نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 + زمان و مکان نمایشگاه

4/5 - (8 امتیاز)

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402 + زمان و مکان نمایشگاه

نمایشگاه صنعت ساختمان 1402

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402، یکی از بزرگترین رخدادهای صنعتی و تجاری حال حاضر در کشور و در این حوزه است که در آخرین دوره، میزبان 720 مشارکت‌کننده داخلی و خارجی و بیش از 70 هزار بازدیدکننده بود.

۴/۵ - (۸ امتیاز)

نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت کنندگان، با ثبت نام نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، این فرصت را خواهند داشت که ضمن ارائه محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در اختیار متخصصان و صنایع وابسته این حوزه، همکاری‌‌هایی ارزشمند را آغاز نمایند.

نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، به عنوان یکی از نمایشگاه‌های معروف خاورمیانه، محلی خواهد بود که در آن صنایع و متخصصان صنعت ساختمان،، متناسب با نیاز و تقاضای بازار، سمت و سوی فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را مشخص خواهند کرد.

شرکت کنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران، بزرگترین نمایشگاه این حوزه در ایران است که هر ساله برگزار شده و میزبان کشورهایی چون اتریش، اسپانیا، ایتالیا، چین، چک، آلمان، هلند و هنگ کنگ است. شرکت‌کنندگان این رویداد، در یکی از زمینه‌های زیر فعالیت دارند:

  • تولید انواع مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای
  • خط تولید مصالح
  • خدمات فنی و مهندسی
  • بازارهای سرمایه
  • معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز
  • لوازم و تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • نازک کاری
  • لوازم الکترونیکی و امنیتی ساختمان
  • لوازم و تاسیسات برقی
  • آسانسور
  • عایق‌های صوتی و حرارتی
  • صنایع آب، فاضلاب و گاز
  • پله برقی
  • نقاله و سیستم‌های متحرک

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران یکی از نمایشگاه‌های معروف در خاورمیانه به شمار می‌رود که بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. زمان نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، که بیست و سومین دوره این رویداد است، تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مردادماه اعلام شده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان

در آیرومارت، می‌توانید قیمت انواع مقاطع فولادی از جمله قیمت ورق آهن ۲ میل و قیمت عرشه فولادی که در ساخت و سازها مورد استفاده قرار می‌گیرند را استعلام بگیرید.

مکان و زمان نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از نمایشگاه‌های بزرگ خاورمیانه و بزرگترین نمایشگاه کشور در این حوزه به شمار می‌رود که هر ساله میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. در حقیقت نه تنها شرکت‌های داخلی امکان شرکت در این نمایشگاه را دارند بلکه شرکت‌هایی از کشورهای مختلف جهان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مردادماه، از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه دیدن فرمایند.
محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در بزرگراه شهید چمران این شهر و در طبقه دوم واقع است.

دسترسی به نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲

در صورتی که قصد دارید با وسیله نقلیه شخصی به نمایشگاه مذکور بروید، باید از بزرگراه چمران عبور کنید. درب شمالی نمایشگاه نرسیده به پارک وی قرار گرفته است.
همچنین می‌توانید از آدرس بزرگراه نیایش، خیابان سئول به سمت شمال، به درب جنوب غربی و از بزرگراه نیایش، خیابان سئول شمال و خیابان نمایشگاه به درب جنوبی نمایشگاه دسترسی داشته باشید.

از مترو و اتوبوس‌های بی آر تی نیز برای رسیدن به نمایشگاه می‌توان استفاده کرد:

  • مترو، ایستگاه صدر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، درب شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران
  • مترو، ایستگاه نواب صفوی، استفاده از اتوبوس بی آر تی جمهوری – پارک‌وی، ایستگاه نمایشگاه
  • اتوبوس بی آر تی جمهوری- پارک وی، ایستگاه نمایشگاه

اهمیت شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان

شرکت کنندگان و غرفه‌داران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، می‌توانند محصولات، دستاوردها و نوآوری‌های خود را در معرض متخصصان و فعالان این صنعت قرار دهند و این موقعیت را داشته باشند که در راستای معرفی خدمات خود و همکاری با صنایع گام بردارند. بنابراین، با ثبت نام در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲، چنین شرایطی برای صنایع فراهم خواهد گشت.

در کنار این نکته، بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، می‌توانند از مشاوره‌های خرید و جلسات B2B شرکت کنندگان بهره‌مند شده و نیازهای خود، بهتر از آن‌چه تصور می‌کردند، رفع نمایند.

تجربه آیرومارت از حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

بازرگانی فولاد آیرومارت، تجربه حضور در این نمایشگاه را در در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان دارد. آیرومارت، از فعالین بازار فولاد و آهن آلات به شمار می‌رود که انواع مقاطع فولادی اعم از انواع میلگرد، انواع تیرآهن، لوله درزدار و لوله مانیسمان، ورق گرم، ورق روغنی، گالوانیزه و سایر انواع ورق فولادی را عرضه می‌دارد. این مجموعه، مرکز قیمت آنلاین انواع مقاطع از جمله قیمت میلگرد ۸ و قیمت میلگرد ۱۴ به عنوان آهن آلاتی مهم در مراحل ساخت ساختمان است.

آنچه برای ما در آیرومارت اهمیت دارد، تضمین کیفیت، سرعت ارسال و امنیت کالا است. آیرومارت برای آسودگی خیال مشتریان خود، برای تمامی مقاطع فولادی سرتیفیکت معتبر صادر می‌کند. ارسال بار مقاطع فولادی توسط این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. شایان ذکر است بدانید، مهم نیست در کجای ایران هستید، آیرومارت ارسال بار به سراسر کشور را ممکن ساخته‌است.

با شرایط خرید اعتباری از آیرومارت، این امکان را دارید که اکنون بخرید اما، هزینه آن را مدتی بعد پرداخت کنید. وضعیت چک صیادی مشتری (چک دریافتی باید به نام شرکت باشد) باید سفید باشد. همچنین تاریخ چک باید یک ماه الی ۴۵ روز بعد مشخص شود. در خرید اعتباری و خرید با اعتباری اسنادی (LC) می‌توانید بار مورد نیاز خود را اکنون خریداری کرده اما مدت‌دار و چند ماهه، پرداخت نمایید.

آیرومارت اصالت، سلامت و کیفیت کالا را تضمین می‌کند. این شرکت، مرجع قیمت آهن و انواع مقاطع فولادی چون قیمت میلگرد است.

آیرومارت، در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۱ افتخار میزبانی از صنایع را در این نمایشگاه داشته است.

بازار آهن در نمایشگاه صنعت ساختمان

در تجربه حضور ما در نمایشگاه صنعت ساختمان، بازار آهن را به نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران بردیم و تمامی آهن آلات مورد نیاز در مصالح ساختمانی را عرضه کردیم. اگرچه در این دوره جدید، افتخار حضور در این نمایشگاه را نداریم اما فارغ از عدم حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲، می‌توانید انواع مقاطع فولادی را از آیرومارت تهیه نمایید:

انواع میلگرد

آیرومارت، به عنوان تامین کننده انواع میلگرد آجدار و ساده فعالیت دارد. شما می‌توانید انواع میلگرد ۸، ۱۲، ۱۴ و سایر سایزهای میلگرد ساده و آجدار را در هر تناژی که بخواهید از کارخانه‌های سراسر کشور سفارش دهید و بار خود را در اسر وقت تحویل بگیرید.

تیرآهن و هاش

تیرآهن‌های معمولی و هاش، یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در ساختمان سازی به شمار می‌روند که توسط آیرومارت عرضه می‌شوند. استعلام قیمت تیرآهن ۱۴، ۱۸ و … از وبسایت آیرومارت قابل انجام است.

لوله های فولادی

آیرومارت انواع لوله های فولادی درزدار و لوله مانیسمان را عرضه می‌دارد. استعلام قیمت لوله مانیسمان را نیز می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

انواع ورق‌های فولادی

آیرومارت، عرضه کننده انواع ورق‌های فولادی از جمله ورق گرم، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی و ورق شیروانی است.

پروفیل، نبشی و ناودانی

انواع نبشی، ناودانی و پروفیل‌های ساختمانی را می‌توانید در تناژهای مختلف از آیرومارت بخواهید.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

 

مرضیه آلکلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4/5 - (8 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.