وزن قوطی ۲×۲

5/5 - (2 امتیاز)

وزن قوطی ۲×۲

وزن قوطی ۲×۲

وزن پروفیل 2×2 به دلیل کاربرد بالای این مقطع فولادی در صنایع مختلفی چون صنعت ساخت و ساز، اهمیت بالایی دارد. از جمله مهم‌ترین نکاتی که حین خرید باید به آن توجه نمود، استاندارد بودن و کیفیت پروفیل است. بنابراین، باید وزن پروفیل را مورد توجه قرار داد و از استاندارد بودن آن مطابق با جدول وزن پروفیل اطمینان یافت.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

هرچه وزن آن به وزن جدول اشتال نزدیک‌تر باشد، کیفیتی بالاتر خواهد داشت. با توجه به این نکته، در این مقاله جدول وزن پروفیل ۲۰*۲۰ را به شما ارائه می‌کنیم. با آیرومارت همراه باشید.

جدول وزن قوطی ۲×۲

محاسبه وزن قوطی ۲×۲

همانطور که بیش از این ذکر شد، از یکی از دو روش زیر می‌توانید وزن قوطی ۲*۲ را بدست آورید.

وزن پروفیل ۲*۲ براساس استاندارد اشتال

برای اطلاع از وزن پروفیل ۲ در ۲، راه‌حلی آسان‌تر برای محاسبه وجود دارد و آن استفاده از جدول وزن اشتال پروفیل است. جدول وزن اشتال، جدولی است که با توجه به ابعاد و ضخامت استاندارد، وزن استاندارد محاسبه شده و در جدول عنوان می‌شود. وزن قوطی ۲×۲ برای ضخامت‌های مختلف، متفاوت است.

برای دسترسی راحت‌ و سریع می‌توانید از این جدول استفاده کنید و وزن هر یک از مقاطع را به تفکیک ببینید.

به طور اختصاصی، جدول اشتال وزن پروفیل ۲۰ در ۲۰ را برای شما آورده‌ایم:

جدول وزن قوطی ۲×۲
ابعاد پروفیل (cm) طول (mm) عرض (mm) ضخامت (mm) وزن هر متر پروفیل (kg/m)
۲×۲ ۲۰ ۲۰ ۱ ۰/۶۲
۲×۲ ۲۰ ۲۰ ۱/۲۵ ۰/۷۵
۲×۲ ۲۰ ۲۰ ۱/۵ ۰/۹۱
۲×۲ ۲۰ ۲۰ ۲ ۱/۱۸

این وزن قوطی ۲۰×۲۰، برای یک متر آورده شده‌اند. برای محاسبه وزن قوطی ۲*۲ شش متری باید این مقدار را در عدد ۶ ضرب کنید. علاوه بر وزن قوطی ۲×۲، وزن سایر سایزهای پروفیل مانند وزن قوطی ۳۰×۶۰ را می‌توانید در وبلاگ آیرومارت مشاهده و مطالعه نمایید.

فرمول محاسبه وزن قوطی ۲*۲ شش متری

از رابطه ریاضی زیر و با استفاده از طول و ضخامت هر یک از انواع پروفیل ۲*۲ برای محاسبه وزن آن استفاده کنید:

۰.۶۲۴ × ضخامت × طول شاخه = وزن شاخه پروفیل ۲ × ۲ (کیلوگرم)

در این فرمول، طول شاخه بر حسب متر و ضخامت بر حسب میلی‌متر باید قرار گیرد. برای محاسبه وزن پروفیل ۲*۲ شش متری، طول را برابر با ۶ قرار دهید.

اهمیت وزن پروفیل ۲×۲

پروفیل‌های مربع و مستطیل شکلی که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند، در بازار تحت عنوان انواع قوطی شناخته می‌شوند. انواع پروفیل ۲×۲ را با ضخامت‌های مختلف از ۱ تا ۲ میلی‌متر می‌توانید در بازار مقاطع فولادی ببینید.

وزن قوطی ۲ در ۲، که نوعی پروفیل مربع شکل با ابعاد ۲۰ در ۲۰ میلی‌متر است، گاهی با عنوان وزن پروفیل ۲۰*۲۰*۲ نیز شناخته می‌شود که به پروفیلی با ضخامت ۲ میلی‌متر اشاره دارد.

در حقیقت، ضخامت است که وزن قوطی ۲×۲ را مشخص می‌کند. با استفاده از فرمول محاسبه وزن پروفیل ۲*۲ یا جدول وزن این مقطع می‌توانید از استاندارد بودن پروفیل خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

وزن قوطی پروفیل 20×20

استعلام قیمت پروفیل و خرید آن از آیرومارت

بازرگانی فولاد آیرومارت، امکان استعلام قیمت پروفیل ۲*۲، قیمت پروفیل C و سایر سایزها به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری را برای شما فراهم آورده است. همچنین می‌توانید پس از استعلام قیمت، جهت خرید پروفیل و تحویل در سریع‌ترین زمان ممکن با کارشناسان مجموعه آیرومارت در ارتباط باشید. برای اطمینان از استاندارد بودن کالا، وزن قوطی ۲×۲ را در دست داشته باشید و با کالای خرداری شده مقایسه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

غزاله کریمی

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (2 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.