قیمت گریتینگ

قیمت گریتینگ فلزی

فیلتر براساس:
نام کالا انبار تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
گریتینگ تسمه * تسمه فلزی گریتینگ تسمه * تسمه فلزی کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 51460 56606
گریتینگ تسمه * نیم تسمه فلزی گریتینگ تسمه * نیم تسمه فلزی کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 51460 56606
گیریتینگ تسمه * میلگرد فلزی گریتینگ تسمه * میلگرد فلزی کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 51460 56606
گریتینگ تسمه * چهارپهلو فلزی گریتینگ تسمه * چهارپهلو فلزی کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 51460 56606

قیمت گریتینگ گالوانیزه

فیلتر براساس:
نام کالا انبار تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
گریتینگ تسمه * تسمه گالوانیزه گریتینگ تسمه * تسمه گالوانیزه کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715
گریتینگ تسمه * نیم تسمه گالوانیزه گریتینگ تسمه * نیم تسمه گالوانیزه کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715
گیریتینگ تسمه * میلگرد گالوانیزه گیریتینگ تسمه * میلگرد گالوانیزه کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715
گریتینگ تسمه * چهارپهلو گالوانیزه گریتینگ تسمه * چهارپهلو گالوانیزه کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715

قیمت گریتینگ پله

فیلتر براساس:
نام کالا انبار تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
گریتینگ تسمه * تسمه پله گریتینگ تسمه * تسمه پله کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715
گریتینگ تسمه * نیم تسمه پله گریتینگ تسمه * نیم تسمه پله کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 60650 66715

قیمت گریتینگ استنلس استیل

فیلتر براساس:
نام کالا انبار تاریخ قیمت (تومان) قیمت با احتساب 9% مالیات نمودار
گریتینک تسمه * چهارپهلو استنلس استیل گریتینک تسمه * چهارپهلو استنلس استیل کارخانه ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 13000 14300

مراحل ثبت سفارش

درخواست خرید

با کارشناسان حرفه ای ما، فرآیند خرید را در کمترین زمان ممکن انجام دهید

پیش فاکتور

ارائه پیش فاکتور برای سازمان ها و مراکز دولتی و خصوصی

تسویه حساب نهایی

تسویه مبلغ خرید به صورت نقدی و یا چک مدت دار

ارسال و تحویل بار

ارسال و تحویل بار سفارشی شما در کمتر از 24 ساعت

گریتینگ (Grating) یک شبکه فلزی است که از سوراخ کردن ورق‌های فلزی یا اتصال میله‌های فلزی به‌وجود می‌آید. این محصول در صنایع مختلف به‌عنوان پله، سکو، داربست و پوشش‌های محافظ کاربرد دارد و طی فرایند‌های مختلفی مانند انبساط، سوراخ کردن، قالب‌گیری و جوشکاری به تولید می‌رسد.

گریتینگ در ابتدا برای تهویه هوای محیط‌های زیرزمینی گرم و غیربهداشتی کاربرد داشت. در طول جنگ جهانی دوم، گریتینگ به یک روش مونتاژ همه‌کاره و سریع برای نصب باند و سطوح اضطراری تبدیل شد؛ به این دلیل به آن فرش جادویی هم می‌گفتند.

پارامترهای مورد استفاده برای تولید گریتینگ فلزی شامل ضخامت، ابعاد میلگردهای فلزی، الگوی دهانه‌ها یا شکاف‌ها، ظرفیت بارگذاری، محل، سطح یا محیطی است که در آن نصب می‌شود. انعطاف‌پذیری توری فلزی امکان خرید اندازه‎‌های استاندارد یا درخواست طرح‌های سفارشی را فراهم می‌کند. خرید گریتینگ در بیشتر موارد به‌صورت سفارشی است؛ یعنی با توجه به درخواست مشتری برای کاربردهای متفاوت و خاص تولید می‌شود.

گریتینگ چطور ساخته می‌شود؟

برای تولید گریتینگ از هر فلزی می‌توان استفاده کرد. رایج‌ترین فلزات برای تولید گریتینگ، آهن، فولاد کربنی، آلومینیوم و فولاد ضدزنگ هستند. توری‌های فلزی معمولاً به‌عنوان یک سطح ایمن ضد لغزش در جاهایی استفاده می‌شوند که به پلت‌فرم کار ایمن نیاز است.

روش‌های تولید ورق گریتینگ با‌توجه‌به شکل آن و ضخامت و وزن مواد مورداستفاده در آن متفاوت است. برخی از روش‌های تولید رایج گریتینگ که در قیمت گریتینگ هم مؤثرند و عبارت‌اند از: جوشکاری، دم کردن، کشش و تاب دادن که جوشکاری رایج‌ترین آن‌هاست و در قیمت هر متر مربع گریتینگ اهمیت دارد.

مجموعه گسترده‌ای از استانداردهای تولید گریتینگ وجود دارد که رایج‌ترین آن‌ها مؤسسه استانداردهای ملی آمریکا (ANSI) و آلمان (DIN) هستند.
مهم‌ترین مرحله تولید گریتینگ انتخاب فلز است که با توجه به شرایط محیطی و میزان استحکام مورد نیاز در کاربردهای مختلف آن تعیین می‌شود. ورق گریتینگ در الگوها، طرح‌‎ها و پیکربندی‌‎ متنوعی وجود دارد و می‌توان آن را جوش داد، با فشار قفل کرد، متراکم کرد یا با صفحات فلزی ترکیب کرد و برای شرایط خطرزایی استفاده کرد که در آن‌ها به پلتفرم ایمن نیاز است.

جوشکاری گریتینگ

ساخت گریتینگ

انواع گریتینگ

مهندسان و طراحان برای توسعه راه‌حل‎هایی که توری فلزی ارائه می‎‌دهد بر اساس پارامترهایی مانند ضخامت، ابعاد میله فلزی و پیکربندی یا الگوی شکاف‌ها و دهانه‌ها به‌شکل بیضی، مربع و الماس این محصول را طراحی می‌کنند.
برخی از عواملی که در هنگام تولید طراحی توری فلزی بررسی می‌شوند، میزان نور، هوا و صدای مجاز است که باید از آن عبور کند، که ارزش زیبایی‌شناختی آن به میزان دیده شدن گریتینگ بستگی دارد. گریتینگ‌های فوق‌العاده سنگین از فولاد جوش‌داده‌شده یا میله‌های قفل‌شده تحت فشار ساخته می‌شوند.

گریتینگ منبسط شده (Expanded Metal Gratings)

گریتینگ منبسط شده نام خود را از فرایند تولیدش گرفته است که شامل سوراخ کردن شکاف‌ها در یک ورق فلزی است. پس از بریدن شکاف‌ها، ورق‌های فلزی کشیده می‌شوند تا منبسط شوند؛ در نتیجه به شکل الماس است. ورق‌های تکمیل‌شده را می‌توان متناسب با نیازهای هر برنامه برش داد. محصول نهایی گریتینگ از انواع مختلف فلزات به دست می‌آید.

گریت فلزی منبسط شده با ایجاد مقاومت و چسبندگی، بر روی سطوح لغزنده کاربرد دارد. گریتینگ منبسط شده برای استفاده از فرایند نورد سرد به‌صورت صاف و مسطح درمی‌آید. توری فلزی منبسط شده غیرمسطح، برای کشش بهتر، سطح برجسته‌ای دارد.

گریتینگ میله‌ای (Bar Metal Grating)

گریینگ میله‌ای شناخته‌ترین نوع گریتینگ در میان مردم است. این نوع از ورق گریتینگ از میلگردهای موازی متصل به میلگردهای عمود بر هم تشکیل می‌شود که با استفاده از روش‌های مختلفی متصل شده‌اند که یکی از رایج‌ترین آن‌ها جوشکاری است. انواع دیگر اتصال عبارت‌ا‌ند از: پرچین، مش بندی بسته و قفل پرس.

فرایند اتصال به نوع فلزات مربوط است؛ توری فلزی میله‌ای ساخته شده از آلومینیوم یا فولاد است که نسبتا مقاومت به وزن بالایی دارد؛ همچنین به‌عنوان کفپوش‌های صنعتی کاربرد دارد. این محصول به‌دلیل استحکام و دوام توری فلزی میله‌ای، برای فرار از آتش، زه‌کشی خیابان‌ها و پل‌ها استفاده می‎شود.

کاربرد گریتینگ

گریتینگ برای کفپوش صنعتی

گریتینگ مش سیم (Wire Mesh Metal Grating)

گریتینگ مش سیم به شکلی از توری فلزی گفته می‌شود که از ردیف‌ها و ستون‌های سیم‌های متقاطع تشکیل شده است.این محصول بسیار بادوام و کاربردی و نصب آن آسان است. انعطاف‌پذیری، تطبیق‌پذیری و تنوع گریتینگ مش سیم به محبوبیت آن می‌افزاید.
تولید گریتینگ مش سیم، به‌صورت جوش یا بافته است. گریتینگ سیم جوشی در جای تلاقی ستون‌ها و ردیف‌ها جوش داده می‌شود. گریتینگ مش سیم مانند پارچه بافته و ستون‌ها و ردیف‌ها در نقطه‌های اتصال خود از بالا و پایین متصل می‌شوند.

گریتینگ سوراخ‌دار (Perforated Metal Grating)

گریتینگ سوراخ‌دار با فرایندهای پانچ‌کردن، کوبیدن یا تغییر شکل ورق‌های فلزی در اندازه، الگو و شکل‌های خاص به تولید می‌رسد. ورق‌های فلزی از فلزات فوق‌العاده محکم از جمله فولاد ضد زنگ، فولاد کربن و آلومینیوم هستند. سوراخ‌ها با سنجاق چرخشی، دای پانچ و برش لیزری در فلزات ایجاد می‌شوند. گریتینگ سوراخ دار کاربردهای متنوعی ازجمله کاهش صدا، تهویه و غربالگری دارد.

خرید گریتینگ

گریتینگ ایمنی یا گریپ استرات (Safety or Grip Strut Grating)

هدف از گریتینگ ایمنی ایجاد سطحی سفت، محکم و مقاوم در برابر لغزش است و برای افزایش کشش و جلوگیری از زمین خوردن و افتادن طراحی می‌شود. در این گریتینگ برآمدگی‌های الماسی برای چسبندگی و کشش بیشتر وجود دارد. همچنین برای افزایش ایمنی و جلوگیری از تجمع مایعات، دهانه‌های بزرگی برای زهکشی و جریان هوا در آن درنظرگرفته ‌شده است. ایجاد دندانه‌هایی بر روی دهانه‌های الماسی به روش مهرزنی سرد باعث افزایش چسبندگی این گریتینگ می‌شود.

گریتینگ مرکب (Compound Metal Grating)

گریتینگ مرکب، ترکیبی از دو گریتینگ میله‌ای و گریتینگ میله‌ای فولادی است. این گریتینگ از یک صفحه شطرنجی تشکیل شده است که به سطح یک گریتینگ میله‌ای فولادی مهر و موم شده است. این صفحه‌های در ضخامت‌های 3 میلی‌متر تا 6 میلی‌متر تولید می‌شوند.

گریتینگ مرکب در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و انواع مواد تولید می‌شود و قیمت گریتینگ هم با توجه به این تنوع، متفاوت است. برخی از شکل‌های گریتینگ مرکب، از گریتینگ مش سیمی و برخی دیگر از چندین لایه گریتینگ میله‌ای و گریتینگ سوراخ‌‎دار تشکیل می‌شوند. برای جلوگیری از تغییر شکل، در هنگام پوشش روی، برای ساخت گریتینگ فولادی مرکب، فولاد سنگین به کار می‌رود.

گریتینگ پرسی قفلی (Press Locked Metal Grating)

گریتینگ پرسی قفلی شکلی از گریتینگ میله‌ای است که روش اتصال میله‌های عمود در پروسه تولید آن متفاوت است. میلگردهای متقاطع، برش بلبرینگ و فشاردادن آن‌ها به هم یک سطح صاف و یکنواخت در سراسر میلگردهای متصل‌شده ایجاد می‌کند.
این نوع اتصال توری فلزی میله‌ای ظاهر زیبایی دارد که در طرح‌های معماری استفاده می‌شود. گریتینگ میله‌فلزی قفلی پرسی از فولاد و آلومینیوم در انواع اندازه‌ها و دهانه‌ها موجود است.

انواع گریتینگ

گریتینگ برای کفی

انواع گریتینگ بر اساس مواد مورد استفاده در ساخت آن

برای تولید گریتینگ از انواع پلاستیک‌های محکم گرفته تا فولادهای سنگین و فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود. هنگام انتخاب گریتینگ باید به نوع کاربرد آن و استحکام و امنیت موردنیاز توجه کرد. قیمت گیریتینگ به نوع مواد به‌کاررفته در آن مربوط است؛ مثلاً قیمت گریتینگ مورد استفاده در صنایع تخصصی مانند ساخت فرودگاه‌ها بسیار مهم است.

گریتینگ آلومینیوم (Aluminum Metal Grating)

گریتینگ از جنس آلومینیوم، چکش‌خوار، انعطاف‌پذیر و در برابر خوردگی مقاوم است؛ همچنین رسانایی حرارتی و الکتریکی دارد. این نوع گریتینگ سبک‌وزن، غیرسمی، غیرمغناطیسی است و در برابر انتشار باکتری‌ها مقاوم است. گریتینگ آلومینیومی در برابر سرمای شدید مقاوم است و به‌دلیل ظاهر زیبای آن کاربردهای صنعتی و تزئینی فراوانی دارد. قیمت گریتینگ آلومینیومی همیشه در بازار مورد توجه فعالان صنعت‌های متفاوت است. برای دریافت اطلاعات دقیق دراین‌باره باید به سایت‌های معتبری مراجعه کرد که قیمت روز گریتینگ را اعلام می‌کنند.

جنس گریتینگ

گریتینگ آلومینیوم

گریتینگ سبک فولادی (Light-Duty Steel Metal Grating)

گریتینگ سبک فولادی برای محل‌های تردد عابران پیاده و ساخت برخی از انواع وسایل نقلیه مانند گاری‌ها و کامیون‌های دستی استفاده می‌شود. گریتینگ فلزی سبک میلگردهای باربر با میلگردهای متقاطع عمود بر هم و از فولاد کربنی با ساختار شبکه باز ساخته شده است. به‌دلیل کارایی هزینه و نگهداری کم، به‌طور گسترده برای سکوهای بزرگراه، موانع ایمنی و کف ماشین‌آلات استفاده می‌شود.

گریتینگ فولادی ضد زنگ (Stainless Steel Gratings)

چندین گرید از فولاد ضد زنگ برای تولید گریتینگ فلزی استفاده می شود که شامل گریدهای 304، 304L، 316 و 316L هستند. گریتینگ از جنس استنلس استیل، فوق‌العاده قوی و بادوام است و می‌تواند در برابر خوردگی و رطوبت بالا مقاومت کند. این مقاومت با طیف گسترده‌ای از اندازه‌های میله و با استفاده از روش‌های جوشکاری به تولید می‌رسد.
ویژگی‌های خاص فولاد ضد زنگ آن را به یک گریتینگ ایدئال برای تصفیه‌خانه‌های آب، کارخانه‌های فرآوری شیمیایی و تولید نفت و گاز تبدیل کرده است. این گریتینگ بسیار انعطاف‌پذیر بوده و آب‎وهوای سخت و تغییرات شدید دما را تحمل می‌کند.

کاربرد گریتینگ ضدزنگ

گریتینگ ضدزنگ در تصفیه‌خانه آب

گریتینگ فولادی گالوانیزه (Galvanized Steel Grating)

فولاد گالوانیزه فولاد کربنی است که برای محافظت در برابر زنگ زدگی و خوردگی پوشش روی دارد. مانند فولاد ضد زنگ، این یک راه‌حل ایدئال برای توری است که در فضای باز یا در محیط‌های بسیار مرطوب نصب می‌شود. محافظ روی، عمر گریتینگ گالوانیزه را بیشتر می‌کند.

فولاد کربنی سنگین (Heavy-Duty Carbon Steel)

برای تولید گریتینگ فولاد کربنی سنگین، میله‌های فولادی عمیق‌ و ضخیم‌ در دماهای بالا به هم متصل می‌شوند تا اتصال دائمی، ایمن و محکم را تشکیل دهند. این نوع توری فلزی برای حمل بارهای سنگین طراحی شده است و چندین سال عمر می‌کند.

انواع گریتینگ از لحاظ نوع اتصال

گریتینگ با اتصال میلگرد و تسمه تولید می‌شود؛ به‌همین‌دلیل از لحاظ نوع اتصال چهار گروه گریتینگ تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه، تسمه در چهارپهلوی تابیده شده و تسمه در میلگرد وجود دارد. قیمت گریتینگ فولادی و فایبرگلاس با توجه به نوع اتصال و قیمت تسمه فولادی متفاوت است. در ادامه درباره انواع این اتصال‌ها توضیح می‌دهیم.

گریتینگ تسمه در تسمه

در این نوع گریتینگ، تسمه‌های رابط و باربر، عرض برابر دارند و کاملاً در دل یکدیگر قرار می‌گیرند و جوش می‌خورند. این دسته از انواع گریتینگ برای تحمل بار و فشار کاربرد دارد. قیمت گریتینگ تسمه در تسمه نسبت به سایر انواع آن بیشتر است.

انواع گریتینگ

گریتینگ تسمه در تسمه

گریتینگ تسمه در نیم تسمه

در این نوع عرض تسمه رابط نصف تسمه باربر است. استحکام این گریتینگ متفاوت از نوع تسمه در تسمه است و از طرفی وزن آن هم کمتر است. این گریتینگ کاربردهای خاص خود را دارد.

گریتینگ تسمه در میلگرد

یکی دیگر از انواع گریتینگ که کاربرد فراوانی دارد گریتینگ تسمه در میلگرد است. در این نوع گریتینگ تسمه باربر به کمک میلگردهای آجدار به هم مرتبط می‌شوند. قیمت میلگرد در این نوع، روی قیمت گریتینگ تأثیر دارد.

گریتینگ تسمه در چهار پهلو

برای اتصال تسمه‌های باربر در این نوع گریتینگ از چهارپهلوهای تابیده‌شده استفاده می‌شود.

کاربردهای گریتینگ

کاربرد متداول گریتینگ استفاده از آن به‌عنوان یک اقدام ایمنی برای محافظت از کارگران با ارائه یک سطح کاری پایدار و ایمن است که از حوادث احتمالی جلوگیری می‌کند؛ به‌همین دلیل استفاده از گریتینگ به‌عنوان تأمین‌کننده ایمنی کار بسیار مهم است و قیمت گریتینگ هرچه باشد یکی از نیازهای ضروری فعالان ساخت‌وساز است و همواره حاضرند برای آن هزینه کنند.

از دیگر کاربردهای گریتینگ می‌توان به استفاده از آن به‌عنوان درپوش کانال‌های آب شهری، تهویه هوا، نورگیر کانال‌ها، کفپوش در محل انجام عملیات عمرانی، کفپوش پله برای پله‌های کارخانه‌ها و پله‌های اضطراری، سقف کاذب، پانل حفاظتی، نرده و حفاظ در، ساختمان‌ها، جداکننده فاضلاب در کانال‌های آب و… اشاره کرد.

کاربردهای گریتینگ با ‌توجه به مواد تشکیل‌دهنده آن هم متفاوت است؛ مثلاً گریتینگ آلومینیومی و فولاد ضدزنگ برای شرایطی مناسب هستند که فلز مستعد خوردگی و هوا مرطوب است؛ یا گریتینگ فولاد کربنی استحکام لازم را برای کارهای سنگین ساخت‌وساز تأمین می‌‎کند. در ادامه درباره برخی از کاربردهای گریتینگ توضیح می‌دهیم.

گریتینگ فلزی

گریتینگ برای پله

ساختمان‌سازی

از گریتینگ به‌دلیل جذابیت و زیبایی ظاهری آن در ساخت کفپوش، راهرو، سکوه و نیم طبقه استفاده می‌شود. ساختار ایمن، مستحکم و بادوام گریتینگ آن را به انتخابی ایدئال برای افزودن ابعاد اضافی به هر نوع سازه تبدیل می‌کند. ماهیت یکپارچه گریتینگ‌، کیفیت منسجمی ارائه می‌دهد که به‌مدت طولانی می‌تواند زیبایی و امنیت را در سازه‌ها تأمین کند.

سیستم‌های فیلتراسیون

گریتینگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و استحکام استثنایی در سیستم‌های تصفیه آب به‌کارمی‌رود. همچنین به‌دلیل توانایی پردازش بالا با مصرف مواد کمتر و عمر طولانی، عمدتاً برای ساخت سیستم‌های فیلتراسیون هم انتخاب خوبی است. گریتینگ فشرده برای جمع‌آوری مواد بزرگ در مسیرهای آب و فاضلاب به‌کارمی‌رود.

ایجاد مضرس روی گریتینگ؛ گریتینگ مضرس چیست؟

در ساخت گریتینگ مضرس تسمه‌های دندانه دندانه استفاده می‌شود. به همین دلیل به آن گریتینگ دندانه‌دار هم می‌گویند. این نوع طراحی باعث ایجاد اصطکاک می‌شود که در برخی از کاربردها نیاز به اصطکاک وجود دارد. در مکان‌های لغزنده، استفاده از این گریتینگ‌، از لیز خوردن افراد و وسایل جلوگیری می‌کند.

کاربردهای گریتینگ

گریتینگ برای درپوش فاضلاب

استعلام قیمت گریتینگ و خرید از آیرومارت

مجموعه آیرومارت، یکی از مراکز تولید و فروش گریتینگ فولادی و فلزی است که این کالا را در ابعاد و انواع مختلف به دست مشتریان می‌رساند. در ادامه مزایای خرید گریتینگ از آیرومارت را توضیح می‌دهیم:

  • گریتینگ‌هایی که برای راه‌پله‌ها، دور مخزن‌ها، فیلترها، درپوش‌ها و کفی‌های مختلف ساخته می‌شوند، بنا به درخواست مشتری در ابعاد سفارشی تأمین می‌شوند. آیرومارت گریتینگ‌های مختلف را متناسب با نیاز مشتری، در ابعاد مختلف سفارشی طراحی و تولید می‌کند.
  • ما در مجموعه آیرومارت گریتینگ را بر اساس استاندارد ASTM A123 گالوانیزه می‌کنیم و مطابق با وندور لیست شرکت نفت در تلاشیم بهترین گریتینگ گالوانیزه را تولید کنیم و به دست مشتریان برسانیم.
  • آیرومارت بهترین انواع گریتینگ را با مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌کند و قیمت گریتینگ امروز را با نرخ رقابتی در مقایسه با دیگر همکاران ارائه می‌دهد.
  • آیرومارت با بازرسی مواد اولیه پیش از تولید، بازرسی نحوه تولید و بررسی کالا پس از تولید و گالوانیزه کردن گریتینگ، تجربه یک خرید مطمئن را تضمین می‌کند. همچنین برای استعلام قیمت گریتینگ گالوانیزه می‌توانید با آیرومارت تماس بگیرید.
  • ارائه خدمات استعلام قیمت گریتینگ فلزی، قیمت روز گریتینگ، قیمت میلگرد و تمامی محصولات وابسته به ورق گریتینگ.

شرکت نفت آهن پاسارگاد با برند تجاری آیرومارت، با بیش از سه دهه تجربه در بازار آهن‌آلات در زمینه فروش آنلاین آهن آلات بهترین انتخاب شما برای سفارش و خرید گریتینگ است.
همچنین می‌توانید درباره قیمت گریتینگ و خرید انواع آهن‌آلات با شماره 02145306 تماس بگیرید و در کنار استعلام قیمت گریتینگ از راهنمایی‌های دقیق و مشاوره همکاران باتجربه ما در آیرومارت بهره‌مند شوید. همچنین آیرومارت در کنار فروش آنلاین و ارائه مشاوره‌های لازم و اطلاعات دقیق درباره قیمت گریتینگ کامپوزیتی و هر محصول مورد نظر شما خدماتی ازجمله باربری، انبارداری مدرن و خمکاری و برش‌کاری ورق را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید
1 قیمت گریتینگ به چه عواملی وابسته است؟

قیمت انواع گریتینگ فلزی، استیل، گالوانیزه و ... براساس جنس آلیاژ، وزن، نوع و همچنین شرایط روز بازار متفاوت است.

2 برای اطلاع از قیمت خرید گریتینگ به کجا باید مراجعه کرد؟

قیمت روز انواع گریتینگ در بازار را در این صفحه می‌توانید مشاهده نمایید و یا با شماره 02145306 تماس بگیرید.

3 چطور می‌توان سفارش خرید گریتینگ را در آیرومارت ثبت کرد؟

در این صفحه می‌توانید مناسب‌ترین گریتینگ را انتخاب و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.