همکاری پیشرو صنعت نفت آسیا و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران | آیرومارت

همکاری پیشرو صنعت نفت آسیا و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران

5/5 - (1 امتیاز)
همکاری پیشرو صنعت نفت آسیا و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران
۵/۵ - (۱ امتیاز)

در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز تهران سال ۱۴۰۲، قرارداد همکاری آیرومارت و شرکت نفت و گاز گچساران کلید خورد. بازرگانی فولاد آیرومارت به عنوان یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان مقاطع فولادی و انواع لوله‌های مناسب صنایعی چون صنعت نفت و گاز، تامین ۲۸۵۰ شاخه لوله ۶ و ۱۲ اینچی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

شرکت نفت و گاز گچساران، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که بهره‌برداری از ۱۸ میدان نفتی را برعهده دارد. شبکه‌ای گسترده از ۶۲۴۷ کیلومتر خط لوله انتقال نفت خام و گاز طبیعی، متعلق به این واحد بهره‌برداری است.

در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سال جاری، شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشتند. هدف از برگزاری این نمایشگاه و رویداد بزرگ صنعتی و تجاری کشور، حضور شرکت‌های فعال و مهم در صنعت نفت و به اشتراک گذاشتن دستاوردها و محصولات هر یک از آن‌ها در راستای پیشرفت این صنعت است.

شرکت نفت و گاز گچساران، یکی از شرکت‌کنندگان این رویداد عظیم در سال جاری است. غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت بهره‌‌برداری مهم کشور، به امضای ۵ قرارداد با شرکت‌‌های داخلی به ارزش هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان در راستای پایداری تولید اشاره کرد.

ایشان نمایشگاه نفت و گاز را مایه خرسندی دانست که امکان ایجاد فرصت شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی و برقراری تعامل بهتر با شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکننده دانست و به قراردادهای امضاشده اشاره نمود: قراردادهای ساخت ۵۲ قلم (۶۵۴ قطعه) انواع فلنج و اتصالات از ۸ تا ۴۲ اینچ با وستا صنعت سپاهان، دو قلم لوله (۲۸۵۰ شاخه) ۶ و ۱۲ اینچ با پیشرو صنعت نفت آسیا، ۶۳ قلم اتصالات (۸۴۹ قطعه) انواع فلنج و اتصالات با پتروصنعت عادل، ۳۰۰ شاخه لوله X52 سایز ۱۰ اینچ با صنایع عمرانی باربد فناور و ۱۰ قلم لوله (۴۶۰ شاخه) ۴ تا ۳۰ اینچ با تجهیز آروین فرآیند پارس امروز امضا شدند.

ایشان این قراردادها را فرصتی برای ارتقاء شبکه خطوط لوله انتقال و توزیع شرکت گچساران دانست تا ریسک نشت و آتش‌سوزی در آن به صفر برسد.

شرکت پیشروصنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت، با حمایت از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نفت و گاز، یکی از تامین‌کنندگان اصلی و معتبر انواع مقاطع فولادی از جمله لوله‌های فولادی گازی است که آخرین قرارداد خود را با شرکت نفت و گاز گچساران به امضا رساند.

در صورتی که تمایل به خرید و استعلام قیمت آهن و مقاطع فولادی از آیرومارت دارید می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سمیرا ورقایی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.