قیمت روز تیرآهن 16

فیلتر براساس:
نام کالا واحد فروش سایز طول استاندارد وزن تقریبی برند محل بارگیری تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
تیرآهن 16 ذوب آهن  ۱۲ متری   IPE اصفهان کارخانه قیمت تیرآهن كيلوگرم 16 12 IPE 190 ذوب آهن اصفهان کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 29360 32296
تیرآهن 16 یزد 12 متری انبار تهران قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE فولاد یزد انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 5300000 5830000
تیرآهن 16 فایکو  ۱۲ متری   IPE تهران انبار قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE 170 فایکو انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 5500000 6050000
تیرآهن ۱6 ذوب آهن  ۱۲ متری   IPE تهران انبار قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE 190 ذوب آهن اصفهان انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ 6700000 7370000
تیرآهن 16 ذوب آهن  ۱۲ متری   IPE اصفهان انبار قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE 190 ذوب آهن اصفهان انبار اصفهان ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس
تیرآهن 16 فایکو  ۱۲ متری   IPE کارخانه قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE 170 فایکو کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس
تیرآهن 16 اهواز 12 متری IPE تهران انبار قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE گروه ملی اهواز انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس
تیرآهن 16 کرمانشاه  ۱۲ متری   IPE تهران انبار قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE کرمانشاه انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس
تیرآهن 16 آرین ۱۲ متری IPE انبار تهران قیمت تیرآهن شاخه 16 12 IPE 135 آرین کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس
تیرآهن i7 ذوب آهن شاخه۱۲ متری سایز 16 انبار تهران قیمت تیرآهن نیمه سبک شاخه 16 12 i7 ذوب آهن اصفهان انبار تهران ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ تماس تماس

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

کاربرد شاخه آهن ۱۶ در صنایع گوناگون کشور

تیرآهن 16 در صنایع مختلفی در داخل کشور مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. این مقطع فولادی به دلیل مقاومت مناسبی که دارد، ساخت خرپا، ساخت سقف و ستون، نعل و پل‌های لانه زنبوری استفاده می‌شود. به دلیل کاربردهای گسترده‌، قیمت تیرآهن ممکن است همه روزه تحت تاثیر عوامل مختلف، نوساناتی داشته باشد.

ابعاد تیرآهن ۱۶؛ یکی از مهم‌ترین مشخصات این مقطع فولادی

یکی از مواردی که هنگام خرید تیرآهن ۱۶ باید به آن توجه کرد، ابعاد این محصول است. تیر اهن 16 معمولا در طول‌های 12 متری در بازار موجود است. ضخامت جان این مقطع فولادی برابر با 5 میلی‌متر و ضخامت بال آن نیز 7.4 میلی‌متر است. البته توجه داشته باشید تیرآهن 16 در نوع سنگین، ضخامت بال بیشتری دارد به همین دلیل وزن آن از وزن تیرآهن 16 سبک بیشتر خواهد بود. بدین ترتیب می‌توان گفت قیمت هاش 16 در وزن سنگین بیشتر از نوع سبک این مقطع است.

بررسی وزن تیرآهن ۱۶ با‌توجه‌به رسمی‌ترین جدول وزنی

یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده در قیمت هر شاخه تیرآهن ۱۶، وزن این محصول است. وزن تیراهن ۱۶ با‌توجه‌به ضخامت جان و بال تیرآهن و طول این مقطع فولادی تعیین می‌شود. یکی از منابع معتبر برای سنجش کیفیت تیرآهن، مقایسه وزن آن با جدول اشتال است. هرچه وزن محصول تولید شده توسط هر کارخانه به وزن اشتال نزدیک‌تر باشد، تیرآهن موردنظر کیفیت بالاتری دارد.

وزن تیرآهن سایز 16 حدودا 190 کیلوگرم و در مقایسه با تیرآهن 18 و 20 سبک‌تر بوده و وزن کمتری دارد. بدین‌ترتیب قیمت هر شاخه تیر آهن 16 کمتر از قیمت تیرآهن ۲۰ است.

بنابراین در پروژه‌هایی که وزن اهمیت دارد، بهتر است تا از این تیرآهن با وزن پایین و استحکام خوب استفاده کرد. اما در صورتی که نیاز به مقاومت‌های فشاری و کششی بالاتر دارید، بهتر است تا قیمت تیرآهن ۱۸ و سایزهای بالاتر را استعلام بگیرید.

معرفی مطرح‌ترین و برترین تولیدکنندگان تیرآهن 16

تیرآهن 16 توسط کارخانجات مختلفی در ایران و خارج از کشور تولید و عرضه می‌شود. از جمله برندهای داخلی تیرآهن ۱۶، می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • کارخانه فولاد ایرانیان (فایکو): یکی از کارخانه‌های معتبر داخلی است که از بزرگترین تولیدکنندگان تیرآهن نیز به شمار می‌رود و محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد.
  • کارخانه ذوب آهن اصفهان: کارخانه ذوب آهن اصفهان، از کارخانه‌های پرآوازه کشور است که محصولاعت خود را به بازارهای خارجی نیز عرضه می‌کند. قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان را می‌توانید از جدول بالای آیرومارت استعلام بگیرید.
  • کارخانه آرین: آرین را نیز می‌توان برندی باکیفیت دانست که در حوزه ساخت تیرآهن ۱۶ فعالیت دارد.

بین برندهای ذکر شده تیرآهن تولیدی در کارخانه فایکو و ذوب آهن اصفهان از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردارند. بدین ترتیب ممکن است قیمت تیرآهن فایکو 16 و قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان بیشتر از قیمت سایر برندها باشد.

قیمت تیرآهن ۱۶ و عوامل موثر بر آن

قیمت تیرآهن ۱۶ تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد و در طول زمان ممکن است نوسانات بسیاری را تجربه کند. عوامل مهمی که بر قیمت تیر آهن 16 اثرگذارند را می‌توان این چنین شرح داد:

تغییرات بازار تیرآهن: بازار تامین تیرآهن ۱۶، تحت تاثیر تغییرات عرضه و تقاضا قرار دارد. افزایش تقاضا برای تیرآهن در صورتی که عرضه توانایی تامین این تقاضا را نداشته باشد، منجر به افزایش قیمت تیرآهن ۱۶ می‌شود. عواملی چون تولید کمتر که عرضه را دچار نوسان می‌کند، بازار تیرآهن مذکور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نرخ ارز: ارتباط تنگاتنگی میان نرخ ارز و قیمت تیرآهن وجود دارد. در صورتی که ارز ملی نسبت به ارز خارجی ارزش خود را از دست بدهد یا دچار نوسان شود، قیمت تیرآهن ۱۶ نیز احتمالا تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به طور معمول، افزایش قیمت ارز خارجی موجب افزایش قیمت این کالا می‌شود.

تغییر هزینه‌های تولید: هزینه‌‌های مرتبط با تولید از جمله هزینه‌های انرژی، مواد اولیه و حمل و نقل می‌توانند قیمت را تحت تاثیر قرار دهند. افزایش در هزینه‌های تولید، افزایش قیمت تیر آهن 16 را در پی خواهد داشت.

سیاست‌های دولتی: عواملی چون تعرفه‌های تجاری یا ممنوعیت‌های صادرات و واردات می‌تواند بر تصمیمات دولت در زمینه تجارت بین‌الملل و بازار داخل اثر بگذارد و قیمت تیرآهن 16 اصفهان و سایر برندها را نیز تغییر دهد.

شرایط اقتصادی: شرایط عمومی اقتصادی کشور چون رکودهای اقتصادی که ساخت و سازها را کاهش می‌دهد، به کاهش قیمت مقاطع فولادی نظیر قیمت تیرآهن ۱۶ منجر خواهد شد.

نوسانات قیمت نفت: صنعت پتروشیمی و نفت، بر تقاضا و قیمت تیرآهن اثر می‌گذارد.

بنابراین، قیمت تیرآهن ۱۶ تحت تأثیر متعددی از عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌توانند به تغییرات در قیمت منجر شوند. تازه‌ترین اطلاعات بازار و مشورت با متخصصان فولاد می‌تواند به تصمیمات بهتری در خرید یا فروش تیرآهن کمک کند.

راهنمای ثبت سفارش و خرید تیرآهن ۱۶ در بازرگانی آیرومارت

برای خرید تیرآهن 16 از آیرومارت دو راه پیش روی شما قرار دارد. در روش اول می‌توانید در کنار هر محصول با کلیک روی گزینه خرید، سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. هم‌چنین می‌توانید به‌منظور اطمینان از قیمت روز تیرآهن ۱۶ با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را به کارشناسان مجموعه اطلاع دهید. بر اساس درخواست شما، پیش‌فاکتور اولیه صادر شده و پس از پرداخت هزینه، محموله تیرآهن 16 به مقصد مورد‌نظر شما ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید
1 تیرآهن 16 کدام برندها در بازار محبوب‌تر است؟

تیرآهن 16 بناب، فایکو، ماهان، اصفهان، اهواز، یزد و کرمانشاه از معروف‌ترین برندهای موجود در بازار به شمار می‌روند.

2 تیرآهن 16 در چه استانداردهایی تولید می‌شود؟

تیر اهن 16 در سراسر دنیا با 3 استاندارد IPE، IPB و INP تولید می‌شود. هر کدام از این تیرآهن‌ها در ضخامت و هندسه بال و وزن با یکدیگر متفاوتند.

3 تیر آهن ۱۶ چند کیلو است؟

وزن تیرآهن ۱۶ در طول 12 متری حدود 190 کیلوگرم است. برای بررسی وزن تیرآهن 16 سبک و سنگین به جدول اشتال مراجعه کنید.

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.