کارخانه سیما جهان فولاد کرمانشاه تولید کننده میلگرد غرب کشور

5/5 - (8 امتیاز)

کارخانه سیما جهان فولاد کرمانشاه تولید کننده میلگرد غرب کشور

سیما-جهان-فولاد

یکی از واحدهای تولیدی مهم در غرب کشور، شرکت سیما جهان فولاد کرمانشاه است. کارخانه این شرکت در کیلومتر 35 جاده کرمانشاه به هرسین قرار دارد و نیروهای متخصص بسیاری، در آن مشغول به کار هستند. کیفیت محصولات در کنار توسعه کارآفرینی، از مهم‌ترین ویژگی‌های سیما جهان فولاد است. در این مطلب از وبلاگ آیرومارت، بیشتر درباره این کارخانه، تولیدات و نقشی که در پیشبرد اهداف صنایع گوناگون دارد، بخوانید.

۵/۵ - (۸ امتیاز)

جهان فولاد

آغاز به کار سیما جهان فولاد کرمانشاه

در سال ۱۳۹۳، با در کنار هم قرار دادن تجهیزات و تولید ماشین آلات مورد نیاز، سیما جهان فولاد کرمانشاه آغاز به کار کرد. پس از آن و در سال ۱۳۹۴؛ تجهیزات تولید میلگرد در کارخانه سیما جهان احداث و راه‌اندازی شدند. از سال ۱۳۹۵ تا به امروز، تولید میلگرد کرمانشاه در کارخانه سیما جهان فولاد ادامه دارد و ظرفیت تولید سالانه آن حدود ۲۰۰ هزار تن در سال می‌باشد. این شرکت حدود ۲۵۰ نفر پرسنل دارد و توانسته از جوانان با استعداد بومی در بخش‌های گوناگون کسب و کار خود کمک بگیرد.

محصولات سیما جهان فولاد

انواع میلگرد کرمانشاه ، مهم‌ترین محصولی است که توسط این واحد صنعتی در غرب کشور تولید می‌شود. در ادامه درباره انواع میلگرد سیما جهان فولاد، بخوانید.

• انواع میلگرد ساده

میلگرد که محصولی بسیار پرکاربرد است و بیشتر توسط نورد گرم تولید می‌شود. این محصول دارای دو کمیت قطر اسمی و سطح مقطع اسمی است. این اعداد به ترتیب، بیانگر نمره میلگرد و قطر دایره‌ی میلگرد هستند. میلگرد ساده ۲۴۰، از جمله محصولات سیما جهان فولاد می‌باشد. برای اطلاع از قیمت این محصول از جهان فولاد و دیگر کارخانه‌های معتبر می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد ساده مراجعه نمایید.

• میلگرد آجدار

در هنگام انجام نورد گرم، برجستگی‌هایی بر روی میلگرد (به‌صورت طولی یا عرضی) ایجاد می‌شود. آنچه از این فرآیند به دست می‌آید، میلگرد آجدار است.

• میلگرد آجدار مارپیچ (یکنواخت یا دوکی)

یکی از انواع میلگرد است که در سیما جهان فولاد تولید می‌شود. میلگرد آجدار مارپیچ کرمانشاه دارای دو اندازه آج ۳۴۰ و آج ۳۵۰ هستند. در این میل گردها آج‌های عرضی به‌صورت یکنواخت و با زاویه حداقل ۴۵ درجه نسبت به محور طولی هستند. علاوه بر این می‌توانند دوکی شکل مارپیچ باشند و در دو طرف آج طولی با زاویه ۴۰ درجه تا و شامل ۷۰ درجه بسازند. نام تجاری این نوع از میلگردها A2 می‌باشد. این میلگردها در سایزهای ۱۲-۱۴-۱۶-۱۸-۲۰-۲۲-۲۵-۲۸-۳۲ به بازار ارائه می‌شوند.

محصولات سیما جهان فولاد

• میلگرد آجدار جناغی (یکنواخت یا دوکی)

شکل آج این میلگردها نسبت به محور طولی هشتی شکل است و نسبت به برخی دیگر از میلگردها مقاوم‌تر هستند. در کارخانه سیما جهان، آج ۴۰۰ و آج ۴۲۰ این محصول ارائه می‌شود. در این نوع از میل گردها آج عرضی به‌صورت یکنواخت با حداقل زاویه ۴۵ درجه نسبت به محور طولی است. ضمنا در مدل دوکی شکل، در دو طرف آج طولی و به صورت دو نیم مارپیچ غیر هم جهت در دو نیمه طولی میل گرد با زاویه ۴۰درجه تا ۷۰ درجه قرار گرفته است. نام تجاری این میلگردها A3 می‌باشد. شرکت سیما فولاد، طبق گواهی‌نامه‌های استاندارد، مجاز به تولید این نوع از میلگرد در اندازه‌های گوناگون است. ضمنا تفاوت این میلگرد با میلگرد A2 در شکل ظاهری، آنالیز شیمیایی و خواص مکانیکی آن است. برای اطلاع از قیمت میلگرد کرمانشاه کلیک کنید.

• میلگرد آجدار مرکب (دوکی)

قیمت میلگرد آجدار کرمانشاه مرکب به دلیل مقاومت بالاتر و پایین آوردن وزن سازه، کاربردهای بسیاری دارد. این میلگردها بازار تقاضای بیشتری دارند و به همین دلیل هزینه بالاتری برای تهیه آنها پرداخت می‌شود. این میلگرد که در سیما جهان تولید می‌شود، در سری S500 است. در این مدل از میل گردها، آج‌های عرضی دوکی شکل هستند و در دو طرف آج طولی و به صورت چهار نیم مارپیچ به شکل هفت – هشت و با زاویه ۳۵ درجه تا و شامل ۷۵ درجه قرار گرفته‌اند. نام تجاری این میلگردها A4 است. برای خرید انواع میلگرد و اطلاع از قیمت امروز میلگرد روی لینک قیمت میلگرد کلیک کنید.

کنترل کیفیت و حفظ ایمنی

تولید محصولات با کیفیت و حرفه‌ای علاوه بر دستگاه‌های مدرن، مواد اولیه مرغوب و برنامه‌ریزی‌های مدون، به نیروی انسانی متخصص نیز نیاز دارد. نیرویی که حفظ کرامت انسانی برایش مهم است، در راستای حفاظت از محیط زیست گام برمی‌دارد و می‌خواهد محصولاتش تا سال‌های سال همراه مشتریان باشند. به همین دلیل تمرکز بر نیاز مشتریان و حفظ رضایمندی آنها، یکی از ارکان مهمی است که سیما جهان فولاد کرمانشاه به آن اهمیت می‌دهد.
علاوه بر این، ارتقای سطح دانش و فرهنگ پرسنل نیز برای این واحد تولیدی بسیار اهمیت دارد. سلامت کارکنان، پایین آوردن ریسک و جلوگیری از تخریب طبیعت، از دیگر موضوعات مهمی است که سیما جهان فولاد آن‌ را دنبال می‌کند.
در نهایت، تعامل مناسب با ذی نفعان، پیمانکاران و ارائه کنندگان برون سازمانی نیز برای این کارخانه تولید کننده پروفیل‌های آهنی و فولادی بسیار مهم است. این سازمان می‌کوشد تا با تمام قوا، تمام جنبه‌های کسب و کار را ارتقا دهد و نقش موثری در ساختن آینده این مرز و بوم داشته باشد. همچنین این شرکت تلاش می‌کند تا با ارتقای فعالیت‌ها و بالا بردن کیفیت محصولاتش، بتواند در بازارهای خارجی نیز سهم مهمی را به دست بیاورد. بازارهایی که می‌توانند اشتغال‌زایی و ارزآوری بیشتری را برای منطقه و کشور ایجاد کنند.

میلگرد جهان فولاد

جمع بندی

در این مطلب از وبلاگ آیرومارت به بررسی کارخانه سیما فولاد جهان پرداختیم. واحد صنعتی مهمی که در غرب کشور واقع است و ضمنا دارای دفتر مرکزی در تهران نیز می‌باشد. این واحد تولیدی با ارائه انواع میلگرد کرمانشاه در ابعاد، سطح مقطع و ویژگی‌های گوناگون، در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به بازار ارائه کند.
آیا شما تجربه خرید محصولات سیما فولاد را داشته‌اید؟ آیا برای خرید محصولات به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ تیم آیرومارت در کنار شماست کافی است با شماره ۴۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرید و با مشاوران ما درباره قیمت روز میلگرد کرمانشاه  و یا هر برند دیگری مانند قیمت میلگرد اصفهان، میانه، نیشابور و …، خرید و ارسال سفارش‌های خود گفتگو کنید.

ادمین

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (8 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.