وزن تیرآهن ۱۴، جدول وزن تیرآهن 14 اصفهان و دیگر کارخانه‌ها

3/5 - (5 امتیاز)

وزن تیرآهن ۱۴، جدول وزن تیرآهن 14 اصفهان و دیگر کارخانه‌ها

وزن تیرآهن ۱۴

وزن تیرآهن 14 از عوامل موثر بر قیمت این نوع مقطع فولادی است. تیرآهن 14 یکی از انواع مقاطع فولادی پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌رود که مطابق با استاندارد IPE تولید می‌شود و به شکل حرف I است. تیرآهن لانه زنبوری به عنوان یکی از انواع تیرآهن IPE با به هم جوش دادن دو تیرآهن ساخته می‌شود. تیرآهن دوبل نوع دیگری از تیرآهن IPE است.
تیرآهن 14 در طول 12 متری برش می‌خورد و به بازار عرضه می‌شود. وزن تیرآهن 14 (اشتال) با طول 12 متر در حدود 155 کیلوگرم است که ممکن است برای برندهای مختلف با هم متفاوت باشد. وزن تیرآهن ۱۴ عاملی موثر برای تعیین قیمت آهن 14 است.

۳/۵ - (۵ امتیاز)

جدول وزن تیرآهن ۱۴

جدول تیرآهن ۱۴ برای برندهای مختلف در ادامه ذکر شده است:

وزن تیرآهن ۱۴
نام کارخانه وزن به کیلوگرم
تیرآهن اصفهان ۱۵۵
تیرآهن فایکو ۱۳۰
تیرآهن ناب تبریز ۱۳۲
تیرآهن فولاد یزد ۱۵۰
تیرآهن آرین (قزوین) ۱۳۵
تیرآهن ماهان ۱۱۵
تیرآهن اهواز ۱۳۵

وزن تیرآهن ۱۴ برندهای دیگر و قیمت هر یک را در وبسایت آیرومارت می‌توانید مشاهده کنید. همچنین، وزن انواع تیرآهن در سایز‌های مختلف در صفحه جدول وزن تیرآهن آورده شده است.

وزن تیرآهن 14

وزن تیرآهن ۱۴ اصفهان

وزن تیرآهن ۱۴ اصفهان به عنوان یکی از کالای پرمصرف این کارخانه معروف تولیدکننده تیرآهن، از سوی خریداران زیادی سوال می‌شود. در واقع، پیش از خرید برای محاسبه وزن بار، استاندارد بودن آن و تعیین بودجه باید بدانیم تیرآهن ۱۴ اصفهان چند کیلو است.

وزن هر شاخه تیرآهن ۱۴ اصفهان، حدودا ۱۵۵ کیلوگرم است که البته ممکن است در هنگام تولید، تلرانس جزئی نیز داشته باشد. قیمت این کالا با توجه به وزن تیرآهن نمره ۱۴ اصفهان مشخص می‌شود.

فرمول محاسبه وزن تیرآهن ۱۴

محاسبه وزن تیرآهن ۱۴ با استفاده از چگالی و فرمول نیز امکان‌پذیر است. وزن یک شاخه تیرآهن را با در نظر داشتن ضخامت بال و جان آن، با فرمول زیر اندازه می‌گیرند:

۱۰۰۰/[چگالی×طول×[(ضخامت جان×طول جان) + (ضخامت بال×عرض بال)]×۲]= وزن یک شاخه تیرآهن (کیلوگرم)

در این فرمول برای محاسبه وزن تیرآهن ۱۴، واحد عرض بال، ضخامت بال، طول جان و ضخامت جان میلی‌متر است در حالی که طول را بر حسب متر وارد می‌کنیم. چگالی آهن نیز ۷.۸ گرم بر سانتی‌متر مکعب در نظر گرفته می‌شود.

مشاهده قیمت و خرید انواع تیرآهن ۱۴

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت، انواع تیرآهن ۱۴ تولید کارخانه‌های سراسر کشور را به شما عرضه می‌دارد. شما می‌توانید قیمت هر شاخه را با در نظر داشتن وزن تیرآهن ۱۴ و قیمت هر متر از آن محاسبه نمایید. همچنین می‌توانید قیمت تیرآهن ۱۴ فایکو، قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان و دیگر سایزها و برندهای این نوع مقطع فولادی را در سایت آیرومارت مشاهده نمایید. آیرومارت امکان خرید تیرآهن به صورت آنلاین و تلفنی نیز برای شما فراهم آورده است.

احسان ناجی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
3/5 - (5 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.