فرایند تولید تسمه ماشینکاری

4/5 - (4 امتیاز)

فرایند تولید تسمه ماشینکاری

زمانی که نیاز به استفاده از قطعات با اندازه و برش دقیق باشد، از تسمه ماشینکاری استفاده می‌شود. در این ویدیو فرایند تولید این‌گونه تسمه برای شما به نمایش گذاشته شده است.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

 

تسمه ماشینکاری شده چیست؟

در اینجا به‌طور مختصر به توضیحی درباره تسمه ماشینکاری می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله تسمه فولادی چیست را مطالعه بفرمایید. از آنجا که کارخانجات، محصولات خود را در ابعاد مشخص تولید می‌کنند؛ بنابراین مصرف کنندگان برای آنکه بتوانند از محصول با اندازه‌های موردنظر خود بهره‌مند شوند، نیاز به استفاده از کالای فرآوری شده دارند. یکی از قطعاتی که متناسب با نوع مصرف مشتری تولید می‌گردد، تسمه نام دارد.
قطعات بریده شده از ورق فولادی با ابعاد مختلف را تسمه گویند. تسمه‌ها به دو روش نوردی و ماشینی تولید می‌شوند و در صنایع کشتی‌سازی، خودرو، صنعت ساختمان، بسته‌بندی اجسام سنگین مانند لوله و پروفیل و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شوند.

تولید تسمه ماشینکاری به این صورت است که ورق‌ها توسط دستگاهی به اسم گیوتین، براساس وزن و یا نوع سفارش مشتری برش می‌خورند. اما طی فرایند برش، تسمه‌ها دچار خمیدگی‌ و تابیدگی در طول خود خواهند شد. برای برطرف کردن این خمیدگی‌ها و تابیدگی‌ها، ورق‌ها نوبت اول وارد دستگاه اتوکشی و سپس ماشینکاری می‌شوند و در آخر به شکل قطعات صاف درمی‌آیند.
همچنین از‌ آنجا که لبه تسمه‌ها بعد از برش، تیز و برنده هستند؛ بعد از تابگیری وارد مرحله لبه‌گیری و در نهایت بسته‌بندی و آماده ارسال می‌گردند.
از مزیت‌های تسمه ماشینکاری شده می‌توان به پایین بودن تلورانس و اندازه دقیق ۶ متری آن اشاره کرد. همچنین آلیاژ آن که به انتخاب مشتری می‌تواند گالوانیزه، استیل و … باشد.

پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را از دست ندهید و مراحل ماشینکاری تسمه را به صورت تصویری تماشا کنید.

جهت استعلام قیمت تسمه و خرید، کلیک کنید.

پریسا خاتمی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
4/5 - (4 امتیاز)

  1. مجید
    بهمن ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۱
    سلام.. امکانش هست بفرمایید کدام نوع تسمه از نظر مشخصات مثل ورق فولاد مبارکه است؟
    1. صالح رسولی
      بهمن ۲۶, ۱۳۹۹ ۱۵:۳۰
      سلام تسمه های فولادی عمدتا در استاندارد ورق سیاه یا st37 مورد استفاده قرار میگیرند، هر چند تسمه با استاندارد آلیاژی نیز تولید میشود
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.