نمایشگاه نفت و گاز تهران 1402

4.5/5 - (8 امتیاز)

نمایشگاه نفت و گاز تهران 1402

نمایشگاه نفت و گاز تهران 1402

در این رویداد عظیم نفتی خاورمیانه، دستاوردها و محصولات هر یک از شرکت های حاضر در نمایشگاه نفت و گاز عرضه می‌شوند و بدین ترتیب، متخصصان این حوزه، نوآوری‌ها و فناوری‌های روز را با توجه به نیاز صنعت و بازار، به عمل می‌رسانند.

۴.۵/۵ - (۸ امتیاز)

نمایشگاه نفت و گاز تهران ۱۴۰۲، با هدف ایجاد فرصتی برای صنایع مرتبط و شرکت‌کننده در جهت توسعه صنایع داخلی و بومی‌سازی فناوری‌های روز، برپا می‌شود. این نمایشگاه، از جمله بزرگترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشورمان در زمینه مذکور به شمار می‌رود. در این رخداد، نه تنها صنایع داخلی بلکه شرکت‌های توانا و به‌نام خارجی نیز به عنوان شرکت‌کننده‌های فعال معرفی می‌شوند.

نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

تاریخ و مکان نمایشگاه نفت و گاز تهران

زمان نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۲، در سال جاری و در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه، در روزهای چهارشنبه تا شنبه است. مکان نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران واقع است. در حقیقت شما از بزرگراه چمران به خیابان سئول و سپس محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران می‌رسید.

بازدیدکنندگان، متناسب با مبدا خود، مسیرهای متعددی برای رسیدن به نمایشگاه، پیش رو دارند.

در صورتی که مبدا شما فرودگاه باشد

از تاکسی‌های زرد و سبز هر فرودگاه می‌توانید برای رسیدن به نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی استفاده کنید. برای رسیدن به نمایشگاه از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، حداقل ۱.۵ ساعت در مسیر خواهید بود. این زمان از فرودگاه مهرآباد تا نمایشگاه، ۴۵ دقیقه است.

دسترسی به نمایشگاه با مترو

در صورتی که از مترو برای رسیدن به نمايشگاه نفت و گاز تهران ١٤٠٢ استفاده می‌‌کنید، از خط یک استفاده کنید و در ایستگاه‌های حقانی یا تجریش پیاده شوید. سپس، مسیر را با تاکسی به پایان برسانید.

دسترسی به نمایشگاه با اتوبوس (BRT)

در صورت استفاده از اتوبوس‌های تندرو خط ۴، در ایستگاه نمایشگاه به مقصد می‌رسید. همچنین با سوار شدن اتوبوس‌های خط ۱، در ایستگاه شهید افشار پیاده شوید و دوباره خط ۴ را سوار شوید. در نهایت نیز در ایستگاه نمایشگاه، به رویداد نفت و گاز می‌رسید.
در صورت ایجاد تغییر در محل و تاریخ نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۲، اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه نفت و گاز

در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی تهران، همچون دوره‌های پیشین، صنایع مختلفی شرکت می‌کنند. برای آشنایی بیشتر شما با محیطی که در این نمایشگاه ایجاد خواهد شد، لیست گروه‌های کالایی و خدماتی آن در ادامه آورده شده‌است:

  1. اکتشاف
  2. حفاری
  3. شرکت‌های E&P
  4. شرکت‌های EPC
  5. صنایع دریایی و فاساحل
  6. شرکت‌های GC
  7. تجهیزات فرایندی (برج، مبدل، سینی و …)
  8. تجهیزات مکانیکی ثابت (مخزن، مبدل، تانک و …)
  9. صنایع پایین دستی- پتروشیمی
  10. پکیج‌های مورد نیاز صنعت نفت
  11. ماشین‌های دوار
  12. کاتالیست و مواد شیمیایی
  13. شتاب دهنده‌ها و استارتاپ‌های صنعت نفت
  14. ایمنی و بهداشت
  15. خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی
  16. شیرآلات صنعتی
  17. رنگ و پوشش
  18. لوله و اتصالات
  19. عایق و نسوز
  20. شرکت‌های سرمایه گذاری و مالی
  21. فولاد – ورق فولادی
  22. پارک‌های علم و فناوری
  23. شرکت‌های دانش بنیان
  24. برق
  25. حمل و نقل، جابه‌جایی و حمل بار و تدارکات
  26. دانشگا‌ه‌ها و مراکز علمی
  27. محیط زیست
  28. اتوماسیون
  29. فناوری اطلاعات
  30. بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی
  31. جوش و برش
  32. الکترونیک و ابزار دقیق
  33. بازرگانی حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  34. مخابرات
  35. بیمه
  36. شرکت‌های پالایش نفت – تولید کنندگان فرآورده‌های نفتی
  37. سایر محصولات و خدمات

ثبت نام نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۲ در این حوزه‌ها انجام می‌شود. با تفکر در هر حوزه، متوجه اهمیت حضور آن در نمایشگاه صنعت نفت و گاز خواهید شد. صنعت فولاد، حوزه‌ای گسترده است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد. انواع ورق فولادی و همچنین لوله‌های مورد نیاز برای خطوط انتقال سیالات و همچنین اتصالات، از تولیدات صنایع فولاد به شمار می‌روند.

قیمت مقاطع فولادی از جمله قیمت روز میلگرد، قیمت روز لوله استیل و سایر آهن آلات که از کالاهای مهم مورد استفاده در صنعت نفت به شمار می‌روند را در وبسایت آیرومارت به عنوان یکی از تامین‌کنندگان معتبر بخوانید.

اهداف نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی ایران

نمایشگاه نفت و گاز در تهران، توسعه صنعت نفت ایران با تمرکز اصلی بر به‌کارگیری توان داخلی با مشارکت صنایع خارجی توانمند انجام می‌شود.

در این راستا، دستاوردهای تکنولوژی روز دنیا در صنعت نفت و گاز معرفی می‌شوند. از طرفی، کشورهای شرکت‌کننده، شرایط ایجاد تعامل و مشارکت را در اهداف مشابه به وجود می‌آورند.
از دیگر اهداف نمایشگاه می‌توان به تلاش برای تقویت ساخت داخلی با تبادل اطلاعات فنی اشاره داشت. همچنین، صنعتگران در حوزه مذکور، با دستاوردهای جدید این صنعت آشنا خواهند شد.
با آشنایی صنعتگران و شرکت‌کنندگان با یکدیگر، قراردادهای بازرگانی متعددی بسته خواهد شد. صنایع، همواره به نیروهای توانمند نیاز دارند. در صورت حضور در نمایشگاه نفت و گاز، امکان توسعه اشتغال نیز به وجود می‌آید.

ضمن این‌که، با حضور تجار و صنعتگران بین‌المللی، امکان صادرات محصولات نیز به‌وجود خواهد آمد. بازارهای هدف، مشخص خواهند شد و در نتیجه، بازارهایی جدید در خارج از کشور ایجاد می‌شوند.
شایان ذکر است، با برگزاری نمایشگاه در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مدیران در سطح کلان به برنامه ۵ ساله پنجم توسعه توجه خواهند کرد و چشم اندازه ۲۰ ساله توسعه اقتصادی کشور در این عرصه به‌گونه‌ای دیگر مورد توجه و بررسی خواهد بود. افزایش سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی، دولتی، داخلی و خارجی در صنعت نفت و گاز را می‌توان از دیگر اهداف نمایشگاه دانست.

در این نمایشگاه عظیم، سمینارهای مختلفی برگزار می‌شوند که به رسیدن به این اهداف کمک می‌کند.

زمان نمایشگاه نفت و گاز 1402

برگزار کننده نمایشگاه نفت و گاز کیست؟

شرکت ملی نفت ایران، برگزارکننده این نمایشگاه است. بخش‌های مختلف صنعت نفت از جمله اکتشاف، حفاری، تولید، پالایش، توزیع و همچنین گاز و فرآورده‌های نفتی و صادرات این محصولات، از سال ۱۳۳۰ بر عهده این شرکت است. شرکت ملی نفت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نفتی جهان است که با توسعه تکنولوژی، توانسته موقعیت خود را در کشور ارتقا دهد.
برای ارتقاء هر چه بیشتر، این شرکت در نظر دارد تا در زمینه انرژی با کشورهای مهم صنعتی همکاری کند و سیاست‌های ملی و منطقه‌ای را به کار گیرد و در بازارهای جهانی نفت به ثبات برسد.

سخن انتهایی

تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، احتمال تغییر شرایط برگزاری نمایشگاه نفت و گاز وجود دارد. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. امید است با برگزاری نمایشگاه نفت و گاز تهران، این رویداد عظیم خاورمیانه، شاهد شکوفایی توانایی‌های صنعت نفت و گاز ایران در کشور و جهان باشیم.

بازرگانی فولاد آیرومارت، حمایتگر شرکت کنندگان در نمایشگاه نفت و گاز، انواع مقاطع فولادی مورد نیاز در این صنعت را عرضه می‌کند. قیمت ورق استیل در گریدهای مختلف و قیمت تیرآهن های مختلف برای ساخت سازه‌های فلزی را از وبسایت آیرومارت استعلام نمایید. شما می‌توانید سفارش خرید آهن را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و یا از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ با کارشناسان آیرومارت در تماس باشید.

احسان ناجی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4.5/5 - (8 امتیاز)

  1. سالاری
    اردیبهشت ۴, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۱
    امسال نمایشگاه نفت و گاز کجا برگزار میشه؟
    1. آیرومارت
      اردیبهشت ۵, ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹
      سلام وقت شما بخیر. همان طور که داخل مقاله گفته شد، بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز همچون ایران متافو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
    2. علی
      اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۵:۴۷
      آدرس کجا میشه
      1. آیرومارت
        اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲ ۱۶:۳۶
        سلام. وقت شما بخیر. نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شه. در متن آدرس دقیق و مسیرهای منتهی به نمایشگاه با استفاده از وسایل نقلیه مختلف آورده شده.
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.