خدمات پانچینگ ورق فولادی

5/5 - (4 امتیاز)

خدمات پانچینگ ورق فولادی

یکی دیگر از خدمات مقاطع فولادی فرایند پانچینگ ورق فولادی است. عملیات پانچ ورق فولادی در واقع جز عملیات شکل دهی فلزات به حساب می آید. معمولا ورق های پانچ شده با توجه به نیاز مصرف در اشکال مختلفی ایجاد می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند. ویدیو پانچینگ ورق فولادی نحوه عملیات پانچ کردن را نشان می دهد.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

 

فرایند پانچینگ چگونه انجام می‌شود؟

از دستگاه های مختلفی برای پانچ ورق فولادی استفاده می شوند که یکی از آنها دستگاه پانچ هیدرولیک ورق است. فرایند پانچ ورق فولادی بر روی انواع ورق سیاه، ورق روغنی، گالوانیزه و استیل در ابعاد و سایزهای مختلف انجام می شود و به عنوان خدمات جانبی بر روی قیمت ورق سیاه st37 و دیگر انواع ورق تاثیر گذار است.

ورق و تسمه فولادی را در ضخامت های مشخص می توان به کمک پانچ سوراخ کرد این فرایند به کمک یه سنبه انجام می شود، سنبه توسط یک جک هیدرولیک روی فولاد کوبیده می شود، با توجه به نوع قالب پانچکاری در اشکال مختلفی قابل انجام است دقت ابعادی پانچکاری بسیار بالا است اما این فرایند برای ورق های خیلی ضخیم انجام پذیر نیست. طی فرایند پانچینگ ورق فولادی، قراضه های فلزی از محل سوراخ بریده شده برای ایجاد حفره ایجاد می شوند که با توجه به نوع و جنس قطعه ی پانچ شده ممکن است مجدد بازیافت شوند و مورد استفاده قرار گیرند یا اینکه دور ریخته شوند.

ورق استیل با توجه به ویژگی هایی خاصی که دارد از جمله مقاومت به خوردگی بالا ، یکی از پر مصرف ترین مواد اولیه در ساخت تجهیزات مورد استفاده در صنایع غذایی، دکوراسیون ، نفت و گاز، پتروشیمی و شیمیایی است. فرایند پانچینگ بر روی ورق استیل یکی از عملیات آماده سازی است که استفاده از این ورق را در صنایع ذکر شده برای کاربردهایی از قبیل ساخت حفاظ، ساخت قطعات لوازم خانگی فراهم می کند.

ورق استیل پانچ شده یکی از کالاهای پر فروش در بازار آهن محسوب می‌شود. شما می‌توانید قیمت روز ورق استیل ۴۳۰، ۳۱۰،۳۰۴ و … را در سایت آیرومارت مشاهده کنید و پس از مشورت با کارشناسان فروش از هزینه پانچینگ اطلاع پیدا نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس حاصل فرمایید.

 

مدیر

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (4 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.