شرکت فولاد ناب تبریز برترین تولید کننده نبشی و ناودانی شمال غرب کشور

5/5 - (7 امتیاز)

شرکت فولاد ناب تبریز برترین تولید کننده نبشی و ناودانی شمال غرب کشور

مجتمع فولاد ناب تبریز در سال 1382 به ثبت رسید و از تابستان سال 1384، فعالیت خود را در جهت تولید مقاطع فولادی آغاز نمود. این مجموعه در شهرک صنعتی شهید سلیمی و در 35 کیلومتری غرب شهر تبریز، واقع شده است.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

موقعیت جغرافیایی این شرکت به دلیل نزدیک بودن به بازار مواد اولیه، قطب‌های تجاری و مرزهای گمرکی کشور، از مزایای آن محسوب می‌شود. به این خاطر که قرار گرفتن در این موقعیت مکانی سبب راحت‌تر شدن حمل و نقل، تامین مواد اولیه و صادرات و واردات شده است.

شرکت فولاد ناب تبریز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن از انواع نبشی و ناودانی و تیرآهن، از تامین‌کنندگان مطرح مقاطع مورد نیاز صنایع مختلف در کشور محسوب می‌گردد. این مجموعه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین نیروی انسانی متخصص داخلی و خارجی، به گسترش کمی و کیفی و تنوع محصولات خود پرداخته است.

در این مقاله سعی داریم تا درباره فولاد ناب تبریز، محصولات تولیدی آن و همچنین بهترین راه برای اطلاع از قیمت نبشی سبک و سنگین، تیرآهن و … مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

محصولات فولاد ناب تبریز

محصولات فولاد ناب تبریز مطابق با استاندارد ملی ایران و استاندارد روسی GOST و با حداقل تلرانس ابعادی تولید می‌شوند. شرکت فولاد ناب تبریز طیف گسترده‌ای از محصولات خود را با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌کند.

محصولات این شرکت در صنایعی مانند صنایع ساخت و ساز، نفت و گاز، خطوط انتقال نیرو و … کاربرد دارد.  کیفیت بالا، تنوع محصولات و رعایت استانداردهای ملی و جهانی در تولید این محصولات، از عوامل عمده موفقیت فولاد ناب تبریز، در بازارهای داخلی و خارجی بوده است. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این کارخانه می‌پردازیم.

کارخانه فولاد تبریز

تیرآهن ناب تبریز

تیرآهن ناب تبریز از نوع IPE  (بال نیم پهن موازی)، است که در دو وزن نیمه سبک و سنگین به بازار عرضه می‌گردد. این محصول بر اساس استانداردهای ملی ایران، استاندارد روسی و اروپایی و در گستره سایزی ۱۲ تا ۲۰، تولید می‌شود. تیرآهن IPE کاربرد گسترده‌ای برای مصارف ساختمانی، خودروسازی و پل‌سازی دارد. سایز و استاندارد تولید، از عوامل موثر بر قیمت تیرآهن ناب تبریز می‌باشد.

ناودانی ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز از تامین‌کنندگان ناودانی بال شیبدار با تلرانس ابعادی دقیق، در بازار محسوب می‌شود. این مقطع مطابق با استاندارد ملی ایران (ISIRE 4477-1) ، استاندارد روسی گوست (GOST 8240-1997) و استاندارد اروپایی (DIN EN 1026-1:2009) تولید می‌گردد. ناودانی ناب تبریز در دو نوع سبک و سنگین و در سایزهای ۸۰ تا ۱۶۰ در بازار موجود است. برای استعلام قیمت روزانه انواع ناودانی در برندهای مختلف و همچنین قیمت ناودانی ناب تبریز، کلیک نمایید.

ناودانی چیست

نبشی ناب تبریز

نبشی فولاد ناب تبریز از نوع بال مساوی بوده که برای مصرف در صنایع ساختمانی، دکل‌سازی، توزیع و انتقال نیرو، نفت و گاز تولید می‌شود. شرکت فولاد ناب تبریز، از مشهورترین تولیدکنندگان نبشی بال مساوی در ایران است.

نبشی ناب تبریز در سایزهای ۳۰ تا ۱۰۰ میلیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شود. اما امکان تولید بر اساس نظر مشتری و در سایزهای مختلف نیز توسط کارخانه فراهم شده است. برای استعلام روزانه قیمت نبشی ناب تبریز و سایر برندهای تولید کننده نبشی در بازار آهن‌آلات، کلیک نمایید. شما می‌توانید وزن نبشی ۴ و سایر سایزها را در آیرومارت مشاهده نمایید.

شرکت فولاد ناب تبریز تولید کننده انواع نبشی و ناودانی

شرکت فولاد ناب تبریز تولید کننده انواع نبشی و ناودانی

مواد اولیه مصرفی کارخانه فولاد ناب تبریز

کیفیت مقاطع نهایی فولادی، تا حد زیادی وابسته به کیفیت ماده اولیه مورد استفاده در تولید آن است. همین موضوع، اهمیت و دقت در خرید مواد اولیه را آشکار می‌کند. این کارخانه در جهت تهیه مواد اولیه مرغوب، برخی از مواد اولیه مورد نیاز خود را از شرکت‌های تولیدکننده در داخل کشور و برخی را از خارج از کشور تهیه می‌کند.

مواد اولیه مورد استفاده توسط کارخانه فولاد ناب تبریز، شامل بیلت‌های فولادی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیمتری است. این بیلت‌ها در طول‌های ۴ و ۶ متری در خطوط نورد و برای تولید مقاطع فولادی مختلف، استفاده می‌شود.

مواد اولیه خریداری شده به این دلیل که مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارند، شمش‌هایی با آنالیز متفاوت بوده که به طور جداگانه در انبار نگهداری می‌شوند. برای کنترل ترکیب شیمیایی شمش‌های تهیه شده و تطابق با آنالیز استاندارد، نمونه‌ای از آن به آزمایشگاه ارسال می‌شود. ضمن تایید این واحد، شمش انبار شده و وارد چرخه تولید می‌گردد.

خط تولید فولاد ناب تبریز

مجتمع فولاد ناب تبریز دارای دو فاز تولیدی به مساحت ۲۴ هزار و ۱۴ هزار مترمربع است. این واحدها با هدف تولید انواع مقاطع در سایزهای مختلف، به مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی مجهز شده‌اند. تجهیزات موجود در خطوط تولید فولاد ناب تبریز عبارتند از:

  • کوره‌های پیشگرم با ظرفیتی معادل ۱۱۰ تن بر ساعت
  • استندهای نورد
  • بسترهای خنک‌کننده
  • ماشین‌های صاف‌کن
  • واحد بسته‌بندی اتوماتیک

صادرات محصولات فولاد ناب تبریز

محصولات تولیدی شرکت فولاد ناب تبریز، به کشورهای همسایه ایران از قبیل آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، پاکستان، ازبکستان، افغانستان و عراق صادر می‌شوند. این مجموعه در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹، به عنوان صادرکننده برتر فولاد استان آذربایجان شرقی نیز انتخاب شده است.

شرکت ناب تبریز در نظر دارد تا با دریافت انواع گواهینامه‌ها و استانداردهای مورد نیاز، زمینه را برای صادرات گسترده‌تر فراهم نماید. همچنین با متنوع‌تر کردن سبد عرضه خود و تولید انواع مقاطع سبک وسنگین در سایزهای مختلف، سهم خود را در بازارهای صادراتی افزایش دهد. صادرات فولاد نه تنها برای تولید کننده بلکه برای کشور منافع بسیاری را به دنبال دارد.

چشم‌اندازهای شرکت فولاد ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز در نظر دارد تا در راستای پاسخگویی به نیاز بازار، محصولات جدیدی را تولید و به بازار عرضه کند. همانطور که پیش از این گفته شد، تاکنون محصولات این شرکت تحت استاندارد ملی ایران و گوست (GOST) روسیه تولید می‌شدند. اما برنامه آینده مدیران این مجموعه این است که محصولات خود را تحت استاندارد اروپایی نیز تولید نمایند. بر این اساس، شرکت فولاد ناب تبریز قصد دارد تا محصولات زیر را به سبد فروش خود اضافه نماید:

  • ناودانی ۶۰، ۱۸۰ و ۲۰۰ مطابق با استانداردهای روسی و اروپایی
  • نبشی سایز بزرگ برای مصارف صنعتی
  • تیرآهن بال نیم پهن موازی (IPE) در سایزهای ۱۲۰، ۱۸۰ و ۲۰۰
  • تیرآهن بال پهن یا هاش (H) در انواع سایزها

تیرآهن ناب تبریز

گواهینامه‌ها و افتخارات شرکت فولاد ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز همواره در راستای ارتقای عملکرد خود و همچنین افزایش رضایت مشتری، گام‌هایی برداشته است. برخی از گواهینامه‌ها و افتخارات این شرکت عبارتند از:

  • دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده در سال ۹۵ و ۹۶
  • گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ISO 17025
  • انتخاب به عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه از طرف انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران
  • انتخاب به عنوان واحد نمونه کنترل کیفیت از طرف انجمن مدیریت کیفیت ایران
  • انتخاب به عنوان واحد نمونه ایمنی و بهداشت شغلی از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

استعلام قیمت محصولات فولاد ناب تبریز از آیرومارت

در این مقاله درباره شرکت فولاد ناب تبریز و محصولات تولیدی آن صحبت کردیم. چنانچه قصد خرید هر کدام از محصولات شرکت فولاد ناب تبریز و هر کدام از انواع مقاطع فولادی را داشته باشید، می‌توانید جهت دریافت مشاوره خرید و نیز استعلام قیمت روز انواع مقاطع فولادی، با کارشناسان و متخصصان آیرومارت تماس بگیرید.

رویا سبزعلی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (7 امتیاز)

  1. یاری
    شهریور ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱
    بجز فولاد ناب تبریز تو استان تولیدکننده دیگه ای هم هست؟
021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.