پوشش pvd رینگ فولادی

5/5 - (3 امتیاز)

پوشش pvd رینگ فولادی

پوشش pvd یا تراکم بخار فیزیکی به روشی گفته می‌شود که طی آن در مرحله بخار، آنیون‌های فلزی جدا و به طرف سطح موردنظر پیش می‌روند. در نهایت اتم‌های فلز با گازهای تعاملی واکنش نشان می‌دهند و در نتیجه نیتریت، کاربید و اسید تشکیل می‌شود.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

 

پوشش مقاوم PVD

این نوع پوشش در دمای ۴۵۰ درجه انجام می‌شود و طی آن تیتانیوم در محفظه خلا تبخیر می‌شود. سپس این تیتانیوم تبخیر شده با ازت ترکیب می‌گردد. محصول این فرایند نیتریت تیتانیوم خواهد بود. از نیترید تیتانیوم که ترکیب شیمیایی بسیار سخت و مقاومی نسبت به سایش و خوردگی است، برای پوشش PVD رینگ فولادی استفاده می‌شود.

فرایند PVD درصد تخریب را تا میزان زیادی کاهش می‌دهد در نتیجه از این روش می‎توان برای پوشش رینگ‌های فولادی و بهبود مقاومت آن به سایش استفاده کرد.

پوشش‌ PVD موجب بهبود عملیات براده برداری، افزایش طول عمر ابزار، پایدرای ابعاد، کاهش هزینه تیز و یا تعویض کردن ابزار می‌گردد.

پوشش PVD به عنوان روش مقرون به‌صرفه و مطمئن برای بهبود قطعات مختلف خودرو بکار می‎رود. استفاده از این روش می‌تواند شما را از مشکلاتی پوشش‌های گالوانیک مانند مراحل پیش آماده سازی و مواد شیمیایی دور می‌کند. در ساخت خودرو، یکی از مقاطع مهم فولادی ورق است. ورق خودرو با خواصی مطلوب توسط کارخانه‌هایی بزرگ و معتبر در کشور تولید می‌شود.

پریسا خاتمی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.