ساده این کارخانه به دلیل نداشتن آج و چسبندگی کم به بتن، کمتر در ساختمان‌سازی به کار می‌رود. صنایع مختلف می‌توانند این میلگرد را که به میلگرد نرم نیز معروف است، در سایز 12 تا 50 خریداری نمایند. کلاف ساده کویر کاشان نیز در سایزهای 5.5 تا 16 میلی‌متر روانه بازار می‌شوند. باتوجه‌به تغییرات و نوسانات بازار فولاد، قیمت میلگرد ساده کویر کاشان و قیمت میلگرد آجدار این مجموعه، لحظه‌ای باید استعلام شود؛ به عنوان مثال با استعلام قیمت میلگرد ۱۴ کاشان به صورت لحظه، خرید بهتری خواهید داشت.

قیمت میلگرد کویر کاشان با توجه به سایز و استاندارد

با فرض اینکه، سایز و استاندارد کالای موردنظر خود را انتخاب کرده‌اید، حال باید اقدام به استعلام قیمت میلگرد کویر کاشان کنید. البته، اگر هنوز هم در انتخاب میلگرد نیاز به مشورت دارید، دریافت مشاوره از کارشناسان خبره ما در آیرومارت می‌تواند به شما کمک کند.

میلگرد کویر کاشان، قیمت متوسط رو به بالایی دارد. علت این امر، کیفیت بالا و داشتن چقرمگی عالی در حین داشتن استحکام بالاست.

قیمت میلگرد کویر کاشان نیز از بازار فولاد جدا نیست و همگام با تغییراتی که در قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، عرضه و تقاضا در بازار، نوع قیمت‌گذاری در بورس کالا، تغییر می‌کند. مهم است بدانید که در آینده بازار فولاد احتمالاً به کدام سمت حرکت می‌کند. آن‌گاه می‌توانید با خرید به‌موقع، از متضرر شدن جلوگیری کنید.

سایز، عاملی مهم در تعیین قیمت است چرا که بر اساس وزن، نرخ میلگرد مشخص می‌شود. قیمت میلگرد 8 کاشان با قیمت میلگرد 12 کاشان متفاوت خواهد بود.

استعلام قیمت میلگرد فولاد کویر کاشان از تحلیلگران بازار آهن‌آلات

همواره مشورت با تحلیلگران بازار یکی از بهترین روش‌ها برای خرید به‌موقع است؛ بنابراین سعی کنید با کمک افراد مطلع و بررسی تغییرات قیمت میلگرد کارخانه کاشان، زمان مناسبی را برای تأمین کالا انتخاب کنید. البته، باید توجه داشته باشید که بدین منظور باید از افراد مطمئن مشورت بگیرید.

استعلام قیمت میلگرد کاشان به‌روز از بازرگانی‌های معتبر، خود یکی دیگر از نکات مهم حین خرید است. در غیر این صورت، ممکن است کالایی مشابه، باکیفیت پایین و قیمت بالا خریداری کنید.
جهت اطلاع از قیمت میلگرد کاشان به‌روز، از طریق شماره‌تلفن 02145306 با کارشناسان فروش در تماس باشید؛ همچنین می‌توانید قیمت میلگرد کویر کاشان را از وب‌سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آیرومارت دنبال کنید.

دفتر فروش میلگرد کویر کاشان؛ خرید آنلاین و تلفنی در آیرومارت

فرقی ندارد در کجای ایران هستید، شما می‌توانید از نزدیک‌ترین انبار به محل تخلیه بار، میلگرد موردنظر خود را خریداری نمایید. جهت این امر کافی است سفارش خود را در وب‌سایت آیرومارت ثبت کنید.
مجموعه آیرومارت، انواع میلگرد را به بهترین قیمت و با شرایط استثنایی عرضه می‌کند. قیمت میلگرد کاشان عرضه شده توسط این مجموعه بر اساس نرخ پایه تعیین شده در بورس کالا مشخص می‌شود.
جهت اطمینان از خرید، می‌توانید گواهی اصالت کالا را ضمن دریافت خدمات انجام آزمون‌های کنترل کیفی دریافت کنید. خدمات دیگری چون خمکاری، برش‌کاری و جوشکاری میلگرد نیز از مجموعه آیرومارت قابل دریافت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با این خدمات و استعلام قیمت میلگرد به‌صورت لحظه‌ای، با 02145306 تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید
1 چگونه می‌توان از اصالت میلگرد کویر کاشان اطمینان یافت؟

ابتدا مطمئن شوید که از یک بازرگانی معتبر چون آیرومارت خرید خود را انجام می‌دهید. همچنین می‌توانید علامت اختصاری میلگرد کویر کاشان یعنی آرم KAVIR را بر روی میلگرد بررسی کنید.

2 امکان خرید اعتباری میلگرد کویر کاشان از آیرومارت وجود دارد؟

بله. امکان خرید میلرد کویر کاشان به صورت LC نیز وجود دارد.

3 آیا برای خرید میلگرد کویر کاشان از آیرومارت، محدودیت وزن وجود دارد؟

با خرید از آیرومارت محدودیت‌های خرید از کارخانه را نخواهید داشت و امکان سفارش میلگرد کویر کاشان در هر تناژی وجود دارد. می‌توانید به صورت شاخه‌ای نیز این میلگرد را خریداری نمایید.

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.