آقای هادی بحری، رئیس هیئت مدیره بازرگانی فولاد آیرومارت

4.3/5 - (3 امتیاز)

آقای هادی بحری، رئیس هیئت مدیره بازرگانی فولاد آیرومارت

هادی بحری

آقای هادی بحری، رئیس هیئت مدیره شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا (آیرومارت)، از پیشکسوتان بازار آهن و یکی از افراد باتجربه این صنف هستند که از ادوار جوانی، در این صنف فعالیت دارند.
این مقاله، به منظور معرفی و ارائه رزومه کاری ایشان گردآوری شده‌است. بدیهی است که شناخت افراد باتجربه و معتبر در بازار آهن آلات و فولاد، شما را یاری خواهد داد تا بتوانید از معتبرترین‌ها خرید کنید. برای آشنایی بیشتر با ایشان، همراه ما باشید.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

هادی بحری، آغاز به کار از جوانی

آقای هادی بحری، متولد دی ماه ۱۳۴۲ هستند و در رشته مدیریت بازرگانی، تا مقطع فوق دیپلم تحصیل نموده‌اند. ایشان، اولین فعالیت‌های خود در بازار آهن تهران را از ۲۰ سالگی در میدان قزوین تهران آغاز نمودند. در آن سال‌ها، بخشی از میدان قزوین به آهن فروشان اختصاص داده شده بود.
فعالیت کاری هادی بحری در ابتدای جوانی، به صورت کمیسونی و درصدی بود تا ایشان با افزایش مهارت‌های خود در بازار آهن آلات و با کسب تجربه و شناخت بیشتر این بازار، فروش خود را افزایش دهند.

آغاز به شراکت درصدی

با گذشت چند سال و کسب تجربه، فعالیت ایشان به صورت شراکتی آغاز شد. بنابراین توانستند با ارتباطاتی که در بازار آهن و میدان قزوین داشتند، قرارداد مشارکت به ثبت رسانده و به عنوان شریک درصدی فعالیت کنند.
تجربه‌شان در بازار به مرور بیشتر شد. این در حالی بود که آهن فروشان این منطقه، همچنان در میدان قزوین فعالیت می‌کردند.
هادی بحری در آن سال‌ها، تمرکز را بر فروش مقاطع فولادی با جلب رضایت هرچه تمام‌تر مشتریان قرار دادند و تاکنون نیز به این عهد کاری خود پایبند بوده‌اند.

حاج هادی بحری

جابه‌جایی آهن فروشان میدان قزوین و آغاز به کار در شادآباد

با جابه‌جایی آهن فروشان میدان قزوین به بازار شادآباد، فعالیت آقای هادی بحری به عنوان کسبه این صنف در شادآباد عملاً آغاز شد.
شادآباد از مهم‌ترین بخش‌های بازار آهن است که انواع مقاطع فولادی چون میلگرد، تیرآهن، انواع ورق فولادی، لوله، پروفیل و … در آن معامله می‌شوند.
بنابراین، ایشان با تنوع محصولات فولادی بالا، کار خود را توسعه دادند. در همین حین، تمرکز خود بر کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مقاطع فولادی و آهن آلات را حفظ کردند و تلاش نمودند تا اطلاعات خود را به‌روز نگه‌دارند و با تحلیل بازار آهن، همواره بهترین خدمات را به مشتریان این صنف ارائه کنند.

از خرید اولین واحد صنفی در شادآباد تا آیرومارت

آقای هادی بحری، پس از کسب این تجربیات و موفقیت هرچه بیشتر در فروش مقاطع فولادی و آهن آلات، توانستند در شادآباد، بلوک ۱۰ جنوبی صاحب یک واحد صنفی شوند و فعالیت خود را توسعه دهند. به همین منوال، فروش ایشان بالاتر رفته تا جایی که مغازه مجدد خود را در بلوک کناری، بلوک ۱۱ شادآباد شمالی خریداری نمودند.
در این زمان، ایشان ضمن حفظ مشتریان ثابت خود، با فروش انواع مقاطع فولادی به‌ویژه لوله مورد استفاده در ساخت و سازهای مسکونی و صنعتی توانستند مشتریان جدید بسیاری کسب کنند. تجربه ایشان، به حفظ مشتریان قدیمی با ارائه بهترین خدمات تاکید می‌کرد.

در نهایت، شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت در سال ۱۳۹۵ به همت آقای هادی بحری و شرکای ایشان، تاسیس شد.
ایشان در سال ۱۳۹۰ به عضویت هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه نورا درآمدند که تلاش گروه مجری و مدیریتی این نهاد منجر به پیشرفت این صندوق در ده سال گذشته شده است. آقای بحری همچنین یکی از اعضای هیئت امنای شاد آباد هستند و در حال حاضر نیز به عنوان عضوی از هیئت مدیره اتحادیه آهن و فولاد فعالیت دارند. ایشان در کنار سایر اعضای هیئت مدیره فعال این مجموعه، چهار سالی پربار، داشتند و به ایجاد پویایی و طراوت و گسترش اتحادیه کمک کردند.

در انتخابات اتحادیه آهن آلات ۹ خرداد سال ۱۴۰۲، ایشان برای مدت ۴ سال دیگر با سمت نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه، به فعالیت خود در این صنف ادامه خواهند داد. امیداست، بازار آهن هر روز بیش از پیش از دانش و تجربه ایشان و همکارانشان بهره‌مند گردد.

آیرومارت، متکی بر تجربه پیشکسوتان بازار آهن

جناب آقای هادی بحری، در کنار افراد باتجربه‌ای چون مهندس غلامرضا شریعتمداری و در سال ۱۳۹۵، در آیرومارت شروع به کار کردند. در این سال، مغازه‌ای که در شادآباد، روزگاری فعالیت داشت تبدیل به شرکتی شد که افراد بسیاری در آن دورهم گردآمدند تا فعالیت در حوزه آهن و فولاد را توسعه دهند.
مجموعه آیرومارت طی این سال‌ها گسترش یافت و به نامی شناخته شده در بازار آهن بدل شد. در حال حاضر، خانواده بزرگ آیرومارت در جمعی ۱۷۰ نفری از متخصصین و کارشناسان مجرب، به رفع نیازهای بازار مشغول هستند.
ارائه انواع مقاطع فولادی، تلاش برای کمک به خریداران مقاطع فولادی از طریق تحلیل بازار فولاد و ارائه مشاوره‌های خرید توسط کارشناسان مجرب فنی از جمله فعالیت‌های آیرومارت است.
یکی از اهداف آقای هادی بحری و همکاران این بود که نیازهایی که طی این سال‌ها شناسایی کردند را، به مرور زمان رفع نمایند. این هدف در آیرومارت به خوبی در حال دستیابی است. در حال حاضر، نه تنها مقاطع فولادی از جمله انواع میلگرد، ورق، تیرآهن، لوله، پروفیل و سایر این مقاطع را ارائه می‌دهند؛ بلکه انواع آهن آلات چون گریتنیگ، تمامی مقاطع استیل، پالت فلزی و ورق‌های پانچ شده را می‌توانید از آیرومارت تهیه نمایید. قیمت میلگرد روز و انواع مقاطع را از آیرومارت بخواهید.
آیرومارت به همت آقای هادی بحری، مهندس غلامرضا شریعتمداری و سایر مدیران این مجموعه نه تنها در بازار فولاد فعالیت دارد بلکه به تامین دیگر فلزات چون مس، آلومینیوم، برنز، فسفر برنز و قلع نیز فعال است.

آقای هادی بحری

همت مدیران آیرومارت و ارائه انواع خدمات

در حال حاضر، مشتریان و کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک و با ورود به وبسایت آیرومارت ضمن مطالعه تحلیل‌های روزانه و هفتگی آیرومارت، قیمت روز مقاطع فولادی را در هر ساعت از شبانه روز استعلام بگیرند.
خدمات اپوکسی لوله، گالوانیزه کردن، رزوه زنی میلگرد، رول فرمینگ، برشکاری ورق فلزی و انواع مقاطع فولادی و روکش دار کردن ورق استیل همگی از سوی آیرومارت ارائه می‌شوند تا مشتریان به سادگی و با اطمینان، تمام نیازهای خود را رفع نمایند.
شما می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

تولیدات آیرومارت

یکی دیگر از فعالیت‌های آیرومارت، ایجاد کارگاه‌هایی برای تولید محصولات فلزی است. هم‌اکنون آیرومارت انواع پالت فلزی، جرثقیل سقفی و گریتینگ را در ابعاد سفارشی مشتریان تامین کرده و در مناسب‌ترین قیمت و سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان عرضه می‌کند.

وبسایت آیرومارت، مرجعی مطمئن برای فعالان حوزه آهن وفولاد

کارشناسان آیرومارت در تلاشند تا وبسایت آیرومارت، به عنوان مرجعی مطمئن، تمام نیازهای کاربران را رفع نماید. تمامی قیمت‌های ذکر شده در این وبسایت برای تمامی کالاها، به‌روزرسانی شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.
به‌علاوه، برای آگاهی از وضعیت بازار می‌توانید تحلیل‌های هفتگی و ماهانه آیرومارت را مطالعه نمایید. نمودار قیمت میلگرد، تیرآهن و سایر مقاطع، همگی وضعیت بازار را نشان خواهند داد.
وبلاگ آیرومارت، به دوستداران صنعت فولاد مقالاتی به‌روز ارائه می‌دهد تا علم خود را در این حوزه آپدیت نمایند.
شما می‌توانید آیرومارت را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، اینستاگرام و لینکدین دنبال کنید و از تحلیل‌های روزانه بازار آهن، قیمت‌ پرطرفدارترین کالاها و اخبار بازار فولاد مطلع شوید.

احسان ناجی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4.3/5 - (3 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.