قیمت میلگرد شاهرود امروز

فیلتر براساس:
نام کالا واحد فروش سایز حالت استاندارد محل بارگیری برند تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
میلگرد 14 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 14 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 25800 28122
میلگرد 16 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 16 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 25800 28122
میلگرد 18 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 18 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 25800 28122
میلگرد 20 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 20 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 25800 28122
میلگرد 22 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 22 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 26050 28395
میلگرد 25 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 25 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 26050 28395
میلگرد 12 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 12 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 26530 28918
میلگرد 10 آجدار A3 شاهرود شاخه 12 متری کارخانه قیمت میلگرد كيلوگرم 10 شاخه A3 کارخانه شاهرود ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ 27050 29485

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

نحوه تولید میلگرد شاهرود

مجتمع فولاد شاهرود برای تولید میلگرد ابتدا شمش را در کوره تا دمای 1200 درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهد. سپس فرآیند اکسیدزدایی با آب صورت گرفته و بعد از آن شمش طی چندین مرحله نورد به میلگرد تبدیل می‌گردد. در نهایت این مقاطع را خنک می‌کنند تا میلگرد با ابعاد متفاوت تولید شود.

قیمت روز میلگرد شاهرود

کارخانه شاهرود، امکان خرید میلگرد در دو نوع آجدار و ساده را فراهم کرده است و در محدوده سایزهای ۱۰ تا ۳۲ عرضه می‌شوند. این مجموعه به دلیل نداشتن خط تولید وایر رود محصولاتی با سایز ۸ و کمتر از آن را نمی‌سازد.

نمودار قیمت میلگرد شاهرود

در ادامه به معرفی پرمصرف‌ترین انواع سایز میلگرد شاهرود می‌پردازیم.

قیمت میلگرد شاهرود ۱۴

قیمت میلگرد ۱۴ شاهرود را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. عموما میلگرد سایزهای ۱۴ و ۱۶ در ساختمان سازی جزو پرمصرف‌ترین میلگردها به شمار می‌روند. این میلگردها در گرید A3 تولید شده و در شاخه‌های ۱۲ متری عرضه می‌شوند. مقاطع A3 نسبت به A1 و A2 به دلیل میزان کربن بالاتر مقاومت بیشتری دارند. میلگرد A3 با نام آج 400 نیز در بازار شناخته می‌شود و تنش تسلیم و استحکام کششی آن به‌ترتیب 400 و 600 نیوتن بر میلی‌متر مربع است.

شما می‌توانید قیمت میلگرد شاهرود شاخه ای را به صورت روزانه از طریق تماس با کارشناسان مجرب آیرومارت جویا شوید و اقدام به ثبت سفارش کنید. البته قیمت میلگرد شاهرود درب کارخانه با قیمتی که در بازار عرضه می‌شود، متفاوت است و باید این نکته را در نظر داشته باشید.

قیمت میلگرد شاهرود ۱۶ امروز

قیمت میلگرد همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی چون میزان عرضه و تقاضا و نرخ دلار است؛ در نتیجه می‌توانید برای استعلام قیمت میلگرد ۱۶ شاهرود با کارشناسان آیرومارت تماس بگیرید. امکان بررسی قیمت میلگرد و ثبت سفارش سایر برندهای معتبر مانند قیمت میلگرد امیرکبیر امروز هم در همین وبسایت وجود دارد.

وزن میلگرد شاهرود

برای تولید میلگردهای فولادی، یک استاندارد از نظر ابعاد و وزن تعریف شده است که مطابق آن با دراختیار داشتن اندازه میلگرد مانند قطر و سطح مقطع، می‌توان وزن هر متر را تخمین زد؛ در نتیجه می‌توانید وزن میلگرد شاهرود را نیز با همین روش به دست آورید. البته گاهی اوقات ممکن است اختلاف وزن اندکی بین استاندارد اشتال و محصول تولیدی برخی برندها وجود داشته باشد.

علامت اختصاری میلگردشاهرود

یکی از موارد مهم هنگام خرید میلگرد شاهرود، توجه به علائم حک‌شده روی آن است. نماد میلگرد برای هر کارخانه متفاوت بوده و یک شناسه برای آن محصول محسوب می‌شود. این علائم اختصاری معمولاً نام برند، استاندارد و روش تولید آن را در بر می‌گیرند.

علائم حک‌شده روی میلگرد به شما کمک می‌کند تا از صحت خرید خود اطمینان حاصل کنید. علامت اختصاری میلگرد شاهرود SHS TC است. SHS برای نام برند استفاده می‌شود و حرف T نیز نشان‌دهنده فرآیند ترمکس در تولید این میلگرد است. حرف C مربوط به استاندارد تولید می‌شود که از نوع A3 است. در مواردی که ميلگرد از نوع A2 باشد، به جای C از J در علامت اختصاری استفاده می‌کنند.

عوامل تعیین‌کننده قیمت میلگرد شاهرود

برای استعلام قیمت میلگرد امروز شاهرود ابتدا باید نیاز خریدار مشخص باشد. کارخانه شاهرود، انواع میلگرد در سایزهای مختلف را تولید می‌کند و انتخاب نوع محصول باید با توجه به شرایط پروژه ساختمانی انجام شود. پس از انتخاب نوع، نوبت به مرحله اصلی خرید یعنی استعلام قیمت میلگرد شاهرود می‌رسد. همان‌گونه که گفته شد عواملی چون نرخ دلار و مواد اولیه، عرضه و تقاضا و همچنین نوع استاندارد تولیدی، قیمت خرید کیلویی میلگرد شاهرود را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.
ترکیب شیمیایی و تجهیزات ساخت میلگرد در استانداردهای مختلف با هم تفاوت دارند؛ بنابراین، قیمت آن‌ها نیز متفاوت است و چنین مواردی در قیمت سایر مصالح فلزی مثل قیمت میلگرد ۱۲ و قیمت میلگرد اهواز امروز نیز تأثیرگذارند.

خرید میلگرد شاهرود را به آیرومارت بسپارید

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت طی بیش از 35 سال فعالیت در بازار آهن توانسته است اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. مقاطع فولادی عرضه‌شده در این مجموعه از برندهای معتبر تامین می‌شوند. ارائه خدماتی چون ارسال بار به سراسر کشور در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات کنترل کیفی مقاطع، جوشکاری، خمکاری و برشکاری میلگرد نیز در آیرومارت انجام می‌شود. قیمت میلگرد شاهرود ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰ و سایر سایزهای این برند را از آیرومارت بررسی کنید.
برای استعلام قیمت میلگرد شاهرود، دریافت هرگونه مشاوره و تحویل بار در هر نقطه از ایران با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید. ثبت سفارش به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری قابل انجام است.

بیشتر بخوانید
1 آیا قیمت میلگرد شاهرود در آیرومارت به روز است؟

شما می‌توانید قیمت میلگرد شاهرود و سایر مقاطع فولادی را به صورت آپدیت از وبسایت آیرومارت استعلام کنید.

2 چگونه می‌توان سفارش خرید میلگرد شاهرود از آیرومارت را ثبت کرد؟

برای ثبت سفارش، می‌توانید تناژ مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید. برای پیشبرد مراحل خرید کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرید و خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید.

3 امکان خرید میلگرد شاهرود در تناژ دلخواه وجود دارد؟

در صورتی که بار شما از انبار آیرومارت ارسال شود، شما می‌توانید در تناژ دلخواه سفارش خود را ثبت کنید.

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.