معرفی تولید کنندگان میلگرد در ایران

4.7/5 - (16 امتیاز)

معرفی تولید کنندگان میلگرد در ایران

تولیدکنندگان میلگرد در ایران، با هدف تامین نیاز بازار به این محصول و نیز کشف بازارهای بین المللی، سالیانه به تولید چندین میلیون تن از این مقطع فولادی مشغول هستند.

۴.۷/۵ - (۱۶ امتیاز)

انواع میلگرد، مطابق با استاندارد به دو صورت ساده و آجدار تولید می‌شود. میلگرد آجدار خود انواع مختلفی دارد که هر کدام در موارد به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اساس تولید این محصول استراتژیک، نورد شمش فولادی است. شمش گداخته پس از چندین مرحله عبور از غلتک‌ها به صورت استوانه‌ای باریک و توپر، از خط نورد خارج می‌شود. ادامه فرایند تولید وابسته به نوع استاندارد میلگرد و انواع آن، متفاوت خواهد بود.

تمام تولید کنندگان میلگرد در ایران تنوع در محصول ندارند. چرا که نیاز به تکنولوژی‌های مختلف برای تولید انواع میلگرد و نیز ظرفیت و توان کارخانه مانع از اجرای چنین کاری خواهد شد. در نتیجه تنها برخی از کارخانه های میلگرد چون کارخانه ذوب آهن اصفهان، در زمینه تولید انواع میلگرد ساده و آجدار فعالند.

تلاش و فعالیت تولید کننده های میلگرد در جهت بهبود کیفیت محصول از گذشته تا به امروز موجب شد، ایران در زمره کشورهای صادر کننده قرار بگیرد.

برندهای میلگرد ظفر بناب، پرشین فولاد و ذوب آهن اصفهان، در لیست تولید کنندگان میلگرد صادراتی ایران قرار گرفته‌اند. تلاش کارخانه‌های نورد میلگرد در بخش صادرات نه تنها به سود تولیدکننده، بلکه به توسعه اقتصادی کشور منجر می‌شود. گفتنیست، تولید کننده میلگرد استیل داخلی در ایران نیست و میلگردهای استیل از خارج از کشور وارد می‌شوند.

اگر به اطلس تولیدکنندگان میلگرد در ایران که توسط تیم آیرومارت تهیه شده توجه کنید، متوجه خواهید شد که کدام استان‌ها در بخش نورد میلگرد فعالیت دارند.

براساس این اطلس کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد تقریبا به طور متوازن در سراسر کشور پراکنده شده‌اند. بنابراین تهیه میلگرد در اکثر استان‌ها چندان سخت و پیچیده نخواهد بود. مگر آنکه به برند میلگرد خاصی نیاز داشته باشید.

میلگرد چیست؟

در ابتدای این مقاله، باید بدانیم میلگرد چیست و چه ویژگی‌هایی دارد. استوانه توپر فولادی که قابلیت خمکاری مطلوبی دارد، با نام میلگرد در بازار آهن آلات مورد معامله قرار می‌گیرد.

در سراسر دنیا از استانداردهای مختلفی در تولید این مقطع فولادی استفاده می‌شود. اما در ایران انواع میلگرد مطابق با استاندارد ملی و با نمادهای میلگرد A1 ،A2 ،A3 و A4 تولید می‌‌گردند. استاندارد رایج مورد استفاده نوردکاران ایرانی برگرفته از استاندارد روسی است.

روش تولید انواع میلگرد، نورد گرم است. به این ترتیب شمش گداخته با عبور از میان غلتک‌های نورد رفته رفته کاهش ضخامت داده تا به صورت میلگرد از خط نورد خارج شود. میلگرد A1 بدنه ساده و بدون آج دارد. در حالی که در فرایند تولید میلگرد A2، میلگرد A3 و A4، آج به شکل‌های مختلف بر روی بدنه حک می‌شود.

کارخانه های تولیدکننده میلگرد در ایران

عوامل مختلفی باید دست به دست هم دهند تا یک کارخانه نورد تاسیس شود و به بهره برداری برسد. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کارخانه‌های نورد میلگرد در ایران مشغول به فعالیت هستند.

تفاوت در کیفیت و استاندارد تولید موجب شده تا نام برخی از آن‌ها بیشتر بر سر زبان‌ها باشد. اما در حقیقت تعداد تولیدکنندگان میلگرد ایران، بیش از این‌ها است. با شناخت تمام برندهای میلگرد ایرانی و موقعیت جغرافیایی هر یک، می‌توانید متناسب با موقعیت خود، از یکی از این کارخانه‌ها خرید کنید.

در نمودار توزیع استانی، استان آذربایجان شرقی با ظرفیت تولید بیش از چهار میلیون تن در سال، رتبه اول تولید میلگرد را در اختیار دارد. سایر استان‌ها نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. در ادامه، با بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران و در استان‌های مختلف، آشنا خواهیم شد.

توزیع استانی تولید میلگرد در ایران

توزیع استانی تولید میلگرد در ایران

تولید کنندگان میلگرد در ایران بخش اول

قرار گرفتن بسیاری از تولیدکنندگان میلگرد ایران در شمال غرب کشور، این بخش را به قطب میلگرد ایران (از لحاظ ظرفیت تولید) تبدیل کرده است. اکثر محصولات این منطقه چون میلگرد بناب در گروه برترین مقاطع فولادی کشور قرار می‌گیرند.

علاوه بر این میلگرد اردبیل، میلگرد امیرکبیر و … نیز در این بخش قرار گرفته‌اند. در ادامه با برخی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در این بخش‌ها آشنا خواهید شد.

تولید کنندگان میلگرد شمال غرب کشور، گیلان و قزوین

تولید کنندگان میلگرد شمال غرب کشور، گیلان و قزوین

فولاد آذربایجان (میانه)

در جنوب شرقی استان آذربایجان شرقی، در بزرگترین شهر این استان یعنی میانه، کارخانه فولاد آذربایجان قرار دارد. این واحد تولیدی از سال ۱۳۷۹ با هدف تولید ۵۵۰ هزار تن کالای فولادی، فعالیت‌هایش را آغاز کرد و از بهترین تولید کنندگان میلگرد در سطح کشور است.

این کارخانه دارای استانداردهای ملی و بین‌المللی از جمله ISO8001، ISO14001 و ISO9001 می‌باشد. نزدیک بودن به خط راه‌آهن و جاده‌های ترانزیت در کنار کیفیت عالی محصولات، از مزایای مهم تولید میلگرد در کارخانه فولاد میانه است. محصولات کارخانه فولاد آذربایجان یا همان میانه با نام حک‌شده، دو حرف F برعکس در کنار هم، شناسایی می‌شود.

این مجموعه که در میان اهالی بازار آهن آلات با نام کارخانه فولاد میانه شناخته می‌شود، تولیدکننده میلگرد A1 و A3 است. البته لازم به ذکر است که به دلیل برخورداری از تکنولوژي ترمکس توانایی تولید میلگرد A4 را نیز دارد. شایان ذکر است، میلگرد تولیدی این کارخانه با نام میلگرد میانه شناخته می‌شود.

صنایع فولاد تیکمه داش

در سال ۱۳۷۸، کارخانه تیکمه داش در بخشی محروم از شهر تبریز، آغاز به کار کرد. کارخانه صنایع تیکمه داش یا کارخانه فولاد کاوه، میلگردهایی با کیفیت بالا و در انواع مختلف ساده و آجدا تولید می‌کند.

نام اختصاری میلگرد کاوه، SFK Steel است. انواع میلگرد تیکمه داش در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تولید کننده میلگرد کلاف و شاخه، با ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰ هزار تن در سال به تولید انواع میلگرد ساده و آجدار مشغول می‌باشد. برای استعلام آنلاین قیمت میلگرد تیکمه داش کلیک کنید.

مجتمع فولاد ظفر بناب، از بهترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران

در لیست کارخانجات تولید کننده میلگرد، ظفر بناب جایگاه ویژه‌ای دارد. آغاز کار فولاد ظفر بناب با تولید انواع میلگرد بود؛ به همین علت، ظفر بناب با میلگردهای خود معروف است.

پس از آنکه در سال ۱۳۸۶ این واحد صنعتی به بهره برداری رسید، به مرور زمان حضور میلگرد بناب در بازار آهن اهمیت پیدا کرد. هم اینک نام فولاد ظفر بناب در میان صادر کنندگان میلگرد به چشم می‌خورد.

مجتمع فولاد صنعت بناب

هلدینگ مجتمع فولاد صنعت بناب مجموعه‌ای بزرگ، متشکل از چند شرکت‌های فولادی است. مجمع فولاد صنعت بناب، ۴ زیرمجموعه به نام‌های فولاد صنعت سهند، فولاد شاهین بناب، فولاد صنعت شهریار و پروژه گسترش فولاد شهریار است.

این مجموعه تولید کننده میلگرد در ایران، انواع میلگرد a2 و a3 در سایزهای متنوع ۸ تا ۳۲ میلی‌متر است. در کارخانه‌های نورد مجتمع فولاد صنعت بناب انواع میلگرد ساده و آجدار مورد نیاز صنایع مختلف، تولید می‌شود.

شاهین بناب در گروه‌های نورد گرم میلگرد، ذوب و ریخته‌گری شمش فعالیت دارد. به دو گروه نورد و و ذوب تقسیم می‌شوند. میلگرد شاهین بناب با علامت اختصاری BS0CT شناخته می‌شود. ظرفیت تولیدی شاهین بناب در زمینه نورد گرم ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تن و در بخش ذوب و ریخته‌گری ۴۵۰ هزار تن است.

نورد آریان فولاد

شرکت نورد آریان فولاد از تولیدکنندگان میلگرد و بنشی استان قزوین به حساب می‌آید. این واحد صنعتی در سال ۱۳۸۵ با هدف تولید سبدی از محصولات مختلف فولادی به ویژه میلگرد، شروع به فعالیت کرد. انواع میلگرد آجدار A2 و A3 تا سایز ۳۲ توسط نورد آریان فولاد تولید می‌شود. برای استعلام قیمت میلگرد آریان فولاد کلیک کنید.

گروه صنعتی پرشین فولاد

میلگرد پرشین فولاد آریا در تمامی استانداردهای A1 تا A4 تولید می‌گردد. تولیدات پرشین فولاد آریا به دلیل برخورداری از کیفیت مطلوب و حجم تولید بالا به کشورهای مختلف خاورمیانه، اروپا و نیز آفریقت صادر می‌شود.

انواع میلگرد این کارخانه به دلیل نزدیکی با استان تهران به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. گفتنیست کارخانه‌های کمی تولید میلگرد A4 دارند. کارخانه پرشین فولاد از معدود کارخانه های تولید کننده میلگرد A4 است.

مجتمع فولاد آناهیتا گیلان

در اواخر سال ۱۳۸۹ با هدف اشتغال‌زایی و ارائه محصولات با کیفیت در منطقه شمال کشور، فولاد آناهیتا گیلان آغاز به کار کرد. این کارخانه تولید کننده میلگرد بستر، در زمینه عرضه میلگرد ساختمانی فعالیت دارد. ابن مجموعه بر اساس استانداردهای روسیه دو نوع میلگرد A2 و A3 را به بازار ارائه می‌کند.

علاوه بر این این واحد صنعتی در تولید میلگرد آج ۳۴۰ و آج ۴۰۰ نیز فعالیت دارد و این مقاطع را با استانداردهای ملی ایران ارائه می‌کند. مجتمع فولاد آناهیتا گیلان، نام اختصاری و مشخص AG را برای خود انتخاب نموده و به کار می‌برد. قیمت میلگرد آناهیتا برای مشتریان شمال کشور حائز اهمیت است.

تولیدکنندگان میلگرد در ایران بخش دوم

هرچه به سمت شرق و شمال شرق حرکت کنید، از ظرفیت تولید کننده های میلگرد کاسته می‌شود. به نحوی که اغلب واحدهایی نورد فعال در این ناحیه قابلیت تولید کمتر از ۱ میلیون تن میلگرد در سال را دارند. در ادامه با بهترین تولید کنندگان میلگرد در ایران، در شرق و شمال شرق بیشتر آشنا خواهید شد.

تولید کنندگان میلگرد در شمال شرق کشور، تهران، البرز و مرکزی

تولید کنندگان میلگرد در شمال شرق کشور، تهران، البرز و مرکزی

فولاد البرز ایرانیان

یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران باید به فولاد البرز ایرانیان یا فایکو اشاره کرد. اگر از فعالین حوزه فولاد باشید،‌ محال است نام این برند را نشنیده باشید.

این شرکت که در حوالی شهرستان نکا در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد، با تولید میلگرد A2 و A3، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. میلگردهای صنعتی و ساختمانی این مجموعه بزرگ از جمله پر فروش‌ترین انواع میلگرد به شمار می‌روند.

شرکت مجتمع فولاد خراسان

عنوان مهم‌ترین قطب میلگرد در شمال شرقی ایران به شرکت مجتمع فولاد خراسان تعلق دارد. این تولیدکننده میلگرد قدیمی از سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسید.

میلگرد فولاد خراسان با نام تجاری میلگرد نیشابور، در استانداردهای A2،A1 و A3 و به روش ترمکس، تولید و به بازار عرضه می‌شود. حتما هنگام خرید، با بررسی نماد اختصاصی حک شده شرکت، یعنیKSC.CT، بر روی میلگرد از اصل بودن کالا اطمینان پیدا کنید.

فولاد شاهرود

کارخانه فولاد شاهرود با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در سال، به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده میلگرد ساده و آجدار در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. تجهیزات مورد استفاده فولاد شاهرود از کشور ایتالیا تامین شده است.

دقت کنید که انواع میلگرد شاهرود با نماد SHS تولید می‌گردد. تمامی میلگرد ساده و آجدار این برند میلگرد ایرانی، تنها به صورت شاخه‌ای در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ عرضه می‌شود.

صنایع فولاد هیربد زرندیه

شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه یا به اختصار فولاد هیربد، در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید میلگرد، لوله و پروفیل تاسیس شد. گرچه این مجموعه نوپا عمر چندانی ندارد، اما با بهره‌گیری از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن توانست در زمانی کوتاه به بازارهای جهانی دست پیدا کند. میلگرد هیربد در دو استاندارد، در شاخه‌های ۱۲ متری تولید می‌شوند.

تولید کنندگان میلگرد ایران بخش سوم

در بخش مرکزی ایران نام تولیدکنندگان به‌نام و قدیمی میلگرد به چشم می‌خورد. استان اصفهان و یزد از مراکز فعال در زمینه تولید میلگرد این ناحیه به شمار می‌روند. این استان‌ها، در نمودار توزیع استانی از ظرفیت‌های تولید بالایی برخوردارند.

به صورتی که تولید کنندگان میلگرد اصفهان جایگاه ویژه‌ای در میان تولیدکنندگان کشور دارند. مهم‌ترین کارخانه‌های نورد بخش مرکزی ایرانی در ادامه آورده شده است.

تولید کنندگان میلگرد در فلات مرکزی، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری

تولید کنندگان میلگرد در فلات مرکزی، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری

ذوب آهن اصفهان، از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران

کارخانه ذوب آهن اصفهان مهم‌ترین و قدیمی‌ترین واحد فولاد سازی کشور است که از شهرت جهانی نیز برخوردار می‌باشد. این مجموعه بزرگ، پس از انعقاد قراردادی میان ایران و شوروی تاسیس شد.

امروزه محصولات مرغوب فولادی و میلگرد اصفهان جایگاه فوق العاده ویژه‎‌ای در میان بازار آهن پیدا کرده‌اند. ذوب آهن از تولید کنندگان برتر میلگرد کلا، به صورت ساده و آجدار، است.

در لیست کارخانه های تولید کننده میلگرد A4، ذوب آهن اصفهان در صدر قرارگرفته است. ضمن این‌که، این کارخانه از جمله کارخانه‌های تولید کننده میلگرد صنعتی نیز به شمار می‌رود.

صنایع فولاد نطنز

سنگ بنای اولیه صنایع فولاد نطنز در سال ۱۳۷۸ گذاشته شد. تا اینکه در اواخر سال ۱۳۸۲ فاز اولیه کارخانه به بهره برداری رسید. هم اینک این مجموعه با ظرفیت تولید بالغ بر ۱ میلیون تن در سال به طور اختصاصی، در زمینه تولید انواع میلگرد فعالیت می‌کند. فولاد نطنز از تولیدکنندگان میلگرد کلاف و شاخه‌ای انواع میلگرد A1 تا‌ A4 به شمار می‌رود.

صبا فولاد زاگرس

فعالیت کارخانه صبا فولاد زاگرس در استان چهارمحال و بختیاری نه تنها به تولید میلگرد منجر شد، بلکه به ایجاد اشتغال در منطقه نیز کمک کرده است. کارخانه میلگرد زاگرس دو واحد اصلی نورد و فولادسازی تشکیل دارد .زاگرس از جمله تولید کنندگان میلگرد A4 و A3 است.

آهن و فولاد سرمد ابرکوه

فولاد ابرکوه یزد، یکی از تولید کنندگان میلگرد آجدار کشور، در سال ۱۳۹۱ تاسیس و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. ظرفیت تولید این کارخانه در تولید میلگرد آجدار سالیانه به میزان ۴۵۰ هزار تن می‌باشد. این تولید کننده انواع میلگرد با تکیه بر مرغوب‌ترین مواد اولیه و تجهیزات، به تولید میلگرد باکیفیت مشغول است.

مجتمع فولاد بافق

در شهر بافق در استان یزد، در مجاورت کارخانه سنگ آهن؛ کارخانه‌ی فولاد بافق آغاز به کار کرد. این معدن که به بهشت معادن شهرت دارد، توانسته منبع مناسبی برای تولید میلگرد باشد.

این کارخانه به‌صورت همزمان انواع میلگرد را در سایزهای گوناگون ارائه می‌کند و جز تولید کنندگان برتر میلگرد سرزمین‌مان است. میلگرد بافق یزد را با نماد اختصاری نام اختصاری BMISCO درج شده بر روی آن بشناسید.

صنایع فولاد کرمان

در قلب فلات مرکزی ایران، کارخانه قدیمی صنایع فولاد کرمان، در نزدیکی شهر بردسیر این استان قرار گرفته است. این مجموعه در زمینه تهیه و تولید مقاطع فولادی مشغول به فعالیت است. واحد نورد این مجموعه با ظرفیت بیش از ۱۵۰ هزار تن، تولیدکننده میلگرد کرمان در استاندارهای A2 و A3 می‌باشد.

در کنار این بخش، واحد فولادسازی نیز از سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است. کارخانه تولید میلگرد کرمان، انواع میلگرد استاندارد تولیدی به روش‌های ترمکس و نورد گرم را در اندازه‌های ۸ تا ۳۲ میلی‌متر، با نام اختصاری KSI عرضه می‌کند.

شرکت مجتمع فولاد سیرجان

در جهت رشد، توسعه و آبادانی سیرجان کرمان، در سال ۱۳۸۷، کارخانه مجتمع فولاد سیرجان آغاز به کار کرد. میلگرد سیرجان در سه نوع ساده، میلگرد آجدار مارپیچ و میلگرد جناقی تولید می‌شود. ظرفیت تولید این کارخانه در محصولات نوردی و آلیاژی، قرار است به ۲ میلیون تن در سال برسد.

تولیدکنندگان میلگرد در ایران بخش چهارم

برخلاف نیمه شرقی، در غرب ایران واحدهای نوردی متعددی مشغول به فعالیت هستند. مجاورت برخی کارخانه‌ها به شبکه ریلی، به اهمیت تولید میلگرد آن‌ها افزوده است.

استان خوزستان در این ناحیه از جمله مراکز فعال و قدیمی تولید میلگرد ایران شناخته می‌شود. با چند مورد از مطرح‌ترین نوردکاران بخش غرب و جنوب غربی ایران در ادامه آشنا خواهید شد.

تولید کنندگان میلگرد زنجان،کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و ایلام

تولید کنندگان میلگرد زنجان،کرمانشاه، همدان، خوزستان، لرستان و ایلام

فولاد سیادن

زمانی که از شمال غرب به سمت غرب ایران حرکت می‌کنید، با تولیدکنندگان مطرحی روبرو خواهید شد. انواع میلگرد ساده و آجدار در این منطقه توسط فولاد سیادن قابل تهیه است.

میلگرد ابهر در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی در حجم‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ظرفیت سالیانه این کارخانه در تولید میلگرد ۲۸۸ هزار تن می‌باشد.

سیما جهان فولاد

یکی از تولیدکنندگان کلیدی و نوپا در غرب کشور، سیما جهان فولاد است. تولید میلگرد در این مجموعه در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. این کارخانه بیشتر تمرکز خود را بر تولید میلگرد آجدار A3 گذاشته است.

فولاد راد همدان

شرکت فولاد راد همدان از جمله تولید کنندگان میلگرد در ایران با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال است. بهره برداری از خط نورد این مجموعه در سال ۱۳۹۶ اتفاق افتاد.

میلگرد راد همدان در استانداردهای A1 تا A4 تولید می‌شود. هر کدام از سایزهای ۸ تا ۳۲ میلگرد این برند در موارد به خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجتمع فولاد روهینا جنوب

در میانه جاده دزفول – شوشتر مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این مجموعه به نام مجتمع فولاد جنوب نیز شناخته می‌شود. خط نورد روهینا جنوب قابلیت تولید ۵۰۰ هزار تن میلگرد در سال را دارد. میلگرد روهینا در انواع ساده و آجدار در بازار آهن آلات یافت می‌شود.

انواع میلگرد آجدار روهینا در دو نوع آجدار دوکی و یکواخت تولید می‌گردند. در سال‌های اخیر تکنولوژي تولید میلگرد A4 به خط تولید اضافه شده است. در نتیجه تنوع میلگرد روهینا افزایش پیدا کرد. گفتنیست، فولاد جنوب نیز یکی از تولیدکنندگان میلگرد A4 کشور است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران

مجموعه بزرگ گروه ملی صنعتی فولاد ایران در جنوب غربی کشور در سال ۱۳۴۲ به بهره برداری رسید. گروه ملی به عنوان اولین تولیدکننده محصولات نوردی بعد از انقلاب شناخته می‌شود. اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید، میلگرد اهواز همان میلگرد گروه ملی است.

کوثر اهواز یکی از مهم‌ترین خط تولیدهای گروه ملی است که تولید میلگرد بر عهده آن است. فعالیت گروه ملی و تولید انواع میلگرد ساده و آجدار، آن را به قطب میلگرد در این ناحیه تبدیل کرده است.

انواع برند میلگرد را از آیرومارت بخواهید!

شایان ذکر است، واحدهای صنعتی تولید کننده میلگرد ترانس، روی این مقاطع عملیات ثانویه انجام می‌دهند. آیرومارت انواع برندهای میلگرد ایرانی و خدمات ثانویه‌ای چون خمش و برش را به مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند. در این تولیدات، ساخت مقاطع بر اساس جدول استاندارد اهمیت دارد. وزن استاندارد انواع میلگرد چون وزن میلگرد ۱۶ را می‌توانید در وبسایت آیرومارت مشاهده نمایید.

در این مقاله شما با مهم‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران آشنا شدید. چنانچه قصد خرید محصولات هر یک از کارخانه‌های ایران را دارید، می‌توانید از آیرومارت کمک بخواهید. جهت استعلام قیمت میلگرد، قیمت میلگرد اروند اهواز و … در استانداردهای مختلف کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس ۴۵۳۰۶-۰۲۱ با کارشناسان آیرومارت در تماس باشید. همچنین فایل PDF تولیدکنندگان میلگرد در ایران را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود PDF اطلس تولیدکنندگان میلگرد در ایران

رویا سبزعلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4.7/5 - (16 امتیاز)

  1. sadeghi
    مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴
    بهترین برند تولیدکننده میلگرد در ایران کدوم کارخانه هست؟
    1. آیرومارت
      مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۶:۵۰
      سلام وقت بخیر خوشبخانه کیفیت میلگردهای تولیدی ایران به گونه‌ایست که به کشورهای دیگر صادر می‌شود. با این وجود لقب بهترین میلگرد را می‌توان به کارخانه ذوب آهن اصفهان نسبت داد.
  2. احمدی
    آبان ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۵:۲۷
    با وجود این همه تولیدکننده میلگرد در ایران، آیا باز هم واردات میلگرد وجود دارد؟
    1. آیرومارت
      آبان ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۶:۱۰
      سلام وقت بخیر. بله امکان خرید میلگرد وارداتی نیز از بازار آهن وجود دارد.
  3. kalhor
    خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴
    از بین تولیدکننده های میلگرد، قیمت میلگرد راد همدان از همه بیشتره، این به کیفیتش مربوط میشه؟
    1. آیرومارت
      خرداد ۱۹, ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹
      کیفیت میلگرد یکی از پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت روز این محصول است. در کنار این، مقدار عرضه و تقاضا، نوسانات دلار، نرخ جهانی فولاد و شرایط عمومی بازار از عوامل هستند که بیشتر از کیفیت قیمت میلگرد را تغییر می‌دهند.
  4. آشوت
    آذر ۲۰, ۱۴۰۱ ۱۹:۴۹
    با عرض سلام شرکت ما با نام تجاری Maisich Group در زمینه ساخت و ساز و واردات کالاهای ساختمانی در کشورهای ارمنستان و روسیه مشغول به فعالیت میباشد لذا در همین زمینه خواهشمند است مشخصات و قیمت انواع محصولات خود ( میلگرد ) را به جهت همکاری و صادرات به دو کشور مقصد مذکور اعلام بفرمایید با تشکر
    1. آیرومارت
      آذر ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
      سلام. با شما در ارتباط خواهیم بود.
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.