شبکه کردن تیرآهن و ساخت تیرآهن لانه زنبوری

5/5 - (3 امتیاز)

شبکه کردن تیرآهن و ساخت تیرآهن لانه زنبوری

شبکه کردن تیرآهن با هدف افزایش سایز و کاهش وزن آن انجام می‌شود. این فرایند در اشکال مختلفی قابل انجام است. تیرآهن لانه زنبوری از مهم ترین اشکال هندسی آن است. دلیل نام گذاری تیرآهن شبکه شکل هندسی این نوع تیرآهن پس از عملیات پایانی است که به صورت شبکه ای هستند. تیرآهن لانه زنبوری در صنعت ساختمان سازی، ساخت انواع پل ها کاربرد فراوان دارند.
از مزایای استفاده از تیرآهن لانه زنبوری به عنوان جایگزین تیرآهن IPE کاهش وزن مصالح، افزایش ایمنی ساختمان، و صرفه اقتصادی در پروژه است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

زنبوری کردن تیرآهن از جمله خدمات قابل ارائه قبل از خرید تیرآهن است، که آیرومارت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در این ویدیو نحوه شبکه کردن تیرآهن و تولید تیرآهن لانه زنبوری نشان داده شده است.

قیمت تیرآهن را با کلیک روی لینک مشخص شده مشاهده کنید.
تیرآهن لانه زنبوری معایبی نیز به همراه دارد که در ساخت پروژه باید به آن دقت کرد، از جمله کاهش مقاومت برشی تیرآهن پس از شبکه کردن آن و عیوبی که ممکن است هنگام جوشکاری در آن پیش بیاید و خواص مکانیکی تیرآهن را تحت تاثیر قرار دهد.
فرایند شبکه کردن تیرآهن به این صورت انجام می شود که در آغاز، یک تیرآهن ساده به کمک دستگاه هوا برش و به صورت زیگزاگی برش داده می‌شود. پس از برش دو تکه تیرآهن از هم جدا می‌شوند و به شکلی کنار هم قرار می‌گیرند که حفرات ایجاد شوند. با اینکار تیرآهن از مقطع عرضی بزرگتر می‌شود و همین امر، منجر به افزایش مقاومت آن خواهد شد. سپس درز اتصال جوشکاری می‌شود .به این صورت نیمی از سایز تیرآهن اولیه به تیرآهن جدید اضافه می‌شود. یکی از مشکلات متداول شبکه کردن تیرآهن ، افزایش طول بیش از حد آن است. در این مورد باید تمامی نکات ایمنی و استانداردها رعایت شود در غیر اینصوت احتمال فرو ریختن تیر زیر بار وارد شده وجود دارد.

آیرومارت علاوه بر تامین تیرآهن ارائه دهنده خدمات برشکاری و شبکه کردن این محصول نیز می‌باشد.

مدیر

نظر کاربران

به این مقاله امتیاز دهید
5/5 - (3 امتیاز)

021-45306

با شما تماس میگیریم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی

بازه زمانی مورد نظر جهت تماس
مشاوره در ساعات کاری 021-45306
محصولات وارد شوید! لیست سفارشات 021-45306فروش و بازرگانی

درخواست سفارش

کیلوگرم
معادلتن

قیمت نهایی بعد از تماس و اعلام کارشناس مشخص می شود.