وزن قوطی 30 در 60

5/5 - (1 امتیاز)

وزن قوطی 30 در 60

وزن قوطی 30 در 60

وزن قوطی 30 در 60 به عنوان یکی از انواع قوطی پرکاربرد در صنعت و ساختمان‌سازی، مهم است. قوطی، به پروفیل‌های چهارگوش تو خالی گفته می‌شود که سطح مقطع مربع یا مستطیل شکل دارند. قوطی 30*60 که سطح مقطع مستطیلی دارد؛ در طول 60، عرض 30 و ضخامت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. وزن قوطی با افزایش یا کاهش ضخامت، تغییر می‌کند. در جدول وزن قوطی 30 در 60، می‌توانید این تنوع ضخامت و وزن را ببینید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

جدول وزن قوطی 30 در 60

جدول وزن قوطی ۳۰*۶۰

همانطور که گفته شد، وزن قوطی ۶۰ × ۳۰ به عنوان نوعی قوطی که در صنعت و ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد، مهم است. قیمت قوطی ۳۰*۶۰ با توجه به وزن هر متر از آن مشخص می‌شود.

بنابراین، جدولی تدوین شده که در آن وزن این نوع قوطی در ضخامت‌های مختلف آورده شده‌است. این وزن‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

جدول وزن قوطی ۳۰ × ۶۰
ابعاد طول (mm) عرض (mm) ضخامت (mm) وزن هر متر (kg/m)
۶۰ × ۳۰ × ۱/۵ ۶۰ ۳۰ ۱/۵ ۲/۱۲
۶۰ × ۳۰ × ۲ ۶۰ ۳۰ ۲ ۲/۸۱
۶۰ × ۳۰ × ۲/۵ ۶۰ ۳۰ ۲/۵ ۳/۴۷
۶۰ × ۳۰ × ۳ ۶۰ ۳۰ ۳ ۴/۲۵
۶۰ × ۳۰ × ۳/۵ ۶۰ ۳۰ ۳/۵ ۴/۷۸

محاسبه وزن قوطی ۳۰ در ۶۰

سعی بر این بوده که در جدول بالا تمامی ضخامت های قوطی ۳۰*۶۰ در نظر گرفته شود. با این حال ممکن است با انواع دیگری از این نوع قوطی روبرو شوید که ضخامت دیگری داشته باشد. در این شرایط باید بتوانید وزن قوطی ۶۰ در ۳۰ را محاسبه کنید. فرمول محاسبه وزن قوطی ۳۰ در ۶۰ بدین ترتیب است:
۱۰۰۰ / ((طول + عرض) × ۲ × ضخامت × طول شاخه × چگالی فولاد) = وزن هر شاخه قوطی (کیلوگرم)
در این فرمول، طول و عرض بر حسب متر و ضخامت بر حسب میلی‌متر است. چگالی آهن باید برابر با ۷۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب در نظر گرفته شود.
وزن قوطی 30 در 60

خرید قوطی ۳۰*۶۰

پس از استعلام قیمت قوطی آهن ۳۰*۶۰ از آیرومارت، می‌توانید برای ثبت سفارش و خرید این مقطع اقدام نمایید. ثبت سفارش به صورت اینترنتی از طریق سایت و یا تلفنی با شماره‌گیری ۰۲۱۴۵۳۰۶ امکان‌پذیر است. در کنار استعلام قیمت قوطی ۱۴، قیمت قوطی ۱۰*۱۰، قیمت قوطی ۴۰×۸۰ و سایزهای دیگر، می‌توانید خدمات گالوانیزاسیون، برشکاری، جوشکاری و خمکاری آهن‌آلات خود را به آیرومارت بسپارید.

مرضیه آلکلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.