تولید بولت فولادی

5/5 - (3 امتیاز)

تولید بولت فولادی

مهره و بولت فولادی قطعاتی هستند که برای اتصالات به کار می‌روند. بولت از میلگرد ساده تولید می‌شود. میلگرد ابتدا به قطعات هم اندازه برش می‌خورد. اینکار به کمک گیوتین صورت می‌گیرد. برای عملکرد بهتر بولت انتهای آن پانچ زنی می‌شود. در این ویدیوی آموزشی آیرومارت یکی از روش‌های تولید بولت نشان داده شده است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بولت فولادی چگونه تولید می‌شود؟

 

 

قیمت میلگرد

بولت‌ها نقش مهمی در اتصالات انواع صنایع به خصوص صنعت نفت و پتروشیمی دارند. بولت‌های فولادی در اتصالات خطوط انتقال سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. از نکات مهم و قابل توجه در ساخت بولت فولادی مقاومت به حرارات و رطوبت است. بولت فولادی در صنعت ساختمان برای اتصال در فوندانسیون نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. بولت‌های فولادی انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع کاربرد ممکن است شکل ظاهری آن‌ها فرق کند. همچنین با توجه به محیط‌های کاری مختلف، پوشش مورد استفاده در تولید آن‌ها نیز متفاوت است. به طور معمول در انواع بولت گالوانیزه، بولت فولادي و بولت استنلس استیل کاربردی‌تر هستند.

استفاده از بولت‌ها در صنایع مختلف علاوه بر اینکه کارایی ساده و آسانی دارند، منجر به کاهش هزینه‌ها در پروژه نیز خواهد شد.

در فرایند تولید بولت‌ها پس از برش میلگرد و پانچ زنی انتهای بولت‌ها، سرپیچ بولت شکل دهی می‌شود. پرس مورد نظر در چند مرحله شکل مورد نظر را ایجاد می‌کند. سر پیچ شش گوش معمول ترین آن‌هاست. مجددا این سمت بولت هم پخ زنی می‌شود. اکنون شکل کلی بولت ایجاد شده و فقط باید رزوه زنی انجام شود.
یکی از روش‌های رزوه زنی استفاده از دستگاه است که در ویدیو از آیرومارت، نشان داده شده است.

 

مدیر

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.